wat een kneuzenquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:42 schreef R-Mon het volgende:
Vermomming 15-jarige rover zakt af
In Zaandam zijn deze week drie 15-jarige knapen aangehouden die een 18-jarige plaatsgenoot probeerden te beroven. Het slachtoffer was notabene een bekende van het drietal.
Eén van de jongens lokte onder valse voorwendselen het slachtoffer mee naar aan afgelegen plek. Daar verschenen ineens twee gemaskerde rovers die bewapend met een mes geld van de 18-jarige eisten. Toen hij weigerde iets af te geven, dropen ze af.
Bij het wegrennen zakte echter bij één van de rovers zijn vermomming af, waardoor het slachtoffer hem herkende. Hierdoor kon de politie de zaak oplossen. Het 15-jarige drietal zei tegen de politie dat ze dachten dat hun plaatsgenoot veel geld bij zich zou hebben.
Heej mede oudassendelver en mede bewoner van Wormerveer.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:06 schreef martijn_85 het volgende:
even een schop aan dit topic. Ik heb van mijn geboorte dat mijn 20e in Assendelft gewoond (eerst in de Zuid tot groep 4) en daarna in het midden (ter hoogte van de Coop). Ik woon nu sinds februari nog onder het dak van m'n ouders in Wormerveer. En heb sinds afgelopen week sleutel van mijn eigen appartementje in Krommenie.
Een echte Zaankanter dus
Leg uit? Als de politie gaat staken komen er bommeldingen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:03 schreef kevin6188 het volgende:
Moeten ze ook maar niet gaan staken. Dan krijg je dit soort onzin.
quote:
ik heb van het weekend niet gewerkt, maar idd vanmiddag vlogen de branddeuren met een klap dicht. en de radio stotterde even (ik was toevallig net even in de keuken) dat was alles.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef crohntje het volgende:
Ik heb niets gelezen van dat ongeluk.
Jullie ook last gehad van de stroomstoring afgelopen zaterdag? En vanmiddag ook weer even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |