Lekker recent onderzoek ookquote:Volgens de rangschikking van ruim zesduizend woonbuurten naar gemiddeld inkomensniveau van huishoudens lagen in 2004 de minst welvarende buurten van heel Nederland in Leeuwarden en Harlingen.
Het zijn cijfers van 2004 maar vandaag zijn de resultaten pas bekend gemaakt, tenminste stond net ook nog op teletekst/quote:
M'n ouders wonen in een villa op minder dan 400 meter van het stadion.quote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
slechte buurt zeg rond stadion van Heracles pff
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gisterquote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in een villa op minder dan 400 meter van het stadion.
Ja naar het noorden toequote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gister
daar valt het nog wel mee. Moet je achter het station gaan kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gister
ja dat is de kerkelanden, wijk nr. 3 zeg maarquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar valt het nog wel mee. Moet je achter het station gaan kijken
Staat ook nergens dat het niet veilig is, daar is een paar maand geleden een andere lijst van opgemaakt. Het zijn alleen de armste gezinnen zegt niet zoveel over veiligheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overdreven gedoe... Je ken overal wel gewoon veilig rondlopen in Almelo...
ik zou me auto er niet zomaar neer zettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overdreven gedoe... Je ken overal wel gewoon veilig rondlopen in Almelo...
eerder daar dan rotterdam zuid, want hier durf ik 's nachts nog wel door deze wijken te fietsen na het stappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zou me auto er niet zomaar neer zetten![]()
denk ie dat of hop ie datquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Veiligheid is een subjectief gevoel. Ik zou in rotterdam zuid nog wel door de wijk durven fietsen na het stappen dus dat zegt niet zoveel.
Die begrippen horen bij elkaar...quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Staat ook nergens dat het niet veilig is, daar is een paar maand geleden een andere lijst van opgemaakt. Het zijn alleen de armste gezinnen zegt niet zoveel over veiligheid.
Als we het dan toch over Almelo hebben;quote:
Yep, van de partyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Nies het volgende:
*kick*
[..]
Als we het dan toch over Almelo hebben;
Aankomende vrijdag is dé Nacht van Almelo![]()
Nog Fokkers die van plan zijn daar heen te gaan?
zag niks in de index staan, en er was geen 2e pagina :squote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef Misstique het volgende:
Er is al een Almelo topic: Almelo
Daar verder dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |