duh, zat ik op de kalender van juni te kijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:24 schreef remlof het volgende:
[..]
op een donderdag? kan, maar liever op een vrijdag!
nog niet, yvonne, ik ben nog niet dronkenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is een zaterdag dronken lor!
2006?
Oh, dit is voor Remlof
Vrijdag 28?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:27 schreef Litso het volgende:
Vrijdag komt mij idd ook beter uit, stiekem
Wat denk jequote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:26 schreef yvonne het volgende:
Lit, roep jij Slar ff naar dit topic?
Jij bent mijn date.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het schijnt dat ik mee moet. Ik wóón er niet eens.
Ook weer geregeld.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem-speciaalbier-meet
vrijdag 28 juli 2006 in het Moortgat
Mits jus.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem-speciaalbier-meet
vrijdag 28 juli 2006 in het Moortgat
Marcelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:34 schreef Tha_Mars het volgende:
een ERNEM topic:
* zoekt meteen even fotoos
ps hoi geek![]()
juist nu kan je een heel mooi rondje maken rond de binnenstad, dat heet de centrumring, waarbij je ook nog is door de willemstunnel komt, waar je je bak meteen kan parkeren.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef Vampz het volgende:
en waneer maken julli gvd nou eens die lijpe binnenstad af man! echt een en al chaos daar![]()
Je kan niet eens normaal een rondje rijden met de auto zonder ergens in een of andere doodlopende straat uit te komen![]()
ga zo door!
dan zit ik met mijn mijn voetjes in de adriatische zee (kroatie)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Kom jij dan ook ff een pilsje pakken tha_mars?
Oh, daar ga ik morgen ff kijken dan. Ik kom normaal nooity in de V&D.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:42 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
juist nu kan je een heel mooi rondje maken rond de binnenstad, dat heet de centrumring, waarbij je ook nog is door de willemstunnel komt, waar je je bak meteen kan parkeren.
Musiskwartier wordt volgens mij echt mooi, bij de v&d (achterin) kan je kijken hoe het er uit komt te zien![]()
Je kent gewoon die hele stad niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, daar ga ik morgen ff kijken dan. Ik kom normaal nooity in de V&D.
In nederland is alles vlakbijquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:47 schreef JDude het volgende:
Arnhem. [afbeelding].
Heb er 18 jaar vlakbij gewoond.
Ik weet heus wel waar de V&D zit hoor, ik heb er alleen niks te zoekenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je kent gewoon die hele stad niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |