drie kwart van mijn familie woont daarquote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
AppelternKennis woont daar
(Met speedboot natuurlijk
)
Daar ben ik nou nog nooit geweest. Twee andere dorpen aan de overkant (Maasbommel en Alphen) dan weer wel. Maar ik blijf voornamelijk aan de goede kant van de Maas.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
AppelternKennis woont daar
(Met speedboot natuurlijk
)
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:40 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Dat ben ik, wel prachtig dat toen iemand die op sold out had gezet (niet dat hij wist hoe het moestquote:Op maandag 17 juli 2006 21:13 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ben jij die niet van het TBL, en Warezheaven?
En de code van de cola machine![]()
hehe, daar heb ik ook een jaar of 6 gewoond! daarvoor in de Ruwaard..quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:37 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik heb 9 jaar in Oss gewoondin zo'n 4 verschillende wijken, en waar ik het langst heb gewoond is Mettegeupel
Dan kan ik enigszins snappen waarom je verhuist bentquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:58 schreef endr0me het volgende:
[..]
hehe, daar heb ik ook een jaar of 6 gewoond! daarvoor in de Ruwaard..
Vroegah, kwam ik wel een spelen bij jou, altijd vakantie racer ofzo..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 06:51 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Dan kan ik enigszins snappen waarom je verhuist bent
Hehe, ik heet ook Mark.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:49 schreef Mark het volgende:
Is de Witte Hoef wel Ruwaard? Zelf vond ik het altijd van niet
quote:
quote:
Woon jij in zoeen dure villa?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:35 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Vroegah, kwam ik wel een spelen bij jou, altijd vakantie racer ofzo..![]()
He, ik woon ook in de Ruwaard.. alleen dan in de afdeling "Witte-Hoef"
Ik?quote:Op woensdag 19 juli 2006 18:07 schreef Gluckskafer het volgende:
Mooi wonen daarzo. Wat doet je vader?
Ik kom zelf ook nogal eens een keer in die villawijk daar bij de Naalhof in de buurt.
Moeten ze toch maar eens ophokkingsplicht invoeren daarquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me echt een kutschool, ziet er uit als een gevangenis.
Nja, nu zijn ze het aan het uitbreiden
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:35 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Zo hee. Je eigen villa gekocht?
Dus je woont in een villawijk, bij je ouders, maar je vader is werkloos.quote:
Neequote:Op donderdag 20 juli 2006 23:17 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dus je woont in een villawijk, bij je ouders, maar je vader is werkloos.
Dan heeft je moeder zeker een hele goede baan![]()
Je bent me buurbuurbuurjogenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:06 schreef vision999 het volgende:
Hier nog een inwoner uit Oss,
woon in de witte hoef
(de villa wijk volgens vele mensen maar die hebben de buurt die vlakbij de bowlingbaan eikenhof ligt nog niet gezien)
jij komt daar zeker niet zo vaakquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:32 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Welke tandarts?![]()
@Vision, niet zo opscheppen![]()
Heesch ligt zowat naast m'n huisquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:31 schreef vision999 het volgende:
wat dacht je van heesch, of berghem lekker dichtbij
Onder de maas daarzo ?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Megen kennen jullie dat plaatsje ?
Ja gezellige samen met andere Ossen en Ossinnenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik voel een Oss-meeting in de lucht hangen.
Maar dan wel op een centrale plek, om de opkomst hoog te laten zijn. Utrecht of zo.
maar heeft wel een veerpontquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het ligt niet ver van Oss..Een heel klein dorpje.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:44 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik voel een Oss-meeting in de lucht hangen.
Maar dan wel op een centrale plek, om de opkomst hoog te laten zijn. Utrecht of zo.
He, ik ben ook ossenaarquote:
Ben er nog niet geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:51 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Ja die zijn beroemd en erg lekker!![]()
Dat klopt jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:51 schreef Wereldman het volgende:
[..]
Ja die zijn beroemd en erg lekker!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |