ff sjekkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze staan anders gewoon in het fototopic van PUB heur
en terechtquote:
dan is het de bedoeling dat je voor de bovenste gaatquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mis de optie: geen mening.
En de opdracht was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef snopprinses het volgende:
zouden jullie misschien even naar een deel van mn herkansingsopdracht willen kijken en commentaar geven erover?
klikkie
als je verteld wat de opdracht is wil ik best een maal klikkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef snopprinses het volgende:
zouden jullie misschien even naar een deel van mn herkansingsopdracht willen kijken en commentaar geven erover?
klikkie
3 pagina's ontwerpen voor Starsailorquote:
Het is dat je vrouw bentquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mis de optie: geen mening.
Okay, ik vind het lettertype niks. Het leest niet lekker. Ook in het menu niet. (video is haast niet meer leesbaar, dus mijn oma, als ik die nog zou hebben, zou het helemaal niet kunnen lezen)quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
3 pagina's ontwerpen voor Starsailor
een nieuw logo voor ze maken
en een concept erbij schrijven
De tekst aan de linkerkant recht uitlijnen..quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:43 schreef snopprinses het volgende:
klikkie
nja menu is in de website die gemaakt zou worden wel leesbaar, omdat het een rollover is die alles laat opbollen. Maar dat staat in het concept beschreven, dus zo ziet het er in normale stand uit.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay, ik vind het lettertype niks. Het leest niet lekker. Ook in het menu niet. (video is haast niet meer leesbaar, dus mijn oma, als ik die nog zou hebben, zou het helemaal niet kunnen lezen)
edit:/ Uitlijning.. in het midden? Mwah..
Voor de rest is het wel goed, me dunkt.
die "knoppen" aan de bovenkant had ik op het laatst denk ik iets groter gemaakt, voor de rest zijn er veel mensen die denk ik dit ontwerp wel mooi vinden (ik persoonlijk niet écht), achtergrond enzo...quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef snopprinses het volgende:
[..]
3 pagina's ontwerpen voor Starsailor
een nieuw logo voor ze maken
en een concept erbij schrijven
flash?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja menu is in de website die gemaakt zou worden wel leesbaar, omdat het een rollover is die alles laat opbollen. Maar dat staat in het concept beschreven, dus zo ziet het er in normale stand uit.
eindelijk gevondquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze staan anders gewoon in het fototopic van PUB heur
zou kunnen, hoef ik me niet mee te bemoeien nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |