abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53153193
westzaan
  zaterdag 3 november 2007 @ 13:42:34 #277
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54336653
Vermomming 15-jarige rover zakt af

In Zaandam zijn deze week drie 15-jarige knapen aangehouden die een 18-jarige plaatsgenoot probeerden te beroven. Het slachtoffer was notabene een bekende van het drietal.

Eén van de jongens lokte onder valse voorwendselen het slachtoffer mee naar aan afgelegen plek. Daar verschenen ineens twee gemaskerde rovers die bewapend met een mes geld van de 18-jarige eisten. Toen hij weigerde iets af te geven, dropen ze af.

Bij het wegrennen zakte echter bij één van de rovers zijn vermomming af, waardoor het slachtoffer hem herkende. Hierdoor kon de politie de zaak oplossen. Het 15-jarige drietal zei tegen de politie dat ze dachten dat hun plaatsgenoot veel geld bij zich zou hebben.

<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_54336850
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 13:42 schreef R-Mon het volgende:
Vermomming 15-jarige rover zakt af

In Zaandam zijn deze week drie 15-jarige knapen aangehouden die een 18-jarige plaatsgenoot probeerden te beroven. Het slachtoffer was notabene een bekende van het drietal.

Eén van de jongens lokte onder valse voorwendselen het slachtoffer mee naar aan afgelegen plek. Daar verschenen ineens twee gemaskerde rovers die bewapend met een mes geld van de 18-jarige eisten. Toen hij weigerde iets af te geven, dropen ze af.

Bij het wegrennen zakte echter bij één van de rovers zijn vermomming af, waardoor het slachtoffer hem herkende. Hierdoor kon de politie de zaak oplossen. Het 15-jarige drietal zei tegen de politie dat ze dachten dat hun plaatsgenoot veel geld bij zich zou hebben.

wat een kneuzen
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  zondag 25 november 2007 @ 17:44:33 #279
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54829256
Koffertje in Zaandam blijkt toch geen bom

De omgeving van bouwmarkt de Hornbach in Zaandam is gisteren hermetisch afgesloten na de vondst van een verdacht koffertje. Arbeiders van Hornbach hadden het verdachte voorwerp aan het begin van de middag gevonden.

De bouwmarkt aan de Simon Spiersweg ging na een half uur weer open. Toen kwam de eigenaar van het koffertje opdagen en bleek dus dat de ontruiming niet nodig was geweest. Waarschijnlijk was de bezitter het voorwerp vergeten mee te nemen.

zondag 25 november 2007 @ 17:49:38 #280
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54829409
Niets van gemerkt.
  zondag 25 november 2007 @ 17:56:01 #281
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_54829580
quote:
Op zondag 25 november 2007 17:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niets van gemerkt.
Je woont/werkt bij Hornbach?
  zondag 25 november 2007 @ 18:00:12 #282
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54829717
Langs die snelweg die er naar toe loopt, dus ik had op zn minst wel wat politie en brandweer verwacht.
pi_55086847
even een schop aan dit topic. Ik heb van mijn geboorte dat mijn 20e in Assendelft gewoond (eerst in de Zuid tot groep 4) en daarna in het midden (ter hoogte van de Coop). Ik woon nu sinds februari nog onder het dak van m'n ouders in Wormerveer. En heb sinds afgelopen week sleutel van mijn eigen appartementje in Krommenie.

Een echte Zaankanter dus
Apple Macbook white - 2,16GHz - 1024Mb - 120GB
Dell Dimension 9150 - 3,2GHz - 3072Mb - 500GB
pi_55232045
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:06 schreef martijn_85 het volgende:
even een schop aan dit topic. Ik heb van mijn geboorte dat mijn 20e in Assendelft gewoond (eerst in de Zuid tot groep 4) en daarna in het midden (ter hoogte van de Coop). Ik woon nu sinds februari nog onder het dak van m'n ouders in Wormerveer. En heb sinds afgelopen week sleutel van mijn eigen appartementje in Krommenie.

Een echte Zaankanter dus
Heej mede oudassendelver en mede bewoner van Wormerveer.

Ik heb alleen geen plannen om naar Krommenie te verhuizen.

Wel leuk dat je op jezelf bent gaan wonen.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_55379038
Ben blij dat er een topic is over Zaanstad

Ik ben zelf geboren in Zaandam en heb zowat mijn hele leven in Poelenburg gewoond in hetzelfde huis. Nu woon ik helaas al meer dan een jaar op kamers.
  woensdag 19 december 2007 @ 19:19:32 #286
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55395364
Schade door spijkerbom http://www.nhd.nl/article2855511.ece

Gepubliceerd op 16 december 2007, 17:03
Laatst bijgewerkt op 16 december 2007, 17:04
zaandam - Een spijkerbom heeft vrijdagavond schade aangericht in een wachtruimte van station Kogerveld.

De politie trof in de overdekte wachtruimte kleine spijkers, stukjes pvc en papiersnippers aan. Door de explosie was het raam van het lokaal vernield.
De recherche heeft onderzoek verricht, maar een aanhouding meldt de politie nog niet. De politie zoekt getuigen. Wie iets verdachts heeft gezien kan bellen met wijkteam Koog-Zaandijk via 0900-8844.

!
pi_55640298
Kogga loco Represent!
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  woensdag 9 januari 2008 @ 19:55:56 #288
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55905657
50 woningen ontruimd na bommelding

De politie heeft vanmiddag vijftig woningen ontruimd in Zaandam na een bommelding bij een woning aan de Prins Hendrikstraat. Woningen binnen een straal van 100 meter om de betreffende woning zijn ontruimd. Dit meldde een woordvoerder van de politie. Volgens hem is er niets in het pand gevonden.

Enkele tientallen agenten van het korps Zaanstreek-Waterland moest hun stakingen onderbreken voor deze bommelding. Ze hebben met honden en bomverkenners gezocht naar de bom.

De bewoners zijn ondergebracht in het Zaantheater. Inmiddels heeft de politie het gebied weer vrijgegeven en kunnen alle bewoners weer naar huis. Het is nog niet bekend hoeveel mensen hun huis hebben moeten verlaten.

Dat is dus hier: link
pi_55905859
Moeten ze ook maar niet gaan staken. Dan krijg je dit soort onzin.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:08:24 #290
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_55907788
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten ze ook maar niet gaan staken. Dan krijg je dit soort onzin.
Leg uit? Als de politie gaat staken komen er bommeldingen?
pi_58113888
even dit topic omhoog schoppen - dat mag, want hier weer een zaankanter

geboren in zaandam, daarna nog gewoond in krommenie en zaandijk - mjin eerste echtgenoot kwam uit assendelft, mijn tweede uit zaandijk...
helemaal rasecht en wasecht, dus!
  † In Memoriam † vrijdag 18 april 2008 @ 19:57:09 #292
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58199892
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:57 schreef lady-wrb het volgende:
en waar woon je nu?

in de buurt van zeist - totaal iets anders dus
maar het is en blijft mijn echte thuis, die zaanstreek! en ik kom er nog regelmatig vanwege familie en zo
pi_58205137
zaanstreek
"Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
  † In Memoriam † zondag 25 mei 2008 @ 21:34:57 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58906707
afgelopen donderdag gebeurde voor de deur van verpleeghuis oostergouw een ernstig ongeluk. een motorrijder kwam onder een vrachtwagen terecht. de traumahelicopter stond op de parkeerplaats en het zag er allemaal best heftig uit. (toen ik na mijn dienst naar huis reed, was de politie nog volop bezig met van die bordjes met nummertjes neerzetten en ook de motor lag nog midden op de weg)
ik heb alleen geen enkel nieuwsbericht terug kunnen vinden. wie weet er wat van? ben best benieuwd hoe het nu met de motorrijder is en wat er gebeurd is.
pi_58921493
Ik heb niets gelezen van dat ongeluk.

Jullie ook last gehad van de stroomstoring afgelopen zaterdag? En vanmiddag ook weer even...
pi_58921718
Wel over gehoord, niets over gelezen. Was ook wat gedoe bij Koog Bloemwijk zondag, toen ik daar langsreed met de auto.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 26 mei 2008 @ 16:48:03 #298
69211 koffiegast
langzinnig
pi_58922100
ik had afgelope vrijdag juist last van stroomstoring. Althans bij ons viel het gewoon ff uit, maar toen ik naar een vriend ging bleek bij hun in de hele wijk gewoon de stroom weg te zijn voor paar uur (althans het standaard praatje t/m half 10, vanaf zon ~ half 8)

Ik heb niks over het ongeluk gehoord, wel valt me op dat ik steeds vaker ambulances hoor, terwijl ik ze voorheen vrijwel maar eens in de 2 maanden hoorde... nu hoor ik ze gewoon loeien om 2 uur snachts en weet ik veel wanneer, alleen deze week al 6 keer ofzo. En ik woon zeker niet in de buurt van een ziekenhuis (rand van de stad, na mijn huis zijn er geen huizen meer gebouwd voor de eerste paar kilometer in westerwatering)
  † In Memoriam † maandag 26 mei 2008 @ 16:48:11 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_58922101
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef crohntje het volgende:
Ik heb niets gelezen van dat ongeluk.

Jullie ook last gehad van de stroomstoring afgelopen zaterdag? En vanmiddag ook weer even...
ik heb van het weekend niet gewerkt, maar idd vanmiddag vlogen de branddeuren met een klap dicht. en de radio stotterde even (ik was toevallig net even in de keuken) dat was alles.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:59:20 #300
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_60706018
Klokken gestolen uit uurwerkmuseum
print rss - door Redactie () op 10-08-2008 @ 00:01
In de nacht van vrijdag op zaterdag zijn uit het Museum van het Nederlandse Uurwerk in Zaandam twee waardevolle klokken gestolen en een derde zwaar beschadigd. Dat heeft de museumdirecteur zaterdag laten weten.

Volgens de directeur hebben de dieven zich met grof geweld toegang verschaft tot het museum. Vrij snel nadat zij binnen waren gekomen, ging het alarm af. Toen iemand poolshoogte kwam nemen, gooiden de dieven een klok in zijn richting en gingen ervandoor. Naar later bleek hadden de inbrekers twee klokken meegenomen. De klok waarmee gegooid was, is zwaar beschadigd.

De museumdirecteur schat de financiële schade op ruim een halve ton. "Maar de schade voor de collectie is nog veel groter." De gestolen klokken waren van de hand van de klokkenmakers Gerrit Knip en Steven Hogendijk.

Nooit van dat museum gehoord...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')