Dus je werkte vroeger wel op Klazienaveen?quote:Op maandag 10 juli 2006 18:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, Rick is de naam. Ik ken hem van Raadschelders. Net zoals Ronnie, Dannie, Jan Willem, Klaas etc.Hij is 7 jaar mn collega geweest.
Failliet??quote:Op maandag 10 juli 2006 18:54 schreef Zwansen het volgende:
Nee ik werk er niet meer. Ze zijn failliet.
Maar het was wel een leuke collega, wel wat lui af en toe, maar vooruit.
Ik was voorgaande jaren ook wel op zn verjaardag. Jij denk ik ook wel.
Hoezo de BVO is kut en echte emmenaren komen er niet?quote:Op maandag 10 juli 2006 19:14 schreef Puur het volgende:
M'n oma woont aan de Prinsenlaan. Mooi huisje heeft ze. Ik ben er geboren, niet getogen. Soms speel ik er tegen De Kikker. De BVO is kut, echte Emmenaren komen er niet. De vlindertuin is heet maar mooi, de rest van de dierentuin is ook mooi. Vroeger hadden we een jaarkaart. Teringlange weg naar Emmen, je kunt er slecht inhalen. Emmen is mijn poort naar Barger Compascuum. Ik maak er geen gebruik meer van.
En?quote:
Dat had je al gezegd!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Puur het volgende:
BVO Emmen is kut, niet heel Emmen.
Ik denk eerder dat jou hele karakter kutter is, maar dat terzijde.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:43 schreef Puur het volgende:
BVO Emmen is kut, niet heel Emmen.
Hoe kom jij uit Hoogeveen naar Emmen dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef ASroma het volgende:
emmen.....echt zo'n nietszeggende plaats, er loopt niet eens een snelweg naartoe
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:11 schreef ASroma het volgende:
de A37 eindigd halverwege, zegt genoeg toch![]()
Ok, doei.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:46 schreef ASroma het volgende:
emmen.....echt zo'n nietszeggende plaats, er loopt niet eens een snelweg naartoe
![]()
![]()
lol, ik heb bij die point guard in de klas gezeten!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef pekel het volgende:
Emmen krijgt een proffesioneel basketbalteam![]()
M'n oud-Engels leraar wordt de oprichter!
http://www.emmeneagles.com
Whehe, de eerste 2 mensen die op Fok! hiervan weten kennen al met mensen van de nieuwe club.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
lol, ik heb bij die point guard in de klas gezeten!
Achquote:
Ik ken Gert ook.... volgens mij heb ik of bij hem op school gezeten of ik woonde vlakbij hem.... volgens mij allebei trouwensquote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
lol, ik heb bij die point guard in de klas gezeten!
Waar gaan ze trouwens spelen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:10 schreef pekel het volgende:
Emmen krijgt een proffesioneel basketbalteam![]()
M'n oud-Engels leraar wordt de oprichter!
http://www.emmeneagles.com
Angelslo. Wordt nog een overeenkomst gezocht met E&O. Zal me niet verbazen als de de sporthal dan nog wat verbouwen.quote:
Niet verkeerd hoor... een prof basketbal-team in Emmenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:28 schreef pekel het volgende:
[..]
Angelslo. Wordt nog een overeenkomst gezocht met E&O. Zal me niet verbazen als de de sporthal dan nog wat verbouwen.
Yep.... daar zou ik voor naar een sporthal gaanquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:32 schreef pekel het volgende:
Idd, ze hebben iig 1 seizoenskaarthouder
Filmpje al gezien hierboven?
Verheug me er nu al op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yep.... daar zou ik voor naar een sporthal gaan
Hahahahquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Verheug me er nu al op.. Emmen Eagles - MPC/Capitals
Krijg spontaan de neiging om een Eagles-topic te openen
Zaterdagochtend schijnt het weer up te raken.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hahahah
ff offtopic....: Hattrick ligt er uit
Tuurlijk is zo'n topic een idee...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 00:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Zaterdagochtend schijnt het weer up te raken..
Trouwens, is zo'n topic geen goed idee?
Oja, voor de liefhebbers die op C'est la vie liever basketballen dan drinken: http://www.emmeneagles.com/3on3tourn.htmlquote:-THE EMMEN EAGLES HAVE FOUND A MAIN PARTNER AND THAT CORPORATION WILL MAKE THE PARTNERSHIP PUBLIC SHORTLY.
-THE EMMEN EAGLES ARE CURRENTLY SPEAKING WITH WITH A NUMBER OF CORPERATIONS IN THE EMMEN COMMUNITY TO FIND PARTNERSHIP.
-The Emmen Eagles will be a high flying, high quality baskeball team which will be exciting to watch and be very successful.
Vergeet Hurry-up niet, wat bezaaid is met emmenaren en behoort tot de gemeentequote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:59 schreef pekel het volgende:
[..]
3 ploegen op Eredivisieniveau in verschillende sporten. Vrij uniek dacht ik zo.
Schijnt op papier te behoren tot de gemeente ja. Dat zegt niets.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vergeet Hurry-up niet, wat bezaaid is met emmenaren Zwartemeerders en behoort tot de gemeente
Er lopen een fiks aantal geboren emmenaren in dat team... daarmee doelde ik op emmenaren.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:11 schreef pekel het volgende:
[..]
Schijnt op papier te behoren tot de gemeente ja. Dat zegt niets.
Sja, ik ken ook meer Hurry-uppers dan E&O'ers.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er lopen een fiks aantal geboren emmenaren in dat team... daarmee doelde ik op emmenaren.
Nu heb ik sowieso meer met Hurry-up dat E&O... zelfs meer met SVBO dan E&O
Ken jij mensen als Dimitri Pol? En Frederik Westra?quote:Op maandag 17 juli 2006 11:03 schreef StevenZen het volgende:
Ik kom ook uit Emmen -> Rietlanden. Gert van Dam ken ik ook wel, van gezicht dan. Heb jarenlag gebasketbalt bij de Mustangs
met hem heb ik op de GSG gezeten.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ken jij mensen als Dimitri Pol? En Frederik Westra?
Daar heb ik bij in de klas gezeten, beide jongens overigensquote:Op maandag 17 juli 2006 19:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
met hem heb ik op de GSG gezeten.
maar dat was niet je vraag, dus tikkeltje off-topic
quote:(bron: dvhn) emmen - Het is een drukte van belang deze dagen bij de fonteintjes, speelplaatsen in buurten en wijken waar water voor een beetje afkoeling zorgt. Gisteren kwam er aan de Slenerbrink in Emmen spontaan zo’n speelplaats bij. En een bepaald niet kinderachtige. Géén straaltjes van enkele decimeters uit verschillende richtingen die kinderen natspuiten, maar een superfontein met een hoogte van meer dan vijf meter.
Voordat in de buurt spelende kinderen er erg in hadden, was het waterballet alweer ten einde. Het spektakel ontstond toen bij graafwerkzaamheden een waterleiding werd geraakt. ”Het water spoot eruit. Ik heb snel de bewoonster van een huis in de buurt gewaarschuwd, want het water dreigde door haar slaapkamerraam naar binnen te komen. Gelukkig waren medewerkers van de Waterleiding Maatschappij Drenthe in de buurt, zodat het lek in een kwartiertje was gedicht”, zegt Berjan Karssies van aannemer Hemmen.
Moet ik een punt hebben? Het gaat over Emmen, dus ik dacht, ik meld het evenquote:
Als het nu ook nog toegevoegde waarde had...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:16 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Moet ik een punt hebben? Het gaat over Emmen, dus ik dacht, ik meld het even
Ik heb een stalker! Met wie heb ik het genoegen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Chokeme het volgende:
Nevermind - heb/had jij lang blond haar, kwam wel eens in Blanco, en woonde je in de Oringerbrink ofzo ? Zoja dan ken ik je vaag![]()
Volgens mij ging jij ook wel met Michel enz. om ?
Michel... volgens mij ken ik die.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Chokeme het volgende:
Ja tis een teringzooi in de Bargeres. En de nieuwe bestrating is klote..
Nevermind - heb/had jij lang blond haar, kwam wel eens in Blanco, en woonde je in de Oringerbrink ofzo ? Zoja dan ken ik je vaag![]()
Volgens mij ging jij ook wel met Michel enz. om ?
En ze hebben verdomme die weg op 18 juli 19.00 dichtgegooid zonder omleiding. Ik fietste er net langs en er stond een vrij lange file daardoor.quote:Werkzaamheden op de westelijke baan
Woensdag 19 juli en donderdag 20 juli zijn er werkzaamheden op de westelijke rijbaan, dus deze rijbaan is dan afgesloten. Al het verkeer wordt via de oostelijke baan geleid. De woonwijken Emmerhout en Angelslo zijn dan niet bereikbaar vanaf de Rondweg. Het verkeer dat uit zuidelijke richting komt en naar deze woonwijken wil, wordt omgeleid via de Ph. Foggstraat en de Boermarkeweg geleid, het verkeer uit noordelijke richting wordt via de Boslaan geleid. Het verpleeghuis de Horst en de het tankstation aan de Rondweg blijven wel bereikbaar vanaf de Rondweg.
Tja dat is typisch Emmen....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:23 schreef pekel het volgende:
[..]
En ze hebben verdomme die weg op 18 juli 19.00 dichtgegooid zonder omleiding. Ik fietste er net langs en er stond een vrij lange file daardoor.
Welke van de zovele Jannessen die het kamp rijk isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:31 schreef Puur het volgende:
Is er ook iemand die Jannes kent.
Ik heb niet bij hem in de klas gezeten en niet met hem gewerkt. :p
Nee, maar ik kom wel es bij z'n vader in de winkel hier in Klazienaveenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:31 schreef Puur het volgende:
Is er ook iemand die Jannes kent.
Ik heb niet bij hem in de klas gezeten en niet met hem gewerkt. :p
Zaterdagavond in de kroeg (Markant/Zwetser/Bras)quote:
Heb je ook gelijk het hele uitgaansleven van Emmen opgenoemdquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel es bij z'n vader in de winkel hier in Klazienaveen![]()
[..]
Zaterdagavond in de kroeg (Markant/Zwetser/Bras)![]()
Nouja, je hebt ook nog wat kroegjes in/bij de passage en bij Majkowskiquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk het hele uitgaansleven van Emmen opgenoemd
Ja tis zonde maar wel de realiteitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ook nog wat kroegjes in/bij de passage en bij Majkowski
Maar idd, tis triest gesteld..
Vrijdag of zaterdag ben ik wel in de Zwetser denkquote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel es bij z'n vader in de winkel hier in Klazienaveen![]()
[..]
Zaterdagavond in de kroeg (Markant/Zwetser/Bras)![]()
Zaterdag ik ook wel. Heb nog 13 munten.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag ben ik wel in de Zwetser denk.
Misschien kunnen we samen gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zaterdag ik ook wel. Heb nog 13 munten.
Dannyquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:48 schreef Nevermind het volgende:
[..]
Ik heb een stalker! Met wie heb ik het genoegen?
Is/was ook wel actief op dit forum, meer in UVT geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Michel... volgens mij ken ik die..
Oja, ik weet wel wie je bent! Laten we het maar niet over die spacecake hebbenquote:Op woensdag 19 juli 2006 00:48 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Dannyzal je wel niks zeggen. Rood haar, zegt misschien meer
. Volgens mij ben ik wel eens bij je thuis geweest, was je alleen thuis geloof ik. Volgens mij hadden jullie toen een aardig mislukte space'cake' gemaakt, misschien herinner je het.
[..]
Is/was ook wel actief op dit forum, meer in UVT geloof ik.
Warmquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:03 schreef Zwaffel het volgende:
hoe warm ist in emmen?ben nu niet thuis,en de komende 3 weken ook niet
update me
zoals pjerot bedoel jequote:Op dinsdag 18 juli 2006 23:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, je hebt ook nog wat kroegjes in/bij de passage en bij Majkowski
Maar idd, tis triest gesteld..
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Checkt thermometer: 36 graden.... schaduw
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:08 schreef Zwaffel het volgende:
[..]hier ook dus
Ik heb hier al lopen zoeken naar een bras,maar die isser niet. Ik zou een moord doen om nu lekker bij de bras te kunen zitten met een citroen biertje
idd.. die werkzaamheden overal.. om over de rest van emmen nog maar niet te spreken, +puntje: Rondweg word eindelijk gefixt. opzouten met die 50 kmquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:26 schreef Chokeme het volgende:
Ja tis een teringzooi in de Bargeres. En de nieuwe bestrating is klote..
Zoals sommige het naambordje van de Rondweg aan hebben gepastquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:12 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd.. die werkzaamheden overal.. om over de rest van emmen nog maar niet te spreken, +puntje: Rondweg word eindelijk gefixt. opzouten met die 50 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |