Ben er nog niet geweest, het is toch een beetje zoals de Wilgenhoek vroeger was?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 08:34 schreef Freak187 het volgende:
Wie vind trouwens het nieuwe zwembad een geslaagd idee?
Ik ben er nu een aantal keer geweest, maar in de zomer als het rond de 25 graden is, dan ga ik echt niet in zo'n benauwde hal zwemmen. Ga lekker richting Volendam, met een fatsoenlijk buitenzwembad.
Echt een gemiste kans!
Ja lijkt er wel op. Al is er meer voor de kinderen zeg maar. Een stroomversnellingkje hier en daar. Maar toch erg magertjes vind ik. Het schijnt 1 van de grootste baden van Nederland te zijn.. nou ja.. het zal wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:12 schreef superheist het volgende:
[..]
Ben er nog niet geweest, het is toch een beetje zoals de Wilgenhoek vroeger was?
Maar daar heb je zoveel Volendammers dan...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:23 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Ja lijkt er wel op. Al is er meer voor de kinderen zeg maar. Een stroomversnellingkje hier en daar. Maar toch erg magertjes vind ik. Het schijnt 1 van de grootste baden van Nederland te zijn.. nou ja.. het zal wel.
In de zomer lig ik lekker buiten in Volendam.
Heeft Purmerend gezellige cafés? Ik heb nog weleens in De Walvis gezeten, dat was nogal wazig. Verder ben ik niet zo'n caféganger...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:37 schreef Tharalom het volgende:
Toch vind ik de cafeetjes in Purmerend wel leuk en gezellig. (Ben dan ook niet zo'n discotheekganger, misschien dat het daar aan ligt)
Volgens mij worden al die cafés bevolkt door paupers, of heb ik het mis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:51 schreef Sappy het volgende:
AAD is the place 2 be.. tenminste 2 jaar geleden... sinds woody's dicht is zitten alle paupers van woody's in aad en lansdael... niet cool.
Inderdaad, met heel veel bier op heb ik het bij Het Cafe ook wel eens goed naar mijn zin gehad. Die Irish Pub, is dat toevallig The Knight? Weet het niet zeker hoor, maar dat was ook altijd wel een redelijk gezellig kroegje. Beetje vreemde mensen soms, maar wel relaxed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef Freak187 het volgende:
Inderdaad. Het is echt erg afgegleden. In de goeie ouwe tijdwerd iedereen onder de 18 steevast geweigerd bij Landsdael of Aad de Wolf. Nu is het de zoveelste skihut
En echt leuk cafeetje in Purmerend? Die Irish pub tegen over de HEMA in het kleine straatje. Weet niet hoe het heet daar. Maar daar kan je lekker bier drinken, goeie hapjes en lekkere muziek.
En als je erg dronken bent is Het Cafe ook wel geinig.
En waar mag jij dan wel vandaan komen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:04 schreef Hapertje het volgende:
Wat een kutstad is dat zeg! Zonde van vier jaar tijd! BAH BAH BAH! Saaie grafstad.
Enne Anton Heyboer woonde alles behalve dichtbij het centrum van Purmerend, meer bij Waterland. Enne... het is de end van de Purmer! Ze hadden het gewoon moeten afsteken destijds!
Nee, niet echt, eerder gemeente Landsmeer.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:55 schreef Sappy het volgende:
anton heyboer woonde trouwens in Den Ilp...
niet echt Purmerend dus.
Wow, leeft ie nog steedsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef 7eVeNL het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4pyzkNrxjLM
Verder hoor je mij niet klagen, echt een slaapstad, maar zit ideaal qua openbaar vervoer! Oja en het verkeer wordt in mijn buurt geregeld door Gekke Gerrie, dus wat wil je nog meer?
Dat kroegje heet The Celtic Inn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:33 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Inderdaad, met heel veel bier op heb ik het bij Het Cafe ook wel eens goed naar mijn zin gehad. Die Irish Pub, is dat toevallig The Knight? Weet het niet zeker hoor, maar dat was ook altijd wel een redelijk gezellig kroegje. Beetje vreemde mensen soms, maar wel relaxed.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Hij staat nu vaak op de kruising bij de ijsendijkstraat/sportlaan met ze spiegelei te zwaaienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wow, leeft ie nog steedsin mijn jeugd was ie politieagent (pas op, hij kan hard rennen als je 'm boos maakt
)
Wat een fantastisch nummerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Verder hoor je mij niet klagen, echt een slaapstad, maar zit ideaal qua openbaar vervoer! Oja en het verkeer wordt in mijn buurt geregeld door Gekke Gerrie, dus wat wil je nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |