quote:
Toch mooi 50 Euroquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef Copycat het volgende:
Yepz, krijg nog te horen hoeveel, 60% van de totale inzet van ¤5,- pp.
Wat ben ik toch blij dat ik geen vrouw benquote:
Ik sta om 7.45 uur op en ga om 8.15 uur de deur uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:41 schreef Dizer het volgende:
<waslijst>
en klaar...allemaal in 30 minuten
Hoe lang duurt zo'n Jetlagquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:
Mogguh. Kut Jetlag... nog steeds helemaal kapot
Oh... maar je ziet wel eens van die vrouwen die echt uren bezig zijn met make-up en zo. Echt om gek van te wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik sta om 7.45 uur op en ga om 8.15 uur de deur uit.
Die spulletjes zjin voor de extra momentjes voor mezelf.
's Ochtends vroeg moet ik geen gedoe hebben: douchen/tanden poetsen/aankleden/mascara en lipstick/haar borstelen en crèmen/smoothie maken/gordijnen open en weg.
Ik weet het niet.. eerste keer pas dat ik het meemaakquote:
Nogal. Kan ik absoluut niet tegen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
Oh... maar je ziet wel eens van die vrouwen die echt uren bezig zijn met make-up en zo. Echt om gek van te worden
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan zelf in 20 a 30 minuten ready to go zijn, maar als ik vroeg opsta, kan ik er ook gerust anderhalf uur over doen. Rustig koffie drinken, douchen, optuttelen... Zalig
.
Ik lig liever langer in bedquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan zelf in 20 a 30 minuten ready to go zijn, maar als ik vroeg opsta, kan ik er ook gerust anderhalf uur over doen. Rustig koffie drinken, douchen, optuttelen... Zalig
.
Nee, ik niet. Als ik wakker ben, ben ik wakker en ga ik eruit. En ja, dat houdt wel eens in dat ik in het weekeinde om 7.30 in de woonkamer zitquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik lig liever langer in bed.
Koffiedrinken doe ik op mijn werk wel en tutten in het weekend.
Peuk in de auto (als ik niet op de fiets ben) en smoothie maak ik om op mijn werk op te drinken. Krijg 's ochtends vroeg geen hap dan wel slok door mijn keel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik drink natuurlijk geen koffie, maar peuk en fruitontbijt moet toch wel voor ik wegga.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Als ik wakker ben, ben ik wakker en ga ik eruit. En ja, dat houdt wel eens in dat ik in het weekeinde om 7.30 in de woonkamer zit.
Oh, ik moet juist drinken 's ochtendsquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peuk in de auto (als ik niet op de fiets ben) en smoothie maak ik om op mijn werk op te drinken. Krijg 's ochtends vroeg geen hap dan wel slok door mijn keel.
Ik zou willen dat ik dan kon... Maar ik ga me zo liggen vervelen als ik langer blijf liggenquote:
Ik heb zelfs moeite om 's ochtends een minescuul anticonceptiepilletje te slikkenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik moet juist drinken 's ochtends
Eten wacht ik wel wat uurtjes mee ja.
Ik moet echt moeite doen om wakker te wordenquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dan kon... Maar ik ga me zo liggen vervelen als ik langer blijf liggen.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zelfs moeite om 's ochtends een minescuul anticonceptiepilletje te slikken.
Ik word wakker als J eruit gaat om 06.00. Die gaat de deur uit om 06.40 en dan slaap ik nog een uurtje ongeveer tot 08.00 en dan ben ik wakker en ga ik eruitquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen om wakker te worden
Was net ook een uurtje wakker en toen gewoon weer in slaap gevallen![]()
Ik neem 'm nietquote:Ik neem die 's avonds.
Moet je maar niet van die MUZ-dooddoeners posten hoorquote:
quote:
quote:Op 21 oktober 2005 viel het project helaas een tragisch ongeval ten deel, toen een bouwvakker een fatale val maakte bij werkzaamheden aan de tunnel.
En dat weet je nu pas?quote:
Oeh, zijn geest zal er wel gaan rondspoken en dan kunnen er ook TRU-meets gehouden wordenquote:
Kotssexquote:
Spuit 11 geeft ook water!!!!!quote:
Dat heb ik dit jaar ook nog gedaanquote:
Nerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik dit jaar ook nog gedaan!
De kinderen vonden het hartstikke leukquote:
Ik moet waarschijnlijk de PABO afquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
Anders haal ik even lekkere cijfers op m'n tentamens en heb ik mijn P binnen.
Why?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk de PABO af.
Dude, ik zit in mijn eerste jaar, dan kan je het nog niet halenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Why?
(Volgens mij komt nu de grap: "Omdat ik het gehaald heb!!!")
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude, ik zit in mijn eerste jaar, dan kan je het nog niet halen.
Ik heb te weinig studiepunten om door te mogen.
Eerst even kijken of er nog een andere studie is die me leuk lijkt, en alvast werk zoeken voor in de zomervakantie.quote:
En nee, ik ga niet schoffelenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eerst even kijken of er nog een andere studie is die me leuk lijkt, en alvast werk zoeken voor in de zomervakantie.
quote:
En wat is de reden tot jouw blijdschap?quote:
Ze lacht me uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat is de reden tot jouw blijdschap?
Dat vind ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |