Oostzaan toch niet is eigen gemeente.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:15 schreef Bananenman het volgende:
Zaandam, Zaandijk, Koog aan de Zaan, Westzaan, Oostzaan, Wormerveer, Krommenie, Assendelft.
idd, hou dat gespuis maar daar, die kampersquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:45 schreef Bananenman het volgende:
Dat is voor klotebreezers
Ik vind Zaanzone maar een beetje kansloos.. idd allemaal kleine kinderen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:45 schreef reintje17 het volgende:
tja daar heb ik ook een profiel bij zz maar al zeker 1 jaar niks meer aangedaan zitten nu alleen maar gassies van 12 enzo
Waar in Koog aan de Zaan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:51 schreef Steve-O het volgende:
Hoi
* Steve-O = Een geboren zaankanter
en nu woonzaam in het rustige Koog aan de Zaan
Zaandam zelf is niet echt speciaal je ken er leuk winkelen uitgaan enz
Maar tegelijkertijd is het een teringzooi .
Gelukkig woon ik 1 van de rustigste wijken uit de stad![]()
Koggaboysquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:19 schreef Steve-O het volgende:
Westerkoog
Westside Koga loco's sjeweetok
Die bij het stationquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef R-Mon het volgende:
Zaandam
http://www.zaanstad.nl/
[afbeelding]
Wist je dat... Zaandam de eerste McDonalds van Europa had?
Nee niet die op het(k)ankersmitplein Rip ghetto macquote:
Ik tot mijn 15e ofzo Die kutschool verpeste de hele wijk (Zaanlands westquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nee niet die op het(k)ankersmitplein Rip ghetto mac
Die heeft er wel heel erg lang gezeten maar het is niet de eerste , Die zat op ed vermiljoenweg bij de bowlingbaan/chinees
Ja, kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik tot mijn 15e ofzo Die kutschool verpeste de hele wijk (Zaanlands west)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |