Het kanaal wordt dichtgestort met beton.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:20 schreef Genius-F het volgende:
Ik las ergens dat ze het op de NoorderArcade willen gaan vieren en de spelers staan dan op de loopbrug, ik snap de logica niet. Dus zal het wel onzin zijn
Dat vind ik geen slecht idee.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kanaal wordt dichtgestort met beton.
Bestaat Muco nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:22 schreef Dionysiou het volgende:
Gister avond lekker nog een paar biertjes naar achter gegooit bij Joeys op het Wagenplein
[ afbeelding ]
Daar woon ik dichtbij
Nja klopt, Henrys is ook wel geinig.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Boowtje het volgende:
Vind je dat er in de joeys al veel sletjes van breezah kwantiteit rondlopen moet je vooral niet naar de amstel of extase gaan! Notaris enzo vind ik leuker.
Waar moet ik dan overheen varen als ik een eigen bootje hebquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het kanaal wordt dichtgestort met beton.
extasequote:Op zondag 15 maart 2009 01:18 schreef Boowtje het volgende:
Vind je dat er in de joeys al veel sletjes van breezah kwantiteit rondlopen moet je vooral niet naar de amstel of extase gaan! Notaris enzo vind ik leuker.
Ben er ook al paar keer geweest ook met schoolfeesten enzquote:Op zondag 15 maart 2009 09:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
extase
Kwam ik vroeger geregeld, maar dat was alleen omdat we dan nog niet naar huis wilden en alle kroegen al dicht waren en extase niet
had je maar door moeten studerenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:57 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
die honda accord die ik wil, niet kunnen financieren =
quote:
Verbouwingenquote:Op donderdag 2 april 2009 18:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
balkon + appartement in de mare =![]()
en toch is t zonnetje wel lekker hoor
verbouwingen? bedoel je het winkelcentrum? die zie ik vanaf mn balkon dus wel. op een afstand van 1000 meter ofzo.quote:
inderdaad, boekt wel vooruitgang voor het winkelcentrum.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:33 schreef lynda het volgende:
Ja ik bedoel die in de Mare.. Wat een puinhoop daar.
quote:Op donderdag 2 april 2009 19:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
haha, weer zo`n uitgelikte kutopmerking![]()
puur eigen geld cheffer, eigen auto, geen lease, en vooral geen leen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |