Zie je msn logsquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, misschien wil Lits z'n bed helemaal niet uitlenen, weten wij veel.
in dat geval mag je op mijn bankquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hé, misschien wil Lits z'n bed helemaal niet uitlenen, weten wij veel.
Technisch gezien is het ontopic, aangezien het over de meet gaat. Daarnaast ben ik de reden dat jij het grootste stuk cultuur van de stad waar je al je hele leven woont eindelijk van binnen hebt gezien. Puh. We hebben op de klokken van de Eusebius geslagenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 05:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie je msn logs
Oh, we slowchatten. Foei.
Ik hou het in gedachte.quote:
Ik heb over het huisvestigingsbeleid eigenlijk maar weinig te klagen. Er is veel aanbod, ook voor studenten en de vraag is mindergroot dan bij andere steden. Het enige nadeel is dat je toch relatief lang moet wachten op een huurwoning, maar daar zijn geweldige oplossingen voor, zoals tijdelijke huur in panden die pas over een aantal jaar gesloopt gaan worden. Goedkoop en relatief makkelijk aan te komen (lees binnen anderhalve maand, in mijn geval). Nee wat huisvestiging zit je in Arnhem toch wel erg goed (wat natuurlijk wat zegt over de rest van Nederland).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:24 schreef voodoolady het volgende:
Verder is het gewoon een leuke stad, alles wat nodig is, is er, alleen uitgaan en het huisvestingsbeleid is minder, maar dat is in andere steden ook niet altijd even geweldig.
Ik ben juist de andere kant op gegaan, van Hoorn (waar ik bijna m'n hele leven woonde) naar Arnhem. Waarom zou iemand in godsnaam nou andersom gaan verhuizen?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:27 schreef Xiance het volgende:
Ik heb zelf 20 jaar (van de 25!) in arnhem gewoond, woon tans in hoogwoud (dorpje onder de rook van hoorn) maar ik zeg je.. als je er zo lang hebt gewoond en je verhuyist dan mis je arnhem toch wel
Wat mij vooral stoort is dat ik 7 jaar moet wachten wil ik in noord (en niet in presikhaaf of broek waar dus al die slooppanden staan) een woning kunnen krijgen, bovendien wil ik geen woning waar ik zo uitgezet kan worden (heb ik gecheckt en dat kan) en ik moet zeggen die flats zien er nou niet bepaald aantrekkelijk uit, ik wil gewoon een normaal huis... Ja ok ik heb dan ook wel een beetje eisen maar zelfs zonder is de wachttijd vermoedelijk 5 jaar. Verder beetje jammer ook dat er veel goedkope huurhuizen verkocht worden en er veel dure huizen voor in de plaats komen, zo veroorzaak je wel krapte ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb over het huisvestigingsbeleid eigenlijk maar weinig te klagen. Er is veel aanbod, ook voor studenten en de vraag is mindergroot dan bij andere steden. Het enige nadeel is dat je toch relatief lang moet wachten op een huurwoning, maar daar zijn geweldige oplossingen voor, zoals tijdelijke huur in panden die pas over een aantal jaar gesloopt gaan worden. Goedkoop en relatief makkelijk aan te komen (lees binnen anderhalve maand, in mijn geval). Nee wat huisvestiging zit je in Arnhem toch wel erg goed (wat natuurlijk wat zegt over de rest van Nederland).
Het uitgaan viel me eigenlijk heel erg mee. Die 2 uur-grens voor de meeste cafe's is wel jammer, maar ik moet zeggen dat ik nog maar een keer tot echt het einde ben gebleven, waarna ik nog wel langer door wilde gaan.
Toen wij huurden in Oosterbeek (op een overigens prachtige locatie) hadden wij ook eisen mbt een koopwoning. We wilden oa in Noord wonen, en niet een boven- of benedenwoning. Dat is in Noord dus onmogelijk voor starters of je moet een grote zak geld hebben.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:19 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Wat mij vooral stoort is dat ik 7 jaar moet wachten wil ik in noord (en niet in presikhaaf of broek waar dus al die slooppanden staan) een woning kunnen krijgen, bovendien wil ik geen woning waar ik zo uitgezet kan worden (heb ik gecheckt en dat kan) en ik moet zeggen die flats zien er nou niet bepaald aantrekkelijk uit, ik wil gewoon een normaal huis... Ja ok ik heb dan ook wel een beetje eisen maar zelfs zonder is de wachttijd vermoedelijk 5 jaar.[..]
beetje zwaar verhaal voor dit topicquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ben juist de andere kant op gegaan, van Hoorn (waar ik bijna m'n hele leven woonde) naar Arnhem. Waarom zou iemand in godsnaam nou andersom gaan verhuizen?
Je geeft het zelf al aan, eisen. Dat maakt het overal wat lastiger. Arnhem is daarop geen uitzondering vergeleken met andere steden. Ook niet wat betreft het beleid en de verdeling goedkope/dure huizen. Helaas. Ze emmeren nogsteeds met plannen van voor de economische dip. Als al die dure huizen klaarzijn gaan ze nu elders nogmeer dure huizen bouwen vanwege de verwachte economische groei.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:19 schreef voodoolady het volgende:
Wat mij vooral stoort is dat ik 7 jaar moet wachten wil ik in noord (en niet in presikhaaf of broek waar dus al die slooppanden staan) een woning kunnen krijgen, bovendien wil ik geen woning waar ik zo uitgezet kan worden (heb ik gecheckt en dat kan) en ik moet zeggen die flats zien er nou niet bepaald aantrekkelijk uit, ik wil gewoon een normaal huis... Ja ok ik heb dan ook wel een beetje eisen maar zelfs zonder is de wachttijd vermoedelijk 5 jaar. Verder beetje jammer ook dat er veel goedkope huurhuizen verkocht worden en er veel dure huizen voor in de plaats komen, zo veroorzaak je wel krapte ja.
Hier in de straat staan ook nog wat huurwoningen te koop, al bijna een jaar... Ze zijn ze nu maar aan het renoveren of zo van binnen want anders wil niemand ze blijkbaar hebben..quote:Op zondag 25 juni 2006 03:18 schreef Arjan het volgende:
[..]
We wonen nu alweer 4jr in zuid, in een verkochte huurwoning. De buurt gaat er overigens zienderogen op vooruit
Volgens mij kunnen de kroegen zelf bepalen tot hoelaat ze open blijven, en ws is dat niet voor iedereen rendabel, maar Litso kan hier wel wat over vertellen denk ikquote:Tot een paar maanden terug was in ieder geval alles tot 4 uur open, maar misschien is dat in de tussentijd weer veranderd.
tof dat je ook komt!quote:Op maandag 26 juni 2006 02:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik moest van Remlof zeggen dat ik ook kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |