Volgens mij heb ik dat gedaan... - Een paar namen waren al toegevoegd door degene die de lijst had gemaakt (zie onderaan zijn lijst). Ik heb alleen nog de namen toegevoegd die volgens mij nog niet waren genoemd. Als ik iets over het hoofd heb gezien, hoor ik het wel...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:30 schreef Troel het volgende:
Voeg dan ook even de namen toe die anderen genoemd hebben en niet alleen je eigen![]()
Hmm, dat waren Belgische namen, ik was te vroeg met gillen, mijn excuses!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:49 schreef dVTB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat gedaan... - Een paar namen waren al toegevoegd door degene die de lijst had gemaakt (zie onderaan zijn lijst). Ik heb alleen nog de namen toegevoegd die volgens mij nog niet waren genoemd. Als ik iets over het hoofd heb gezien, hoor ik het wel...
Teller staat nu op 332. Ik heb de indruk dat we er wel in slagen om de lijst aan te vullen tot 384 namen.... Dan wordt het een eerste ronde met 3 plaatsnamen tegen elkaar...
Er zijn in het topic inderdaad ook Belgische plaatsnamen genoemd, zoals Zottegem en Peer. Ik heb mijn best gedaan deze uit de lijst te houden. Al ben ik bang dat bijvoorbeeld Aarschot ten onrechte is de lijst terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, dat waren Belgische namen, ik was te vroeg met gillen, mijn excuses!
Klinkt inderdaad als een aandoeningquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:44 schreef Troel het volgende:
Ermelo
George Bakerquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef kwib het volgende:
Annapoulona Blanca![]()
![]()
![]()
Klinkt echt als een trailpark![]()
1e en 1e exloërmond is geen groningen maar drenthe.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef JohanTop het volgende:
Gulpen, Trintelen, Boerakker, Tytsjerk
Maar de allerergste is wel St. JoostEn erg veel in oost-groningen
zoals 1e en 2e exloermond, Ter Apelkanaal, en Jipsingboermussel, Musselkanaal,
Zeerijp![]()
Gaarkeuken is trouwens een gehucht.. (ik woon er 5km vandaan)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef veldmuis het volgende:
Hihi je mag pas Rucphen aan je Pernis als je eerste je Waspik
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAA
Odiliapeelquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:52 schreef Damzkieee het volgende:
Oudilliapeel ofzoook erg. In de achterhoek heb je ook een bult lompe plaatsnamen trouwens
![]()
Anna Paulownaquote:
Hmmm, ik had al twijfels over de spelling (Nederland is mijn goeiste vakequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Anna Paulowna
Dat ze maar wel even goed in die lijst komen.
Niet geheel toevallig liggen die ook erg dicht bij elkaar. Misschien is er in dat gebied wel een overvloed aan chromosoompjes?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:17 schreef IkWilbert het volgende:
Dan moet ik toch gaan voor:
Enter
Rectum
Notter
Zuna
En zeerijp licht niet in Oost-Groningen maar in Noord-Groningenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:10 schreef JohanTop het volgende:
Gulpen, Trintelen, Boerakker, Tytsjerk
Maar de allerergste is wel St. JoostEn erg veel in oost-groningen
zoals 1e en 2e exloermond, Ter Apelkanaal, en Jipsingboermussel, Musselkanaal,
Zeerijp![]()
Gaarkeuken is trouwens een gehucht.. (ik woon er 5km vandaan)
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
1e en 1e exloërmond is geen groningen maar drenthe.
Bedoel 1e en 2e. Kan het bericht niet meer wijzigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:04 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
1e en 1e exloërmond is geen groningen maar drenthe.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef Croupouque het volgende:
En Rectum natuurlijk, de Nederlandse versie van Mianus.
officieel de langste plaatsnaam in nederlandquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef Light het volgende:
Gasselteboerveenschemond. Met drie keer woordwaarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |