Ik kan nu vol gas (lees fietsen) door de bosjes rijden midden in de nacht zonder op te hoeven letten op auto'squote:Op maandag 6 april 2009 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
M'n vader zag vanochtend inderdaad een hek in plaats van een doorgaande weg
oh AZ wordt weer kampioen? Weer en masse de Oilily leegroven?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben net op vakantie als AZ kampioen wordt
Want ? wat gebeurde er toen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:54 schreef Nuongirl het volgende:
Ze hebben geleerd van toen AZ kampioen werd van de eerste divisie
Jeej!! Alkmaar!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:33 schreef Ayca het volgende:
Ik wist niet zeker of ik dit topic nou moest kicken of niet, maar ik doe het toch maar
KICK!
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
Vooral mensen die op het Jan Arentsz zitten of hebben gezeten, die zijn ultiem baas.
Vooral mensen die op het Jan Arentsz zitten of hebben gezeten, die zijn ultiem baas.
Leerlingen gewond na explosie strandvuur.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:22 schreef Ayca het volgende:
Op de een of andere manier hoor ik alleen maar rare verhalen over het JA,
iets met leraren en kamp en nog meer van dat soort dingen
ja dat soort dingen iddquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Leerlingen gewond na explosie strandvuur.
Scholier Alkmaar overleden na klappen met boksbeugel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |