Heeft zij dan een fotoboek?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leuk he achter iemands rug en dan zelf geen fotoboek hebben
Ze kunnen toch wel een aardig potje voetballen. En teveel goedweer supporters die komen kijken als er een Eredivisie club voetbaltquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef Intxaurraga het volgende:
Ach. Een bijna-gepromoveerde club, vol met bijna-professionals, waar het altijd bijna leeg is op de tribunes.
Ah, de villawijk die er ook maar een beetje bijhangt.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ah, de villawijk die er ook maar een beetje bijhangt.
Het ligt te dicht bijquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef FiXeR999 het volgende:
Omdat de rest van Oss het niet kan bekostiggen om hier te kunnen wonen..
Misschien als je de prijzen van destijds van de Witte Hoef vergelijkt met de prijzen van nu van de Mettegeupel. Anders lijkt het me wel erg vreemd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef FiXeR999 het volgende:Een huis in de mettegeupel is duurder als een villa hier
![]()
De Oostwal is trouwens een puike tent.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef pvc_boer het volgende:
Oss inwoner meld
Woon vlakbij de oostwal....
Mja, Oss wel relaxed enzo!
Ik woonde in de Waterschap, we hebben dat huis verkocht en we konden voor die prijs hier een huis kopen + verbouwen..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het ligt te dicht bijHeesch
naar mijn smaak.
[..]
Misschien als je de prijzen van destijds van de Witte Hoef vergelijkt met de prijzen van nu van de Mettegeupel. Anders lijkt het me wel erg vreemd.
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:17 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Ik woonde in de Waterschap, we hebben dat huis verkocht en we konden voor die prijs hier een huis kopen + verbouwen..![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:16 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De Oostwal is trouwens een puike tent.
Ussen of Mikkeldonk?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.quote:
Jij globetrotter.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.
Waar zit die coffeeshop eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:17 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ussen, niet al te ver van de coffeeshop. Mikkeldonk heb ik in een duister verleden ook nog ooit gewoond.
Kromstraat, tegenover de Heilig Hart-kerk. Niet ver van Van Der Schoot.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Waar zit die coffeeshop eigenlijk
Tel daarbij nog twee wijken op en volgens mij heb je het dan wel zo'n beetje.quote:
Ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 16:00 schreef MortChill het volgende:
Hier zou ik nog niet dood gevonden willen worden
Scherp!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik ook nog niet.
Zat in de eerste en tweede, daarna 2 jaar hhl zuid en nu naar de roc leijgraaf.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:54 schreef FiXeR999 het volgende:
Zitten er ook toevallig Fok!kers op het Sint Jan (locatie Centrum) hier in Oss?
Welke richting?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat in de eerste en tweede, daarna 2 jaar hhl zuid en nu naar de roc leijgraaf.
Van Der Schoot, fantastische tent! Nu ik er aan denk weet ik het wel te zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:05 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Kromstraat, tegenover de Heilig Hart-kerk. Niet ver van Van Der Schoot.
Het is er wel druk, maar wel vieze zooi daar dat ik hoor. Kun je denk ik beter De Gouden Ham proberen.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:49 schreef Gluckskafer het volgende:
Die Geffense plas he, is dat een beetje fris water om met dit weer te vertoeven? En is het druk daar?
Ja, de Gouden Ham ligt in Appeltern.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:59 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Het is er wel druk, maar wel vieze zooi daar dat ik hoor. Kun je denk ik beter De Gouden Ham proberen.
Je fietst naar Megen toe, neemt daar de pond en dan hoef je nog zo'n 100m naar de ingang van De Gouden Ham te fietsen. Volgensmij was daar ook dat zandstrandquote:Op zondag 16 juli 2006 17:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Appeltern? Pff dat is veel te ver om te fietsen vanaf Oss, denk ik.
Nee, man, Appeltern ligt ongeveer 10 km van Oss vandaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 17:11 schreef Gluckskafer het volgende:
Appeltern? Pff dat is veel te ver om te fietsen vanaf Oss, denk ik.
Klopt, Appeltern is mijn geboorte dorpquote:Op zondag 16 juli 2006 17:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Je fietst naar Megen toe, neemt daar de pond en dan hoef je nog zo'n 100m naar de ingang van De Gouden Ham te fietsen. Volgensmij was daar ook dat zandstrand
Ik weet niet of er kluisjes zijn, maar het lijkt me verstandig om je mobiele telefoon e.d. thuis te laten. Er zitten ook veel jongere kinderen en dan kan er nog wel eens wat ongelukjes gebeuren met water en zand op je spullenquote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
En die Geffense Plas, als je daar samen met je vriendin gaat zwemmen.
Is het veilig genoeg, om even je spullen onbeheerd achter te laten, als je een duik neemt?
Tja het blijft Oss he.
hier ook alquote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:22 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal hier. Huis in Mettegeupel verkocht en er een vrij grote alleenstaande woning voor gekocht in Ussen. En nog geld aan overgehouden ook trouwens, vooral omdat het nieuwe huis vrij verwaarloosd was.
Of ik heb al die keren geluk gehad, of het is er ewoon "veilig"quote:Op zondag 16 juli 2006 17:38 schreef Gluckskafer het volgende:
En die Geffense Plas, als je daar samen met je vriendin gaat zwemmen.
Is het veilig genoeg, om even je spullen onbeheerd achter te laten, als je een duik neemt?
Tja het blijft Oss he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |