quote:Zuip je kledder de avond ervoor, voor een melkertbaan hoef je amper te solliciteren.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:02 schreef SunChaser het volgende:
Tips?
Ja, kop 'm maar ff in
Ben je nu werkeloos eik
verder heb je nix aan mijn antwoord
Ik heb er nu al zin in.
Dus leef je uit morgen.
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 12:12 schreef Bluezz het volgende:
Vergis je niet, het is een behoorlijk zware opleiding.
quote:Hier bij A.Hein hebben ze ook nog iemand nodig...
Op dinsdag 26 februari 2002 12:12 schreef Knuffelbeertje het volgende:
Mijn man is machinist bij de NS, en ik kan je vertellen dat de sollicitatieprocedure niet misselijk is.
Je krijgt een psychologische test, een concentratietest, medische test, en als klap op de vuurpijl krijgt een aankomende conducteur ook nog eens een rollenspel met lastige "reizigers"Dus leef je uit morgen.
quote:Dat idee had ik ook al, dat ik van binnenuit doorgroei.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:13 schreef Ripley het volgende:
In jouw geval bijvoorbeeld naar de pers- of communicatie-afdeling, waar ze ook mensen tekort komen en waar ze echt goed betalen. Het is maar een ideetje.
De NS lijkt me geen beroerde werkgever. En ik reis graag. Trouwens, Bluezz, vroeger mocht je toch gratis door Europa reizen per trein, nu betaal je een vergoeding voor Nederland, begrijp ik?
quote:Sunny, zal ik me ook opgeven? Kunnen we mooi gratis naar alle FOK meetings
Op dinsdag 26 februari 2002 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet 5 maart. Een vriend van me volgt nu de machinistenopleiding.
quote:Veel succes dan maar, en tis lang niet zo'n vervelend beroep als men denkt, het salaris is goed, een goede onregelmatigheidstoeslag, en als je het leuk vind hoef je nooit meer "echt" te werken.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:12 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet 5 maart. Een vriend van me volgt nu de machinistenopleiding.
quote:Of ergens in Zeeland
Op dinsdag 26 februari 2002 12:16 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat gaan we het op idiote lokaties houden, zoals Groningen of Delft
quote:Het gratis reizen door europa is inmiddels allang niet meer,
Op dinsdag 26 februari 2002 12:15 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat idee had ik ook al, dat ik van binnenuit doorgroei.
De NS lijkt me geen beroerde werkgever. En ik reis graag. Trouwens, Bluezz, vroeger mocht je toch gratis door Europa reizen per trein, nu betaal je een vergoeding voor Nederland, begrijp ik?
[Dit bericht is gewijzigd door Knuffelbeertje op 26-02-2002 12:20]
Als je met de lift naar boven gaat, wacht dan even tot iedereen binnen is, kijk links en rechts of er nog iets aankomt en laat dan de lift vertrekken..
Als je te laat komt zeg je gewoon: ja, sorry, ik ben met de trein, dus ..
quote:In een hogere belastingschaal betaal je nog steeds het lagere tarief over het bedrag tot aan de grens van de schaal. Dus zoveel pijn doet het ook weer niet. Tis niet zo dat je opeens 60% ipv 40% gaat betalen, je betaalt alleen extra over het deel van je inkomen wat in de hogere schaal valt.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Het gratis reizen door europa is inmiddels allang niet meer,
Met dank aan de belastingdienst, je moet nu coupons aanvragen, die later bij je inkomen worden opgeteld, en als je dan net over de grens komt qua inkomen, ben je het haasje, dan kom je ineens in een hogere belastingschaal, en dat doet pijn hoor.
quote:Je mag wel ook iemand meenemen op zo'n coupon trouwens. En het gratis reizen geldt nog wel binnen de benelux, ook voor samenwonende partners, studerende kinderen en inwonende hulp in de huishouding
Op dinsdag 26 februari 2002 12:19 schreef Knuffelbeertje het volgende:[..]
Het gratis reizen door europa is inmiddels allang niet meer,
Met dank aan de belastingdienst, je moet nu coupons aanvragen, die later bij je inkomen worden opgeteld, en als je dan net over de grens komt qua inkomen, ben je het haasje, dan kom je ineens in een hogere belastingschaal, en dat doet pijn hoor.
quote:Toch hou ik het liefst al mijn geld in mijn eigen zak, moedertje staat slokt al genoeg op van wat we verdienen.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:21 schreef Tijn het volgende:[..]
In een hogere belastingschaal betaal je nog steeds het lagere tarief over het bedrag tot aan de grens van de schaal. Dus zoveel pijn doet het ook weer niet. Tis niet zo dat je opeens 60% ipv 40% gaat betalen, je betaalt alleen extra over het deel van je inkomen wat in de hogere schaal valt.
quote:Dus zoek een vriend(in), Sunny
Op dinsdag 26 februari 2002 12:23 schreef Ripley het volgende:[..]
Je mag wel ook iemand meenemen op zo'n coupon trouwens. En het gratis reizen geldt nog wel binnen de benelux, ook voor samenwonende partners, studerende kinderen en inwonende hulp in de huishouding
quote:Waarom
Op dinsdag 26 februari 2002 12:19 schreef SunChaser het volgende:
Leg die tip nog eens uit?
quote:Sorry, Benelux is ook over, gewoon betalen vanaf de grens, en voor je "vrij" reizen binnen nederland betaal je per persoon ook iets van 7¤ per maand, maar dat is maar een schijntje.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:23 schreef Ripley het volgende:[..]
Je mag wel ook iemand meenemen op zo'n coupon trouwens. En het gratis reizen geldt nog wel binnen de benelux, ook voor samenwonende partners, studerende kinderen en inwonende hulp in de huishouding
quote:Omdat ik niet snap wat je bedoelt.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:25 schreef Wolk het volgende:[..]
Waarom
quote:Van de reclame (een van de) om conducteurs te werven. Man kijkt uit de lift of er nog mensen aankomen, voordat ie vertrekt.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:19 schreef SunChaser het volgende:
Leg die tip nog eens uit?
quote:Nou, dan wordt je nooit conducteur
Op dinsdag 26 februari 2002 12:26 schreef SunChaser het volgende:[..]
Omdat ik niet snap wat je bedoelt.
quote:owwwwwwwww
Op dinsdag 26 februari 2002 12:27 schreef RedSoniq het volgende:[..]
Van de reclame (een van de) om conducteurs te werven. Man kijkt uit de lift of er nog mensen aankomen, voordat ie vertrekt.
quote:Nee, hehe, natuurlijk niet. Het is ook een reclame!
Op dinsdag 26 februari 2002 12:31 schreef SunChaser het volgende:
Die DJ reclame is trouwens wel slecht. Een goedbetaalde DJ, die veelal 's nachts werkt neemt natuurlijk nooit een baan als conducteur voor fl. 3600 bruto.
quote:Station Krabbendijke !!
Op dinsdag 26 februari 2002 12:18 schreef Armageddon het volgende:[..]
Of ergens in Zeeland
1 maal per uur 1 stoptrein !
quote:Kijk daar is de volgende meeting! lekker centraal en goed bereikbaar voor de meeste fokkers
Op dinsdag 26 februari 2002 12:43 schreef 2themax het volgende:[..]
Station Krabbendijke !!
1 maal per uur 1 stoptrein !
Succes!
quote:Maar ja, wat is je beste beentje he? links of rechts? ik ben daar zelf nog steeds niet helemaal over uit.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:51 schreef DuchessX het volgende:
Heej Sun, solliciteren is altijd erg spannend! Zet je beste beentje voor dan lukt het je vast wel.Succes!
quote:Nah anders zet je gewoon beide benen vooruit
Op dinsdag 26 februari 2002 12:56 schreef Armageddon het volgende:[..]
Maar ja, wat is je beste beentje he? links of rechts? ik ben daar zelf nog steeds niet helemaal over uit.
quote:Je hebt er echt zin in hé?
Op dinsdag 26 februari 2002 12:58 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, ik ben nu een jaar aan het solliciteren en het is de EERSTE keer dat mijn reis wordt vergoed. Ik heb een mooie dagkaart zonder datum gekregen, geldig tot 31-12-2002.
* DuchessX zal duimen voor je op 5 maart
quote:Ja, en je kunt al wennen aan het missen van deadlines
Op dinsdag 26 februari 2002 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, je zult genoeg inspirerende momenten meemaken in zo'n werkweek.
quote:Respect.
Op dinsdag 26 februari 2002 18:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat meen ik.
quote:Ik hoop dat je de opleiding conducteur haalt.
Op dinsdag 26 februari 2002 18:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat meen ik.
quote:eerst dat uniform aan.
Op dinsdag 26 februari 2002 18:11 schreef Tinkepink@work het volgende:
Respect.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 26-02-2002 18:16]
quote:Jij denkt natuurlijk: dan hoeft die gozer nooit meer een lift van me.
Op dinsdag 26 februari 2002 18:14 schreef Joene het volgende:
Ik hoop dat je de opleiding conducteur haalt.
Daar bedenk ik me wat... Zou je ook alleen conducteur eerste klas kunnen worden?
Liefs,
Helga
[Dit bericht is gewijzigd door Vava op 26-02-2002 20:27]
Wat een kutleven heb je dan
Hahahahaha
quote:ge-wel-dig!
Op dinsdag 26 februari 2002 14:43 schreef GHaven het volgende:
[afbeelding]
Opeens wist Sunchaser het...
quote:Ik dacht even dat Herald dit zei (zie icon) en moest al heel hard lachen.
Op dinsdag 26 februari 2002 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb een bijbaantje gehad als omroepster bij de NS,
quote:Hahahaha
Op Tuesday 26 February 2002 14:43 schreef GHaven het volgende:
Opeens wist Sunchaser het...
Leuk!
quote:
Op dinsdag 26 februari 2002 14:43 schreefGHaven
die momenteel wel heel erg in vorm is het volgende:
[afbeelding]
Opeens wist Sunchaser het...
quote:www.ns.nl
Op woensdag 27 februari 2002 22:03 schreef Isabeau het volgende:
doe mij ook maar zo'n formuliertje
Oja Isa, ik ga de test gewoon zo goed mogelijk doen. Stel, ik zeg stel, dat ik slimmer wordt geacht dan de gemidddelde conducteur, dan kan ik altijd nog proberen bij communicatieafdeling aan de slag te gaan, zoals Ripley al zei.
quote:Dan ga je er natuurlijk wel gemakshalve even vanuit dat de mensen die op de communicatieafdeling werken slimmer zijn dan de gemiddelde conducteur.
Op vrijdag 01 maart 2002 12:18 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oja Isa, ik ga de test gewoon zo goed mogelijk doen. Stel, ik zeg stel, dat ik slimmer wordt geacht dan de gemidddelde conducteur, dan kan ik altijd nog proberen bij communicatieafdeling aan de slag te gaan, zoals Ripley al zei.
Communicatie + NS = CHAOS!
Veel succes met je sollicitatie... Het schijnt inderdaad pittig te zijn.
De oom van mijn vriend is ook sinds kort conducteur, maar het heeft geloof ik wel een paar maanden geduurd voordat hij zelfstandig mocht werken. Hij moest al die tijd met iemand meelopen....
quote:wat is het verschil met daarna?
Op vrijdag 01 maart 2002 12:46 schreef LadyS het volgende:
De oom van mijn vriend is ook sinds kort conducteur, maar het heeft geloof ik wel een paar maanden geduurd voordat hij zelfstandig mocht werken. Hij moest al die tijd met iemand meelopen....
quote:Ik bedoelde eignelijk dat hij na die paar maanden niet meer onder verantwoordelijkheid viel van die andere conducteur. Het was wel eens zo dat degene met wie hij meeliep ziek werd c.q. het ziekenhuis in geslagen was door een reiziger, dat de oom van mijn vriend naar huis toe moest, omdat hij niet in zijn eentje mocht lopen. Anders had dat blijkbaar wel gemogen in dat soort gevallen....
Op vrijdag 01 maart 2002 12:49 schreef bixister het volgende:[..]
wat is het verschil met daarna?
Maar ik weet er het fijne ook niet van, hoor.
gr. Johan
quote:GEIL! en FOKKERS vervoeren naar de diverse meetings
Op maandag 04 maart 2002 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Da's mooi Arma, kunnen we straks samen klaverjassen in de NS kantine!
quote:nachtdiensten bedoel je?
Op maandag 04 maart 2002 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Gaan we lekker boetes uitdelen! En flirten met Breezermeisjes tijdens de avonddiensten.
jah en ook vervelende hangjongeren de trein uit tiefen met 140 Km/uur , of moet de trein dan eerst stilstaan
p.s. ik heb Vork beloofd dattie gratis eerste klas mag zitten.
quote:Geil! Mooie jonge Breezer doosjes!!!
Op maandag 04 maart 2002 22:26 schreef SunChaser het volgende:
En flirten met Breezermeisjes tijdens de avonddiensten.
quote:Kom erbij , kom erbij!
Op maandag 04 maart 2002 22:32 schreef Aernout het volgende:[..]
Geil! Mooie jonge Breezer doosjes!!!
![]()
![]()
Misschien ook maar bij de NS gaan werken
Ik zie het al helemaal voor me Sunny en Arma en Aernout
quote:Verplicht met bier enzo toch?
Op maandag 04 maart 2002 22:29 schreef Armageddon het volgende:
p.s. ik heb Vork beloofd dattie gratis eerste klas mag zitten.
quote:psies! maar dat moet je wel zelf kopen dan
Op maandag 04 maart 2002 22:34 schreef Vork het volgende:[..]
Verplicht met bier enzo toch?
quote:100% ASA
Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef Armageddon het volgende:
The S.A.A. will knock you down!
quote:Als jij ervoor kan zorgen dat die albron karretjes oop in de dubbeldekkers gepropt worden waari k meestal in zit dan koop ik met alle liefde bier en ik ga ik in de eerste klas zitten..
Op maandag 04 maart 2002 22:35 schreef Armageddon het volgende:
psies! maar dat moet je wel zelf kopen dan
Het begint dus met een leuk filmpje over het conducteurschap, daarna krijg je een test van 48 vragen die je in 12 minuten moet oplossen. Ik had er 5 fout. daarna kwam het persoonlijke gedeelte, een gesprek. En ik had geen goed beeld volgens hun, wat het vak nu preciues inhoud. En ik dacht nog wel dat ik een goed beeld had, want ik schetste naast de positieve dingen ook de negatieve kanten van het vak.
Haar visie was: als je zo graag conducteur wilt worden moet je metb hart en ziel kunnen uitleggen wat je zo machtig mooi lijkt aan het vak.
Mijn visie is: als je uberhaubt al solliciteert als conducteur en ook nog kunt uitleggen waarom je dat doet, hoe kunnen zij dan bepalen dat mijn idee te abstract is. Ik ken het vak tovch nog niet? Maar goed, ik had dus eens een HC moeten anaspreken op het perron en kunnen vragen wat er nu zo leuk aan het beroep is.
Maar goed, als je afgekeurd wordt als conducteur, heeft het leven dan nog wel zin?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 05-03-2002 13:46]
Zou je niet bij de politie willen? Daar hebben ze ook een schreeuwend te kort aan personeel. Of het gevangeniswezen .... Ik geloof dat het er nu zelfs zo is dat je het financiëel niet meer hoeft te doen met de zakgeldregeling tijdens je opleiding, maar dat je inkomen gebasseerd wordt op je laatst verdiende loon.
quote:
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef SunChaser het volgende:Maar goed, als je afgekeurd wordt als conducteur, heeft het leven dan nog wel zin?
Wil je dat echt weten?
Ik kan nog wel iemand gebruiken om het parkeerterrein te bewaken in het weekend, intresse?
quote:Sunnie, probeer het serieus eens bij de verkeersleiding of de communicatie-afdeling. Daaar lijk je me veel beter voor geschikt.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Helaas ik ben niet geschikt als conducteur. Het probleem is namelijk dat ik enorm goed kon verwoorden wat me aantrekt in het vak Hoofdconducteur, maar dat het allemaal, en ik cityeer, te abstract was.Het begint dus met een leuk filmpje over het conducteurschap, daarna krijg je een test van 48 vragen die je in 12 minuten moet oplossen. Ik had er 5 fout. daarna kwam het persoonlijke gedeelte, een gesprek. En ik had geen goed beeld volgens hun, wat het vak nu preciues inhoud. En ik dacht nog wel dat ik een goed beeld had, want ik schetste naast de positieve dingen ook de negatieve kanten van het vak.
Haar visie was: als je zo graag conducteur wilt worden moet je metb hart en ziel kunnen uitleggen wat je zo machtig mooi lijkt aan het vak.
Mijn visie is: als je uberhaubt al solliciteert als conducteur en ook nog kunt uitleggen waarom je dat doet, hoe kunnen zij dan bepalen dat mijn idee te abstract is. Ik ken het vak tovch nog niet? Maar goed, ik had dus eens een HC moeten anaspreken op het perron en kunnen vragen wat er nu zo leuk aan het beroep is.Maar goed, als je afgekeurd wordt als conducteur, heeft het leven dan nog wel zin?
quote:Je kunt altijd nog de Mc Donald's proberen!
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, als je afgekeurd wordt als conducteur, heeft het leven dan nog wel zin?
quote:Das hard werken voor weinig geld hoor, weet ik uit ervaring te vertellen.
Op dinsdag 05 maart 2002 14:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je kunt altijd nog de Mc Donald's proberen!
Ik ga zo meteen ff een sollicitatieformulier halen bij Pathe. En ik ga zeker bellen met de comm.afdeling van de NS.
Ik denk dat je je ms moet laten omscholen, er zijn vast dingen die je aantrekken en wat je zou willen doen maar waar je nu de papieren niet voor hebt ?
quote:al is gedacht voor pc consument en dergelijke te gaan schrijven?
Op dinsdag 05 maart 2002 14:58 schreef SunChaser het volgende:
Ik wil gewoon voor een leuke redactie werken
Ik blijf zoeken in deze branche, maar intussen ben ik echt niet te beroerd een zijweg in te slaan.
Is een baan bij de spoorwegpolitie niks voor je!
Is leuker als conducteur en je hebt meerdere bevoegdheden, vanaf april start er een nieuwe wervingscampagne !
Succes met het zoeken naar een nieuwe, leuke en passende baan!
quote:heb je meer info?
Op dinsdag 26 februari 2002 12:11 schreef SunChaser het volgende:
Het lijkt mij wel een leuke baan. Ipv 2,5 uur p/d in de trein naar je werk, stap ik gewoon op mijn werk in. 36 Urige werkweek, onregelmatiheidstoeslag, vrijwel gratis reizen. Koffiebonnen, eerste klas met een krant je werk doen, je laten afbekken door Antilianen, zakkenrollers bij Schiphol in de gaten houden, geschoffeerd worden op Koningedag, bij de machinist in zijn hokje kijken naar zelfmoordenaars.Ik heb er nu al zin in.
De test is een eitje:
vul in: 3, 5, 7, *, 11
Als hoed staat tot hoofd staat schoen tot....
Etc
De antwoorden staan al klaar, alleen ff het juiste nummer aanvinken.
quote:Neem je me nou in de zeik of is het echt zo simpel?
Op dinsdag 05 maart 2002 22:14 schreef SunChaser het volgende:
Ja, als je serieus HC wilt worden (en dat wil je) dan moet je even wat leuke verhaaltjes in elkaar draaien.De test is een eitje:
vul in: 3, 5, 7, *, 11
Als hoed staat tot hoofd staat schoen tot....Etc
De antwoorden staan al klaar, alleen ff het juiste nummer aanvinken.
quote:eh..ehhh..... knie
Op dinsdag 05 maart 2002 22:14 schreef SunChaser het volgende:
Als hoed staat tot hoofd staat schoen tot....
quote:Voetje!
Op dinsdag 05 maart 2002 23:42 schreef SEMTEX het volgende:[..]
eh..ehhh..... knie
quote:Communicatieafdeling lijkt me ook wel meer voor SunChaser geschikt, ja.
Op dinsdag 05 maart 2002 14:26 schreef Ripley het volgende:[..]
Sunnie, probeer het serieus eens bij de verkeersleiding of de communicatie-afdeling. Daaar lijk je me veel beter voor geschikt.
quote:als in communicatiewerkgroep die ooit op FOK! geweest is
Op woensdag 06 maart 2002 09:27 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Communicatieafdeling lijkt me ook wel meer voor SunChaser geschikt, ja.
quote:Dat zal bij de NS niet veel anders zijn dan de CWG idd
Op woensdag 06 maart 2002 09:30 schreef just me het volgende:
als in communicatiewerkgroep die ooit op FOK! geweest is
quote:
Op woensdag 06 maart 2002 20:21 schreef Gumtree het volgende:
[afbeelding]
Dit krijgen we dus van rekeningrijden......
Nou heb ik geen zin meer om daar te solliciteren omdat het salaris vrij ruk is maar kan ik die dagkaart ook gewoon ergens anders voor gebruiken
quote:Don't worry, ik ben ook afgekeurd.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:38 schreef SunChaser het volgende:
Maar goed, als je afgekeurd wordt als conducteur, heeft het leven dan nog wel zin?
quote:Ja, tot 31-12
Op woensdag 13 maart 2002 18:29 schreef Armageddon het volgende:
Nou heb ik geen zin meer om daar te solliciteren omdat het salaris vrij ruk is maar kan ik die dagkaart ook gewoon ergens anders voor gebruiken
quote:En, ben je aangenomen als poortje?
Op dinsdag 26 februari 2002 12:02 schreef SunChaser het volgende:
Heb volgende week een sollictatiegesprekTips?
quote:Nope. Volgens de psychologische test kan ik het hektische werk niet aan.
Op dinsdag 16 april 2002 16:18 schreef Ulx het volgende:
En, ben je aangenomen als poortje?
http://www.jobnews.nl/jobnews/1_baan/vacancy_detail_yellow.html?VAC_ID=85747
Misschien is het wat voor jou?
(Mocht je aangenomen worden, er staan nog wat boetes van mij open, dat regel je dan wel even hè?)
VacatureID : 85747
Bedrijfsnaam: Politie Amsterdam-Amstelland Opleidingsniveau: HBO
Functienaam: Webredacteur Branche: overheid
Functiecategorie: reclame/communicatie Startfunctie: Nee
Standplaats: Amsterdam Parttime functie: Nee
Provincie: Noord-Holland
Vacature titel: Webredacteur
De Regiopolitie Amsterdam-Amstelland is een dynamisch bedrijf, dat veiligheid als zijn hoofdtaak beschouwt. Met duidelijke doelstellingen en targets streven de 5600 korpsleden naar een regio waar het goed en veilig leven is. De bedrijfsvoering is sterk gedecentraliseerd en biedt voldoende mogelijkheden om flexibel in te spelen op de lokale problematiek. De regio Amsterdam-Amstelland omvat Amsterdam, Amstelveen, Aalsmeer, Uithoorn, Ouder-Amstel en Diemen. De totale politiezorg in die gebieden ligt in handen van acht districten, onderverdeeld in 32 wijkteams, die resultaatverantwoordelijk zijn. Daarnaast zijn er de centrale diensten, die het politiewerk ondersteunen.
Bij ons is er nooit gebrek aan nieuws. Das meer dan leuk voor een
WEBREDACTEUR!
De politie Amsterdam-Amstelland heeft sinds 2000 een internetsite: http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/. De bedoeling is dat de site zicht geeft op waar het korps voor gaat en staat. Trefwoorden zijn in dit verband: transparant, betrekkend en betrokken, meer blauw op het net, verklarend, zoekend naar partners en uitgaand van de interesse van verschillende doelgroepen.
Wij zoeken een webredacteur die in staat is onze omvangrijke site up to date te houden en bij te dragen aan de verdere ontwikkeling ervan. Wij denken aan een vrouw of een man die zeer ruime ervaring heeft met tekstschrijven voor internet en die voldoende technische kennis heeft om niet te gecompliceerde technische ingrepen te verrichten. Onze nieuwe collega zal deel uitmaken van Bureau Voorlichting en nauw samenwerken met de andere webredacteur, die het project aanstuurt.
Wij bieden een uiterst prettige werkomgeving, waar eigen initiatief, creativiteit en flexibiliteit worden gewaardeerd. Het salaris bedraagt afhankelijk van kennis en ervaring maximaal € 2.878 exclusief vakantietoeslag, bij een werkweek van 36 uur.Verder biedt de politie Amsterdam-Amstelland uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Zie de website http://www.politie-amsterdam-amstelland.nl/werving
Sollicitanten dienen te beschikken over:
· HBO-diploma
· Aantoonbare (ruime) ervaring
Meer weten? Bel dan met webredacteur Susanne Blommaert, tel 020-559 2009 of met coördinator Interne Voorlichting Joost van Wijngaarden, tel 020-5593354. Kandidaten dienen hun schriftelijke sollicitatie met cv vóór 20 mei a.s. te richten aan de chef Dienst Algemene Ondersteuning, de heer A. Sijtsma, en te zenden aan de Politie Amsterdam-Amstelland, Bureau Personeelsvoorziening, Warmoesstraat 48, kamer 2.05, Postbus 2287, 1000 CG AMSTERDAM.
Tot de selectieprocedure behoort een milieu- en antecedentenonderzoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |