80 zou inderdaad nog beter zijn... net als de weg van de McDonalds naar Rietlanden... daar mag je ook maar 50quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:32 schreef NrSiX het volgende:
idd, kan me voorstellen dat je niet zo hard mag vanwege die kut ondergrond maar toch.. zodra alles gerepareerd is mag je weer 70, maar ik vind 80 ook wel een goede snelheid
Mja, misschien wel verhoudingsgewijs. Als je bedenkt dat Rietlanden nu al een tijdje klaar is, maar toch nog redelijk nieuw... En nu zijn ze bezig met de Delftlanden. Alleen jammer dat de wegen zo slecht worden onderhouden op sommige stukken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Chokeme het volgende:
Volgens mij is dat de hobby van de gemeente om zo veel mogelijk wegen open te breken. Altijd zijn ze wel ergens bezig.
Was Emmen ook niet de snelst groeiende stad van NL ? Ligt me iets van bij..
In de jaren 70 en 80 misschien, maar nu echt niet meer. Een tijdje geleden stond er een stuk in de krant dat de verwachting in die tijd was dat Emmen rond 2015 tussen de 100 en 200 duizend inwoners zou hebben. komen ze aanzetten met 55000...quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:55 schreef Chokeme het volgende:
Was Emmen ook niet de snelst groeiende stad van NL ? Ligt me iets van bij..
dat is in nieuw-amsterdam toch?quote:
Maakt ook nogal een verschil of ze de stad of de gemeente bedoelen...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:03 schreef WiSeGuY187 het volgende:
[..]
In de jaren 70 en 80 misschien, maar nu echt niet meer. Een tijdje geleden stond er een stuk in de krant dat de verwachting in die tijd was dat Emmen rond 2015 tussen de 100 en 200 duizend inwoners zou hebben. komen ze aanzetten met 55000...
ok bedankt, ik ben van de partij denk ik.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het scheelt weinig, maar het is in Veenoord.
ach ja, het is de buurt. Hardenberg vond ik te ver weg.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Rekkie het volgende:
Niet van de partij... heb Ajax laatst in Hardenberg bekeken.... viel me erg tegen en ik ga niet weer in de bakkende zon staan om een matige wedstrijd te bekijken
Ik zou graag in NWA willen wonen, maar het wordt waarschijnlijk Ericaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:55 schreef Zwaffel het volgende:
ik woon in nwa vandaar![]()
en idd,heel dat twedo gedoe ziet er niet uit
omg dat meen je niet? Ik heb daar gewoont. Wat een hoeren dorpquote:Op maandag 24 juli 2006 15:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou graag in NWA willen wonen, maar het wordt waarschijnlijk Erica
dr staat een huis naast ons te koopquote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeker.... qua nieuwbouw helemaal...
Dat was helaas niet meer mogelijk in NWA
daar bedoelden ze de stad meequote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maakt ook nogal een verschil of ze de stad of de gemeente bedoelen...
Ik bedoel dus zelf bouwenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
dr staat een huis naast ons te koopgeen nieuwbouw,maar toch
![]()
Hebben alle mensen op NWA moeite met grammatica?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
omg dat meen je niet? Ik heb daar gewoont. Wat een hoeren dorpNWA is zoveel leuker,mooier en gezelliger
daar kom je nog wel achter met die hangjeugd in ericaquote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zelf bouwen
[..]
Hebben alle mensen op NWA moeite met grammatica?
Maar dat jij NWA zoveel gezelliger vindt is leuk en aardig.... dat betekent niet automatisch dat iedereen daar zo over denkt. Ik persoonlijk zie geen verschil tussen beide dorpen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:52 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
daar kom je nog wel achter met die hangjeugd in erica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |