Lekker recent onderzoek ookquote:Volgens de rangschikking van ruim zesduizend woonbuurten naar gemiddeld inkomensniveau van huishoudens lagen in 2004 de minst welvarende buurten van heel Nederland in Leeuwarden en Harlingen.
Het zijn cijfers van 2004 maar vandaag zijn de resultaten pas bekend gemaakt, tenminste stond net ook nog op teletekst/quote:
M'n ouders wonen in een villa op minder dan 400 meter van het stadion.quote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef jorienvdherik het volgende:
slechte buurt zeg rond stadion van Heracles pff
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gisterquote:Op maandag 16 april 2007 19:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
M'n ouders wonen in een villa op minder dan 400 meter van het stadion.
Ja naar het noorden toequote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gister
daar valt het nog wel mee. Moet je achter het station gaan kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Rechtsboven het stadion, niet naar de kant van de snelweg, ligt een allochtonen buurtje ofzo. schrok me rot gister
ja dat is de kerkelanden, wijk nr. 3 zeg maarquote:Op maandag 16 april 2007 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar valt het nog wel mee. Moet je achter het station gaan kijken
Staat ook nergens dat het niet veilig is, daar is een paar maand geleden een andere lijst van opgemaakt. Het zijn alleen de armste gezinnen zegt niet zoveel over veiligheid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overdreven gedoe... Je ken overal wel gewoon veilig rondlopen in Almelo...
ik zou me auto er niet zomaar neer zettenquote:Op dinsdag 17 april 2007 07:24 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Overdreven gedoe... Je ken overal wel gewoon veilig rondlopen in Almelo...
eerder daar dan rotterdam zuid, want hier durf ik 's nachts nog wel door deze wijken te fietsen na het stappen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zou me auto er niet zomaar neer zetten![]()
denk ie dat of hop ie datquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:45 schreef Dos37 het volgende:
Veiligheid is een subjectief gevoel. Ik zou in rotterdam zuid nog wel door de wijk durven fietsen na het stappen dus dat zegt niet zoveel.
Die begrippen horen bij elkaar...quote:Op dinsdag 17 april 2007 07:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Staat ook nergens dat het niet veilig is, daar is een paar maand geleden een andere lijst van opgemaakt. Het zijn alleen de armste gezinnen zegt niet zoveel over veiligheid.
Als we het dan toch over Almelo hebben;quote:
Yep, van de partyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Nies het volgende:
*kick*
[..]
Als we het dan toch over Almelo hebben;
Aankomende vrijdag is dé Nacht van Almelo![]()
Nog Fokkers die van plan zijn daar heen te gaan?
zag niks in de index staan, en er was geen 2e pagina :squote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef Misstique het volgende:
Er is al een Almelo topic: Almelo
Daar verder dus.
quote:Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen: in Almelo is altijd wat te doen
ow wat generaliserend weerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef iFries het volgende:
Enige leuke aan Almelo is mijn vriendin die daar woont. En misschien de nachtr van almelo die ik dan voor het 1st mag meemaken ..
[..]
De gekruide aardappelschijfjes met whiskeysaus!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef iFries het volgende:
![]()
Sorry, vergeten te melden dat er met Shoarmazaak Bethlehem ook niks mis is.![]()
Na de afgelopen twee jaar wil ik er nog niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef Nies het volgende:
*kick*
[..]
Als we het dan toch over Almelo hebben;
Aankomende vrijdag is dé Nacht van Almelo![]()
Nog Fokkers die van plan zijn daar heen te gaan?
Hij was al van tijden gelee...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef Incolumis het volgende:
uhm was er toch wel een Almelo topic? waarom kon ik die dan niet vinden?
Nou, volgens mij ben ik toch best aardigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:15 schreef iFries het volgende:
Enige leuke aan Almelo is mijn vriendin die daar woont. En misschien de nachtr van almelo die ik dan voor het 1st mag meemaken ..
Mijn post maar eens aangepastquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:03 schreef Nies het volgende:
[..]
Hij was al van tijden gelee...
[..]
Nou, volgens mij ben ik toch best aardig![]()
helaas ben ik er nu tijdelijk terug tot na mijn studie wegens te duur woonruimte aanbod in Nijmegenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:49 schreef Neleos het volgende:
Best wel veel bekende Nederlanders toch nog, uit Almelo.
De meeste zijn natuurlijk wel slim geweest en hebben Almelo verlaten.
wat is daar zo grappig aan...eerder zielig voor jequote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Dat is 't ja, ik kan het weten want ik zit erop.![]()
![]()
ik zag toevallig gister dat er een steen door zijn wagenruitje gegooid was...jij?quote:Op maandag 11 december 2006 09:53 schreef Remzz het volgende:
Nu gaan ze daar een internationale sporthal bouwen. Maar die kamper is nog steeds het probleem, hij zou per 1 december weg moeten maar hij is daar mooi blijven staan met zijn groentewagentje. Ik weet eigenlijk niet wta er dan met de wielerbaan gebeurt.
Het zijn volgenmij alleen maar klinkers en ik gok dat hij 2/3 kilometer lang is ofzo
echte stoere jongens komen gewoon niet op de goossenmaat...pauperbuurtquote:Op zondag 31 december 2006 18:59 schreef thunderice het volgende:
Kijk op internet durven ze alles te zeggen maar ze zouden 't nieteens in hun hoofd halen om 't hem persoonlijk op de Goossenmaat te zeggen![]()
Zegt genoeg over 't niveau van de ''stoere jongens''![]()
echt welquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:03 schreef Nies het volgende:
[..]
Hij was al van tijden gelee...
[..]
Nou, volgens mij ben ik toch best aardig![]()
Das liefquote:
*bloos*quote:
ja dat laatste klopt welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:50 schreef GambinoT het volgende:
almelo de beste en verpauperste stad van nl haha
Ach dat valt eigenlijk best mee, de beste wijk van twente ligt ook in Almelo(paradijs), als je het over het centrum hebt... dat is wel verpauperd.quote:
Centrum verpauperd? Wtf... alleen dat kleine stukje kerkelanden... Het ergste ligt buiten het centrum...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach dat valt eigenlijk best mee, de beste wijk van twente ligt ook in Almelo(paradijs), als je het over het centrum hebt... dat is wel verpauperd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |