ga eens werken jij!quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:28 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
De Waerdse Tempel![]()
Ohnee, dat is geen Alkmaar![]()
Gaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:47 schreef Noisekick het volgende:
Ik ben er al 2 jaar niet geweest![]()
Komende weken ga ik wel weer een half dagje langs
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
Klopt!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:32 schreef Plastic_Power het volgende:
De Stapper is trouwens wel 1 v/d beteren.
Waar zit die eik in Alkmaar?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef Mathijz het volgende:
De H&M in alkmaar is de beste H&M die ik heb gezien
R'dam heeft ook wel een paar goeie H&M's, alleen is elke vestiging anders.quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:03 schreef Mathijz het volgende:
Langestraat, die parralel loopt aan de laat.
Dat is correct!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Zit die op de plek van de oude Spruyt of ben ik verkeerd ingelicht?
ja dat zijn er een stuk of 4 in 1 straatquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:21 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
![]()
Ben je wel eens in Amsterdam geweest Mathijs?![]()
Sneeuw in Alkmaar. Was het maar weer zover. Gezelligquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:40 schreef SoA-Holic het volgende:
Woon er nu 17 jaar. Topstad. Leuk uitgaan, redelijk leuk winkelen en een leuke sfeer in de binnenstad.
De minpunten?
az
Clubgenoot!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:35 schreef Roellio het volgende:
[..]
Klopt!
Alkmaarders doen sportief!
[afbeelding]
welke scholen?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:48 schreef Nuongirl het volgende:
En natuurlijk is Alkmaar nu in de ban van de pyromaan die zin heeft om scholen af te fikken
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschoolquote:
das allemaal overdie of nie?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:57 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
De Kennemerpoort aan de Lindenlaan, een kleuterlokaal van de basisschool De Driemaster. De Rank, Bosboom-Toussaintschool
en een brand in tennishal Overdie
Hoefplanquote:
nooit geweest zeker?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Ook AZ mag er wel wezen, maar daar houdt het wel mee op.
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'quote:
Fotoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het enige goede wat uit Alkmaar komt is Chriz2k.
Tot mijn grote spijt moet ik je meedelen dat Chriz2k geband is en je minimaal tot augustus zult moeten wachten.quote:
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in Alimere woont dan ben je niet snel tevreden in een andere 'stad'
Kennerpoort is (bijna) centrum. Mijn oude basisschool, toen het nog de Lindebloesem heette.quote:
Als je tussen Almere en *vul-maar-een-stad-in" moest kiezen kiest iedereen keihard voor "vul-maar-een-stad-in*quote:Op zondag 25 juni 2006 15:37 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Als ik tussen Almere (waar ik nu woon dus) en Alkmaar moest kiezen zou ik toch echt keihard weer voor Alkmaar kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |