Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:19 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Zekers. Toch wel één van de mooiere dingen van die school: je zat praktisch in het midden van het centrum. Jij zit/zat er ook?
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, zes lange jaren (lang, lang geleden)![]()
Waar wachten we nog op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef Chowi het volgende:
Dit topic heeft meer seks nodig.
De trein naar Oss.quote:
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.quote:
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Och ja, jij hebt natuurlijk niet de eer om in dit fraaie provinciestadje te wonen.
Waarom dat nou weer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom er best vaak, eigenlijk.
Omdat ik er "mensen" "ken".quote:
Princen en IJzermans kan ik me nog wel herinneren (vaag) Waren die niet van handenarbeid, resp. gym?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Kennen jullie (echte Ossenaren)het Juffertje daar kan je lekkere ijs kopen![]()
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ken ze allen (van naam) behalve Princen. Bukman paar weken geleden tijdens Proefwerkweek gehad, wat een aangaander zeg, doet net of iemand werd neergestoken toen iemand afkeekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:30 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Wie heb zoal nog meegemaakt? Hekkert, Bukman, Princen, IJzermans?
Of bij Vos?quote:
Net nog ijsjes gehaald bij Tjuffie, smaakt echt superquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Heet het geen Juffertje meer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:48 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Tjuffie en niet het Juffertje.T is dan ook wel heel erg lang geleden dat ik daar ben geweest.
Juffertje was het vroegerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:45 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Neem aan dat je 'Tjuffie' bedoelt, dat bestaat zeker nog en het ijs is nog steeds zo lekker![]()
Ik geloof jullie wel hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:06 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Het heet nu precies "Van Berkel IJssalon". Maar iedereen die ik ken noemt het Tjuffie.
De eerstequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Maasbommel, Alphen, Alem, Leeuwen of Druten?
Wow, echt waar? Is dat na de gemeentelijke herindeling? Toen ik er naar school ging hing het aantal rond de 50.000. Anyway, binnenkort + 2, want mijn ouders hebben er een huis gekocht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:27 schreef Mark het volgende:
76.324 (peildatum 1 januari 2005)
bewijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Lekkere vrouwen daar in Oss.
Het bewijs dat er geen knappe vrouwen uit Oss komenquote:
Wist ik niet eensquote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Oss al over het trauma van de Bommengooier uit 1988 heen?
Bommengooier van Oss
Lillianquote:Op zondag 2 juli 2006 19:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen knappe vrouwen uit Oss komen
[afbeelding]
Bij de Geffense plas valt genoeg te bekijken zo met dit weer.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lillianeen echte ossenaar
kom net terug van de plas. er zijn wel mooie vrouwen in oss bij nader inzien. Ze komen enkel naar buiten als het mooi weer is
Zijn ze eingelijk allemaal zo rood in Oss?quote:Op zondag 2 juli 2006 19:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Lillianeen echte ossenaar
kom net terug van de plas. er zijn wel mooie vrouwen in oss bij nader inzien. Ze komen enkel naar buiten als het mooi weer is
Er was geen bommengooier in 1988, dat was in 1987quote:Op zondag 2 juli 2006 19:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is Oss al over het trauma van de Bommengooier uit 1988 heen?
Maar er was er dus wel eenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Er was geen bommengooier in 1988, dat was in 1987
Duh, da's algemeen bekendquote:
Leuk he achter iemands rug en dan zelf geen fotoboek hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:52 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Die Lillian is net zo lelijk als haar gedachten als je er langer dan 5 seconden naar kijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |