Opeens heb je het...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef SunChaser het volgende:
Heb jij een beroep waarbij je steeds door NL reist?
Wat doe jij voor werk waarbij je door Nederland reist?
Is t ook. het mooie is dat mijn baan eigenlijk alles te maken heeft met Stad & Streekquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:21 schreef p-etr-a het volgende:
Dat klinkt als een fijne baan, SunChaser.
Inderdaad ja! Ik lees dat je in Meppel was. Hoe vond je het?quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is t ook. het mooie is dat mijn baan eigenlijk alles te maken heeft met Stad & StreekIk doe namelijk voor mijn werk wat er allemaal in dit forum staat,
Grappig. Ik ken ook iemand die dat doet. Moest onlangs deez winter door sneeuw enz. van Tilburg naar het noorden des lands. Een verschrikking, zeg ik je.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Kindervriend het volgende:
Waarom kom je niet in Limburg?Principes?
Ik kom trouwens ook eigenlijk wel overal. Ik ben koerier en moet altijd ergens anders naartoe rijden om iets te lossen, dan wel laden. Al moet ik zeggen dat het overwegend Brabant en Zuid-Limburg is.
Achteraf was dat best vet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Grappig. Ik ken ook iemand die dat doet. Moest onlangs deez winter door sneeuw enz. van Tilburg naar het noorden des lands. Een verschrikking, zeg ik je.
Meerdere redenen. Het is te ver, onze standplaats is Alkmaar. En omdat Limburgers iets tegen de naam Holland hebbenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:39 schreef Kindervriend het volgende:
Waarom kom je niet in Limburg?Principes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |