abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 18:41:21 #251
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51438338
Ok, ik ga het even rustig een paar keer doorlezen met Google Earth erbij. Maar ik denk dat ik er wel uit kom. Dank voor de uitleg.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 00:22:38 #252
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51477721
ik moet af en toe naar de kleine tocht.
dat is vlakbij ranzijn.
er is wel een bushalte daar in de buurt.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:02:23 #253
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51600231
Ok, dit is wat de routeplanner ervan maakt. Alleen staat er dat ik rechtdoor blijf 'rijden' terwijl ik gekozen heb voor de route voor voetgangers. Maar dit lijkt me juist toch?
quote:
U start in de Ebbehout in Zaanstad (Zaandam). Zaanstad (Zaandam) 53 m 1 min

Blijf op deze weg, de Ebbehout, en ga verder voor 94 m. Zaanstad (Zaandam) 147 m 2 min

Verlaat nu de Ebbehout en sla links af de Houtveldweg in. Volg deze weg voor 458 m. Zaanstad (Zaandam) 605 m 9 min

U verlaat nu Zaanstad (Zaandam). Zaanstad (Zaandam) 605 m 9 min

Blijf op deze weg, de Houtveldweg, en ga verder voor 601 m. 1.21 km 18 min

U blijft rechtdoor rijden. Deze weg, de Houtveldweg, gaat nu over in de Hoofdtocht. Volg deze weg voor 220 m. 1.43 km 21 min

Verlaat nu de Hoofdtocht en sla links af de Ronde Tocht in. Volg deze weg voor 98 m. 1.52 km 23 min

U bent na 1.52 km en 22 min op uw bestemming, de Ronde Tocht aangekomen. 1.52 km 23 min

Alleen die tijd... Ik loop wel iets sneller dan 2 a 3 kilometer per uur.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:21:16 #254
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51600688
En inderdaad, op de Ronde Tocht is een bushalte, de bus rijdt in 3 minuten van station Zaandam naar de Ronde Tocht (lijn 59) volgens mij, dus ik vraag me af waarom 9292ov me laat lopen, maar die site zit er wel vaker naast.
pi_51601196
het is maar een meter of vijfhonderd, lopen kun je ook via die weg, maar ook wanneer je de Albert Heijn weg kruist kun je met die weg mee, kom je op zelfde plek.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:57:32 #256
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51601653
Top. Ik ga morgen om 9:51 weg, dan ben ik om 10:35 op station Zaandam. Ik kan dan met lijn 64, lijn 59 of lopen, in alle gevallen heb ik zelfs nog 10 minuten speling. Komt goed.

Volgens map24 is het overigens wel 1500 meter, maar dat is nog niet veel.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 08:38:11 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51617855
succes!

ik zit zostraks om half 10 weer eens op de kleine tocht.
en meteen even naar ranzijn voor kippenvoer
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 12:07:38 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51622764
is daar iets speciaals te doen op de ronde tocht?
toen ik vanmorgen terugkwam van mijn bezoekje aan ranzijn, vroeg iemand me de weg naar de ronde tocht.
nieuwsgierig als ik was vroeg ik of dat toevallig naar aanleiding van een topic op fok was
dat bleek niet zo te zijn, dus het was toeval.
maar wel grappig.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:13:31 #259
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51624573
Haha, niet dat ik weet. Ik ging heen voor een sollicitatie.

Het is overigens zeer simpel inderdaad. Ik ben grwoon de Houtveldweg gevolgd, de Hoofdtocht op, oversteken, de Ronde Tocht op en ik was er. Klein kwartiertje lopen, minder op fatsoenlijke schoenen, maar ik was even netjes gekleed.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 13:35:29 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_51625220
nah, degene die mij vanmorgen aansprak, was in bermuda en had een discman in de hand.
zag er niet echt solliciterend uit, zeg maar.
  donderdag 26 juli 2007 @ 16:51:56 #261
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_51858834
Angel_of_Dth al wat gehoord van ze?
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:56:36 #262
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_52005910
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:25 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik heb 11 jaar bij een Zaans bedrijf gewerkt en het is me opgevallen dat Zaankanters met zijn allen één slechte eigenschap hebben. En dat is dat gelul achter iedereens rug om. Een Zaankanter kan lief in je gezicht doen maar als ie je hielen ziet begint ie over je te lullen. Piet lult met Jan over Kees en dan lult Piet weer met Kees over Jan etc, etc, etc.
Nu doet iedereen het wel ens maar de Zaankanters hebben het uitgevonden hoor.

O, ja. Den Uylbrug.
Goh, ik kan hier best wel mee eens zijn. En ik ben een zaankanter Ik ben nu 6 maanden werkzaam bij een klein bedrijf in Zaandam en ik word al chaggie van het geroddel en achterklap (maar iedereen afzonderlijk is heel erg aardig )Het trage werken en het voortdurend iedereen op de vingers kijken behalve zichzelf. Ik ben nu al zover dat ik op zoek ben naar een andere baan (dus buiten Zaandam ). Vanwege de sfeer en de functie.
Alhoewel ik heb wel eens bij een nog kleiner bedrijf gewerkt in Z'dam en daar was het juist heel gemoedelijk. Maar ik denk dat het door de verschillende leeftijden komt en dat er nog een paar mensen vanuit buiten Zaandam komen.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:41:36 #263
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52007022
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 16:51 schreef R-Mon het volgende:
Angel_of_Dth al wat gehoord van ze?
Ja, helaas is het niks geworden. Het ging om een stage en het was niet zozeer een stagevacature, dus ze hebben iemand met meer werkervaring gekozen. Jammer, maar het is niet anders.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:00:43 #264
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_52304231
Ras Zaandammer meld zich.

Geboren in De Vijfhoek.
Verhuist naar Assendelft Zuid, toen Saendelft.
Nu zelfstandig wonend in Zaandam Centrum.
pi_52333832
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:56 schreef Hopey het volgende:

[..]

Goh, ik kan hier best wel mee eens zijn. En ik ben een zaankanter Ik ben nu 6 maanden werkzaam bij een klein bedrijf in Zaandam en ik word al chaggie van het geroddel en achterklap (maar iedereen afzonderlijk is heel erg aardig )Het trage werken en het voortdurend iedereen op de vingers kijken behalve zichzelf. Ik ben nu al zover dat ik op zoek ben naar een andere baan (dus buiten Zaandam ). Vanwege de sfeer en de functie.
Alhoewel ik heb wel eens bij een nog kleiner bedrijf gewerkt in Z'dam en daar was het juist heel gemoedelijk. Maar ik denk dat het door de verschillende leeftijden komt en dat er nog een paar mensen vanuit buiten Zaandam komen.
Blablabla,
Wat een onzin zeg.

Net als Amsterdammers niet allemaal asociaal zijn, zo zijn wij Zaandammers niet allemaal roddeltantes, dat jij en de andere Fokker nu een dergelijke ervaring hebben zegt niets op een stad van 150.000 inwoners. Het zegt meer over het bedrijven en dan specifiek de mensen in het bedrijf dan dat het iets over de locals zegt. Ach ja, de hokjesgeest zal wel nooit verdwijnen uit mensen
pi_52387266
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Chemvo het volgende:

[..]

Blablabla,
Wat een onzin zeg.

Net als Amsterdammers niet allemaal asociaal zijn, zo zijn wij Zaandammers niet allemaal roddeltantes, dat jij en de andere Fokker nu een dergelijke ervaring hebben zegt niets op een stad van 150.000 inwoners. Het zegt meer over het bedrijven en dan specifiek de mensen in het bedrijf dan dat het iets over de locals zegt. Ach ja, de hokjesgeest zal wel nooit verdwijnen uit mensen
Precies, dat heb ik hier al eens eerder gemeld. Wat een flauwekul. Roddelen doen ze overal hoor...
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:50:25 #267
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_52401481
Hond helpt drie auto's in de vernieling

OpmerkelijkEen hond die dinsdagmiddag in Zaandam met iets te veel enthousiasme langs een aantal agenten rende, trok onmiddellijk hun aandacht. Het beest sleepte namelijk een reclamebord van een postkantoor met zich mee.

De agenten wisten niet te voorkomen dat de hond met het bord tegen drie geparkeerde auto's knalde. De auto's raakten stuk voor stuk flink beschadigd.

De agenten hebben de eigenaren van de auto's in contact gebracht met het 27-jarige bazinnetje van de hond. Zij bleek niet verzekerd te zijn tegen dit soort dingen, en draait waarschijnlijk zelf voor de schade op.

maandag 20 augustus 2007 @ 17:22:25 #268
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_52533437
Politie Zaandam waarschuwt voor slangen

In Zaandam zijn er 48 gifslangen gevonden in een noodgebouw aan de Parkstraat. De slangen zijn ontdekt door de politie nadat er eerder twee kleine gifslangen waren aangetroffen op straat. De politie betrad op last van de officier van justitie het pand. Er werd ook contact opgenomen met slangen experts en de 66-jarige eigenaar, die in het buitenland zat. Negen van de 48 slangen waren al dood en negen andere slangen waren in zeer slechte conditie. De terraria van de slangen waren slecht afgesloten.

Ondanks dat de politie denkt alle slangen gevonden te hebben, waarschuwen ze voor nog meer slangen. "We kunnen niet uitsluiten dat enkele jonge gifslangen nog ergens rondkruipen", aldus de politie. Wanneer er nog een slang op straat aangetroffen wordt dient het publiek uiterst voorzichtig te zijn en contact op te nemen met de politie.

gaat lekker
  maandag 20 augustus 2007 @ 23:10:11 #269
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_52544489
OMG Ik heb in de Parkstraat gewoond. Enig idee waar het is? Aan de kant van de Westzijde of aan de kant van het park?
Non possumus non loqui
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:40:37 #270
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_52648510
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 23:10 schreef Knip het volgende:
OMG Ik heb in de Parkstraat gewoond. Enig idee waar het is? Aan de kant van de Westzijde of aan de kant van het park?
Nee, staat ook niet op zaanstad.nl.

Zaanstad is internationaler dan Amsterdam

Amsterdam kwam de afgelopen dagen in het nieuws als de meest internationale stad van de wereld. Dit blijkt onjuist te zijn. Er is minstens één stad die binnen haar stadsgrenzen meer nationaliteiten herbergt: Zaanstad. Tegenover de 177 nationaliteiten van Amsterdam telt Zaanstad 189 nationaliteiten.

Dit is vrij opmerkelijk, aangezien Zaanstad in totaal 141.000 inwoners telt (onder wie 123.000 autochtonen), tegenover een inwonertal van 745.000 voor Amsterdam (van wie circa 50% autochtoon). De afgelopen dagen presenteerde de hoofdstad zich als de meest internationale stad van de wereld, waarbij vergelijkingen werden gemaakt met andere wereldsteden, zoals Antwerpen en New York die respectievelijk 'slechts' 164 en 150 nationaliteiten tellen. "Toen ik het bericht in de kranten las en het op de televisie verscheen, dacht ik meteen: hé, wat gek, wij hebben er meer", aldus woordvoerster Annelies van Dijk van Zaanstad.

Zou Zaanstad de meest internationale stad ter wereld zijn? Van Dijk sluit niet uit dat er een Nederlandse stad is die nog meer nationaliteiten telt. "Het zou kunnen, maar ik kan het me moeilijk voorstellen".

Zo staat je stad nooit in het nieuws, zo 3x achterelkaar.

Zaanstad (Zaandam vooral denk ik) is natuurlijk wel divers maar diverser dan Amsterdam had ik niet gedacht. Poelenburg ftw? En als meer nationaliteiten dan Amsterdam ook meer nationaliteiten dan New York betekent... lol

http://www.volkskrant.nl/kunst/article454899.ece/
De Volkskrant - Een baken voor de stad

Anonieme dozen waren het, gehuurde kantoorpanden of grijze nieuwbouw. De stadskantoren en gemeentehuizen uit de jaren zeventig en tachtig moesten vooral functioneel zijn. Vierkante meters telden, niet het uiterlijk. Ze dienden om het groeiend aantal ambtenaren te huisvesten en om rijbewijzen en paspoorten uit te geven. Daar was geen architectonische poespas voor nodig. De oude stadhuizen bleven immers dienst doen als representatief gebouw: daar konden de bruidsparen terecht, daar vergaderde de raad.

Maar sinds een paar jaar is een omslag gaande. De komende jaren verrijst in Nederland overal nieuwbouw, van Delft tot Coevorden en van Zaanstad tot Deventer. En in tegenstelling tot zo’n dertig jaar geleden krijgen deze gebouwen weer een extrovert uiterlijk en een monumentaal aanzien. Het stadskantoor mag weer stadhuis zijn.

Leuk zo'n nieuw stadhuis. Komt ook een bioscoop / bibliotheek? op het station. Maarja voordat dat Inverdan over 10 jaar af is ben ik hoogstwaarschijnlijk al hier vertrokken. De spoorweg wordt dus ondergegraven en het braakliggende veldje hiertegenover wordt volgebouwd met flats. Zit niets anders op dan afwachten.
pi_52657791
in west gedeelte zie je redelijk diversiteit, maar tbh ook niet zo veel 'buitenlanders' of wat je ze wilt noemen. Ik denk meer dat je Zaandam als 'verstandigere keuze dan Amsterdam' kunt kiezen om de drukte te vermijden maar alsnog in de buurt van een multiculit stad te wonen.

Denk dat alle delen van Zaanstad wel zijn bepaalde groepe nationaliteiten meebrengt..

Leuk zo'n nieuw stadhuis. Komt ook een bioscoop / bibliotheek? op het station. Maarja voordat dat Inverdan over 10 jaar af is ben ik hoogstwaarschijnlijk al hier vertrokken. De spoorweg wordt dus ondergegraven en het braakliggende veldje hiertegenover wordt volgebouwd met flats. Zit niets anders op dan afwachten.

Idem.

Vroeg of laat verdwijnt die kilometer 2/3 aan groen voor me deur ook waarschijnlijk. In het centrum worden alle oude (en lelijke) gebouwen vervangen door nieuwbouw etc.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:00:59 #272
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_52658964
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:17 schreef koffiegast het volgende:
Vroeg of laat verdwijnt die kilometer 2/3 aan groen voor me deur ook waarschijnlijk. In het centrum worden alle oude (en lelijke) gebouwen vervangen door nieuwbouw etc.
De agglomeratie van Westzaan, oh noooooooooes
pi_52692647
Zie ik nou zomaar een aantal Zaankanters die ook positief zijn over Inverdan. Het kost wel wat centen, maar dat mag imo ook wel. Het stationsgebied ziet er nu gewoon niet uit en een goede bios is al jaren nodig. In het centrum veel braakliggend terrein (Van gend en loos terrein, naast de verkade). Ideale plekken om wat moois te bouwen. Denk dat het stadspark daar wel zal blijven bestaan, de afwisseling met groen blijft nodig en dat weten de ontwikkelaars ook.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:24:51 #274
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_53121272
Meisje (15) mishandeld voor niet halen melk

De politie heeft de ouders van een 15-jarig meisje uit Zaandam aangehouden voor het mishandelen van hun dochter. Gewaarschuwde agenten hoorden uit een huis een hoop geschreeuw komen.

Het gegil was afkomstig van de dochter des huizes. De man zou het meisje hebben mishandeld omdat zij geen melk had gehaald. De tiener werd met geweld naar binnen gesleurd, aan haar haren getrokken en geslagen. De moeder zou de vader hebben geholpen en haar dochter ook nog met een riem hebben afgetuigd. Het meisje en twee jongere kinderen uit het huis zijn naar een opvang gebracht.

Familiedrama voorkomen in Zaandam

De politie van Zaanstad denkt een familiedrama te hebben voorkomen met de arrestatie van een 38-jarige Turk uit Zaandam. De man zou van plan zijn geweest zijn kinderen en vrouw te vermoorden.

De 37-jarige echtgenote was met haar twee minderjarige kinderen op vakantie. Bij de Centrale Recherche waren sterke aanwijzingen binnengekomen dat de Zaandammer bij terugkomst eerst de kinderen voor de ogen van zijn vrouw wilde doden, en daarna haar van het leven wilde beroven.

De vrouw en kinderen werden door politie en marechaussee op het vliegveld opgevangen en naar een onbekende lokatie gebracht. De verdachte is aangehouden en door de rechter-commissaris in bewaring gesteld. Daarna zijn de vrouw en kinderen haar naar hun woning in Zaandam vervoerd.

Tegen de Turk zal in ieder geval proces-verbaal worden opgemaakt inzake bedreiging en huiselijk geweld. De vrouw en kinderen zouden tijdens het huwelijk stelselmatig door hem zijn mishandeld. Door de rechter-commissaris wordt een persoonlijkheidsonderzoek voor de verdachte overwogen.

pi_53124355
ow was dat meisje die melk niet ging halen in zaandam dan?

achja verwende jeugd hier he
pi_53153193
westzaan
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:42:34 #277
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54336653
Vermomming 15-jarige rover zakt af

In Zaandam zijn deze week drie 15-jarige knapen aangehouden die een 18-jarige plaatsgenoot probeerden te beroven. Het slachtoffer was notabene een bekende van het drietal.

Eén van de jongens lokte onder valse voorwendselen het slachtoffer mee naar aan afgelegen plek. Daar verschenen ineens twee gemaskerde rovers die bewapend met een mes geld van de 18-jarige eisten. Toen hij weigerde iets af te geven, dropen ze af.

Bij het wegrennen zakte echter bij één van de rovers zijn vermomming af, waardoor het slachtoffer hem herkende. Hierdoor kon de politie de zaak oplossen. Het 15-jarige drietal zei tegen de politie dat ze dachten dat hun plaatsgenoot veel geld bij zich zou hebben.

pi_54336850
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:42 schreef R-Mon het volgende:
Vermomming 15-jarige rover zakt af

In Zaandam zijn deze week drie 15-jarige knapen aangehouden die een 18-jarige plaatsgenoot probeerden te beroven. Het slachtoffer was notabene een bekende van het drietal.

Eén van de jongens lokte onder valse voorwendselen het slachtoffer mee naar aan afgelegen plek. Daar verschenen ineens twee gemaskerde rovers die bewapend met een mes geld van de 18-jarige eisten. Toen hij weigerde iets af te geven, dropen ze af.

Bij het wegrennen zakte echter bij één van de rovers zijn vermomming af, waardoor het slachtoffer hem herkende. Hierdoor kon de politie de zaak oplossen. Het 15-jarige drietal zei tegen de politie dat ze dachten dat hun plaatsgenoot veel geld bij zich zou hebben.

wat een kneuzen
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 25 november 2007 @ 17:44:33 #279
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54829256
Koffertje in Zaandam blijkt toch geen bom

De omgeving van bouwmarkt de Hornbach in Zaandam is gisteren hermetisch afgesloten na de vondst van een verdacht koffertje. Arbeiders van Hornbach hadden het verdachte voorwerp aan het begin van de middag gevonden.

De bouwmarkt aan de Simon Spiersweg ging na een half uur weer open. Toen kwam de eigenaar van het koffertje opdagen en bleek dus dat de ontruiming niet nodig was geweest. Waarschijnlijk was de bezitter het voorwerp vergeten mee te nemen.

zondag 25 november 2007 @ 17:49:38 #280
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54829409
Niets van gemerkt.
  zondag 25 november 2007 @ 17:56:01 #281
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54829580
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niets van gemerkt.
Je woont/werkt bij Hornbach?
  zondag 25 november 2007 @ 18:00:12 #282
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54829717
Langs die snelweg die er naar toe loopt, dus ik had op zn minst wel wat politie en brandweer verwacht.
pi_55086847
even een schop aan dit topic. Ik heb van mijn geboorte dat mijn 20e in Assendelft gewoond (eerst in de Zuid tot groep 4) en daarna in het midden (ter hoogte van de Coop). Ik woon nu sinds februari nog onder het dak van m'n ouders in Wormerveer. En heb sinds afgelopen week sleutel van mijn eigen appartementje in Krommenie.

Een echte Zaankanter dus
Apple Macbook white - 2,16GHz - 1024Mb - 120GB
Dell Dimension 9150 - 3,2GHz - 3072Mb - 500GB
pi_55232045
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:06 schreef martijn_85 het volgende:
even een schop aan dit topic. Ik heb van mijn geboorte dat mijn 20e in Assendelft gewoond (eerst in de Zuid tot groep 4) en daarna in het midden (ter hoogte van de Coop). Ik woon nu sinds februari nog onder het dak van m'n ouders in Wormerveer. En heb sinds afgelopen week sleutel van mijn eigen appartementje in Krommenie.

Een echte Zaankanter dus
Heej mede oudassendelver en mede bewoner van Wormerveer.

Ik heb alleen geen plannen om naar Krommenie te verhuizen.

Wel leuk dat je op jezelf bent gaan wonen.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_55379038
Ben blij dat er een topic is over Zaanstad

Ik ben zelf geboren in Zaandam en heb zowat mijn hele leven in Poelenburg gewoond in hetzelfde huis. Nu woon ik helaas al meer dan een jaar op kamers.
  woensdag 19 december 2007 @ 19:19:32 #286
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55395364
Schade door spijkerbom http://www.nhd.nl/article2855511.ece

Gepubliceerd op 16 december 2007, 17:03
Laatst bijgewerkt op 16 december 2007, 17:04
zaandam - Een spijkerbom heeft vrijdagavond schade aangericht in een wachtruimte van station Kogerveld.

De politie trof in de overdekte wachtruimte kleine spijkers, stukjes pvc en papiersnippers aan. Door de explosie was het raam van het lokaal vernield.
De recherche heeft onderzoek verricht, maar een aanhouding meldt de politie nog niet. De politie zoekt getuigen. Wie iets verdachts heeft gezien kan bellen met wijkteam Koog-Zaandijk via 0900-8844.

!
pi_55640298
Kogga loco Represent!
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:55:56 #288
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55905657
50 woningen ontruimd na bommelding

De politie heeft vanmiddag vijftig woningen ontruimd in Zaandam na een bommelding bij een woning aan de Prins Hendrikstraat. Woningen binnen een straal van 100 meter om de betreffende woning zijn ontruimd. Dit meldde een woordvoerder van de politie. Volgens hem is er niets in het pand gevonden.

Enkele tientallen agenten van het korps Zaanstreek-Waterland moest hun stakingen onderbreken voor deze bommelding. Ze hebben met honden en bomverkenners gezocht naar de bom.

De bewoners zijn ondergebracht in het Zaantheater. Inmiddels heeft de politie het gebied weer vrijgegeven en kunnen alle bewoners weer naar huis. Het is nog niet bekend hoeveel mensen hun huis hebben moeten verlaten.

Dat is dus hier: link
pi_55905859
Moeten ze ook maar niet gaan staken. Dan krijg je dit soort onzin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:08:24 #290
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55907788
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten ze ook maar niet gaan staken. Dan krijg je dit soort onzin.
Leg uit? Als de politie gaat staken komen er bommeldingen?
pi_58113888
even dit topic omhoog schoppen - dat mag, want hier weer een zaankanter

geboren in zaandam, daarna nog gewoond in krommenie en zaandijk - mjin eerste echtgenoot kwam uit assendelft, mijn tweede uit zaandijk...
helemaal rasecht en wasecht, dus!
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 19:57:09 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58199892
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
en waar woon je nu?

in de buurt van zeist - totaal iets anders dus
maar het is en blijft mijn echte thuis, die zaanstreek! en ik kom er nog regelmatig vanwege familie en zo
pi_58205137
zaanstreek
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  † In Memoriam † zondag 25 mei 2008 @ 21:34:57 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58906707
afgelopen donderdag gebeurde voor de deur van verpleeghuis oostergouw een ernstig ongeluk. een motorrijder kwam onder een vrachtwagen terecht. de traumahelicopter stond op de parkeerplaats en het zag er allemaal best heftig uit. (toen ik na mijn dienst naar huis reed, was de politie nog volop bezig met van die bordjes met nummertjes neerzetten en ook de motor lag nog midden op de weg)
ik heb alleen geen enkel nieuwsbericht terug kunnen vinden. wie weet er wat van? ben best benieuwd hoe het nu met de motorrijder is en wat er gebeurd is.
pi_58921493
Ik heb niets gelezen van dat ongeluk.

Jullie ook last gehad van de stroomstoring afgelopen zaterdag? En vanmiddag ook weer even...
pi_58921718
Wel over gehoord, niets over gelezen. Was ook wat gedoe bij Koog Bloemwijk zondag, toen ik daar langsreed met de auto.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 26 mei 2008 @ 16:48:03 #298
69211 koffiegast
langzinnig
pi_58922100
ik had afgelope vrijdag juist last van stroomstoring. Althans bij ons viel het gewoon ff uit, maar toen ik naar een vriend ging bleek bij hun in de hele wijk gewoon de stroom weg te zijn voor paar uur (althans het standaard praatje t/m half 10, vanaf zon ~ half 8)

Ik heb niks over het ongeluk gehoord, wel valt me op dat ik steeds vaker ambulances hoor, terwijl ik ze voorheen vrijwel maar eens in de 2 maanden hoorde... nu hoor ik ze gewoon loeien om 2 uur snachts en weet ik veel wanneer, alleen deze week al 6 keer ofzo. En ik woon zeker niet in de buurt van een ziekenhuis (rand van de stad, na mijn huis zijn er geen huizen meer gebouwd voor de eerste paar kilometer in westerwatering)
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 16:48:11 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58922101
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef crohntje het volgende:
Ik heb niets gelezen van dat ongeluk.

Jullie ook last gehad van de stroomstoring afgelopen zaterdag? En vanmiddag ook weer even...
ik heb van het weekend niet gewerkt, maar idd vanmiddag vlogen de branddeuren met een klap dicht. en de radio stotterde even (ik was toevallig net even in de keuken) dat was alles.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:59:20 #300
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_60706018
Klokken gestolen uit uurwerkmuseum
print rss - door Redactie () op 10-08-2008 @ 00:01
In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn uit het Museum van het Nederlandse Uurwerk in Zaandam twee waardevolle klokken gestolen en een derde zwaar beschadigd. Dat heeft de museumdirecteur zaterdag laten weten.

Volgens de directeur hebben de dieven zich met grof geweld toegang verschaft tot het museum. Vrij snel nadat zij binnen waren gekomen, ging het alarm af. Toen iemand poolshoogte kwam nemen, gooiden de dieven een klok in zijn richting en gingen ervandoor. Naar later bleek hadden de inbrekers twee klokken meegenomen. De klok waarmee gegooid was, is zwaar beschadigd.

De museumdirecteur schat de financiële schade op ruim een halve ton. "Maar de schade voor de collectie is nog veel groter." De gestolen klokken waren van de hand van de klokkenmakers Gerrit Knip en Steven Hogendijk.

Nooit van dat museum gehoord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')