Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zekers. Toch wel één van de mooiere dingen van die school: je zat praktisch in het midden van het centrum. Jij zit/zat er ook?
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)![]()
Waar wachten we nog op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Dit topic heeft meer seks nodig.
De trein naar Oss.quote:
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.quote:
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.
Omdat ik er "mensen" "ken".quote:
Princen en IJzermans kan ik me nog wel herinneren (vaag) Waren die niet van handenarbeid, resp. gym?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Kennen jullie (echte Ossenaren)het Juffertje daar kan je lekkere ijs kopen![]()
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ken ze allen (van naam) behalve Princen. Bukman paar weken geleden tijdens Proefwerkweek gehad, wat een aangaander zeg, doet net of iemand werd neergestoken toen iemand afkeekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Of bij Vos?quote:
Net nog ijsjes gehaald bij Tjuffie, smaakt echt superquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Heet het geen Juffertje meer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Juffertje was het vroegerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ik geloof jullie wel hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Het heet nu precies "Van Berkel IJssalon". Maar iedereen die ik ken noemt het Tjuffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |