Oostzaan toch niet is eigen gemeente.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:15 schreef Bananenman het volgende:
Zaandam, Zaandijk, Koog aan de Zaan, Westzaan, Oostzaan, Wormerveer, Krommenie, Assendelft.
idd, hou dat gespuis maar daar, die kampersquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Bananenman het volgende:
Dat is voor klotebreezers
Ik vind Zaanzone maar een beetje kansloos.. idd allemaal kleine kinderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef reintje17 het volgende:
tja daar heb ik ook een profiel bij zz maar al zeker 1 jaar niks meer aangedaan zitten nu alleen maar gassies van 12 enzo
Waar in Koog aan de Zaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef Steve-O het volgende:
Hoi
* Steve-O = Een geboren zaankanter
en nu woonzaam in het rustige Koog aan de Zaan
Zaandam zelf is niet echt speciaal je ken er leuk winkelen uitgaan enz
Maar tegelijkertijd is het een teringzooi .
Gelukkig woon ik 1 van de rustigste wijken uit de stad![]()
Koggaboysquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:19 schreef Steve-O het volgende:
Westerkoog
Westside Koga loco's sjeweetok
Die bij het stationquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef R-Mon het volgende:
Zaandam
http://www.zaanstad.nl/
[afbeelding]
Wist je dat... Zaandam de eerste McDonalds van Europa had?
Nee niet die op het(k)ankersmitplein Rip ghetto macquote:
Ik tot mijn 15e ofzo Die kutschool verpeste de hele wijk (Zaanlands westquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee niet die op het(k)ankersmitplein Rip ghetto mac
Die heeft er wel heel erg lang gezeten maar het is niet de eerste , Die zat op ed vermiljoenweg bij de bowlingbaan/chinees
Ja, kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik tot mijn 15e ofzo Die kutschool verpeste de hele wijk (Zaanlands west)
dan ken ik wellicht iemand die jij kentquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:59 schreef R-Mon het volgende:
Ik woon in Westerwatering, zat ook op het Eiland, en ben nu geslaagd op het Lyceum.![]()
Wie dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan ken ik wellicht iemand die jij kent
Wat raar, je zit toch echt in de groep waar t/m groep 6 ene Tomas heeft ingezetenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:46 schreef R-Mon het volgende:
http://www.heteiland.org/ -> Groepen -> Schoolverlaters -> 1999 - 2000 Anke
En nee, ken geen Van der Helm.
Dit is jouw klas dus, ik heb bij veel van die in de klas gezetenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:29 schreef Steve-O het volgende:
Oja ik mis echt een Mac in het centrum nu
rosanne ken ik niet, maar friso welquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:00 schreef R-Mon het volgende:
Tomas Tomas Tomas... Even graven... Ja er was inderdaad een Tomas. Jij bent z'n broer? WhaaEn Bianca al moeder? Zo da's snel...
Van die laatste klas ken ik Rosanne Zeiler en Friso de Man btw.
nogal... ik dramatiseer me echt kapot van het omfietsen om naar de mac te kunnen bij de Heel :/quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:29 schreef Steve-O het volgende:
Oja ik mis echt een Mac in het centrum nu
lol leeft die nog?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:23 schreef Svensational het volgende:
Op de linkerfoto herken ik geloof ik ook Robin Stam, woonde in de flat achter ons!
Geen idee, sinds 1998 niet meer gesprokenquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:22 schreef Svensational het volgende:, dat is 'm ja
En die rechter is hij ook
!
ook zoiets in die richting, hij had het altijd over hoe ie zijn moeder ging neuken en zijn moeder naakt zag etc etc op de OSB toen ik er op zat (ook alweer 7? jaar geleden..)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen idee, sinds 1998 niet meer gesproken.
BSO OSB wateva, ze veranderen vaak van naam ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:32 schreef Svensational het volgende:
OSB?
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:47 schreef Bananenman het volgende:
En nu zijn het allebei stelende klootzakken geloof ik![]()
Ja, die was ook tof! Met z'n gitaar! Maar tegenwoordig werkt ie er niet meer geloof ik.quote:
Hé, ik ken jou!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:59 schreef R-Mon het volgende:
Ik woon in Westerwatering, zat ook op het Eiland, en ben nu geslaagd op het Lyceum.![]()
Ik heb dat geile gele adidas t-shirt aanquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is jouw klas dus, ik heb bij veel van die in de klas gezetenhttp://www.heteiland.org/(...)6-1997%20Jolanda.jpg
Drie groepen zeven werden twee groepen acht, onze groep werd gesplitst.
Rosannequote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:00 schreef R-Mon het volgende:
Tomas Tomas Tomas... Even graven... Ja er was inderdaad een Tomas. Jij bent z'n broer? WhaaEn Bianca al moeder? Zo da's snel...
Van die laatste klas ken ik Rosanne Zeiler en Friso de Man btw.
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik heb dat geile gele adidas t-shirt aan![]()
Ik heb 2 jaar juf monica gehad, Korte rokjes en rood haar
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
*meldt*
PoeLenBurGg RepResentin' !! bTer WeetJoee!
quote:Relatie Jaa.. (L)Roxanneeh
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Rosanne
wat een muts was dat zie der nu nogsteeds wel is op het station
Alhoewel... geboren is Assendelftquote:
Hahahaquote:
Hjb over Zaanzonequote:Op donderdag 22 juni 2006 18:59 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Kom eut Saenstad.. Saendam.. Zaandam dus!
Olaaa Zaankanters!
[..]
Ik vind Zaanzone maar een beetje kansloos.. idd allemaal kleine kinderen.
Wie ben jij danquote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..], dan herinner ik me jou nog wel
!
Sven.quote:
Hoi Kevinquote:Op zondag 25 juni 2006 00:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hé, ik ken jou!
Kogerveld hier en ook geslaagd op Lyceum dit jaar
Familie van Milenne hè?quote:Op zondag 25 juni 2006 01:03 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hahaha
Zit ook op het Lyceum, nu (nog) 3e klas..
Heb R-mon wel eens zien lopen
[..]
Hjb over Zaanzone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |