Zwemmen in overdekt zwembad? Dan is Valkenhuizen geschikt, hoewel Papendal wel dichterbij is voor jou, maar weet niet of je daar nog gewoon banen kunt zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Woehoe ik ben vanaf volgende week ook voor drie maanden inwoner van Arnhem![]()
Ik ga zelf vlakbij CS wonen, Brouwerijstraat en moet de buurt nog een beetje verkennen. Voor de kenners dan alvast twee vragen: Ik ben op zoek naar een leuke plek om te zwemmen en een leuke plek om een balletje te trappen (bij voorkeur met doeltjes en geen volledig voetbalveld). Iemand een leuk idee ?
Nee, ik ben er nog nooit geweest zelfsquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom je er vaker?
Vrienden van me zaten er bijna elke dag. hp22 onder andere.
Handig om te weten, zwemmen is wel iets waar ik van hou en aangezien ik maar kort in Arnhem woon moet ik toch wat individuele sporten zoeken. In dit geval gaat het echter om buitenzwemmen, dus strandje/kantje & water maar ik geloof dat dat niet echt in de buurt zit dus dat schrappen we en dan gaan we lekker ballenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zwemmen in overdekt zwembad? Dan is Valkenhuizen geschikt, hoewel Papendal wel dichterbij is voor jou, maar weet niet of je daar nog gewoon banen kunt zwemmen.
Geniaalquote:Als je de Brouwerijweg omhoog loopt en dan bij het kruispunt naar links gaat is er na een meter of 100 een speelveld waar meen ik ook 2 doelen opstaan om te voetballen![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog nooit geweest zelfs
En hp22 ken ik wel van naam, was een vriend van WebForce toch? Daar zat ik bij op school.
En een skateparkjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Zwemmen in overdekt zwembad? Dan is Valkenhuizen geschikt, hoewel Papendal wel dichterbij is voor jou, maar weet niet of je daar nog gewoon banen kunt zwemmen.
Als je de Brouwerijweg omhoog loopt en dan bij het kruispunt naar links gaat is er na een meter of 100 een speelveld waar meen ik ook 2 doelen opstaan om te voetballen![]()
Je kan natuurlijk bij de Rijkerswoerdse plassen zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Handig om te weten, zwemmen is wel iets waar ik van hou en aangezien ik maar kort in Arnhem woon moet ik toch wat individuele sporten zoeken. In dit geval gaat het echter om buitenzwemmen, dus strandje/kantje & water maar ik geloof dat dat niet echt in de buurt zit dus dat schrappen we en dan gaan we lekker ballen
[..]
GeniaalIk heb er al wel wat gras zien liggen idd maar wij reden rechtsaf om even bij de supermarkten te kijken enzo
Ja? Ik ben er nog nooit wezen zwemmen. Maar ga jij dan tijdens recreatief zwemmen of banen zwemmen? Recreatief zwemmen doe ik niet meer; inderdaad allemaal kutvolk wat loopt te schreeuwen en in het water pistquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:40 schreef Litso het volgende:
[..]
En een skateparkje
Oh, en in Valkenhuizen krijg ik áltijd ruzie als ik daar ben. Daar loopt echt klotevolk rond.
eh nee?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef Vork het volgende:
er is makkelijk aan woonruimte te komen
Dat was de Makro hoerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:53 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die Stond in de fik!!!
Ra Ra wie heeft het gedaan![]()
Ik heb de afgelopen 2 jaar sowieso al amper gezwommen, maar tot nog toe was het altijd recreatief zwemmen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:42 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ja? Ik ben er nog nooit wezen zwemmen. Maar ga jij dan tijdens recreatief zwemmen of banen zwemmen? Recreatief zwemmen doe ik niet meer; inderdaad allemaal kutvolk wat loopt te schreeuwen en in het water pist![]()
Dat zwembad van Papendal is toch afgefikt of afgebroken of zo?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:36 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Als je de Brouwerijweg omhoog loopt en dan bij het kruispunt naar links gaat is er na een meter of 100 een speelveld waar meen ik ook 2 doelen opstaan om te voetballen![]()
Westervoort heeft toch tegenwoordig last van van die gangsta'tjes?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:53 schreef Fiskje88 het volgende:
[..]
Dat zwembad van Papendal is toch afgefikt of afgebroken of zo?
Arnhem is best een leuke stad, maar niet als je er woont.Gelukkig woon ik in Westervoort.
![]()
Wehehehe Westervoort eindigde op de allerlaatste plaats in een onderzoek van de Elsevier van beste gemeentes in Nederland om te wonenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:53 schreef Fiskje88 het volgende:
[..]
Dat zwembad van Papendal is toch afgefikt of afgebroken of zo?
Arnhem is best een leuke stad, maar niet als je er woont.Gelukkig woon ik in Westervoort.
![]()
Je kan ook naar klarenbeek. dat ligt vlak bij het ziekenhuis. Is best te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:19 schreef Tha_Mars het volgende:
ja maar dat lijkwitte lichaam mag wel wat meer zon zien
vandaag naar Lathum geweest, niet al te druk en voor een korte duik is het wel aardig. Rijkerswoerd en Lathum zijn wel een van de beste plekken met dit weer.
Ik heb gister nog bij Giesbeek gezwommen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk bij de Rijkerswoerdse plassen zwemmen.
Rhederlaag dus?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gister nog bij Giesbeek gezwommen!
yep, rhederlaag, giesbeek, hoe je het ook wil noemen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Rhederlaag dus?
Btw, Litso, zat jij op het CLA? Want ik zat bij Webforce in de klas op de middelbare.
Jep. Volgens mij heb ik er 2 jaar gezeten, waarvan iig de 2e keer VWO 4 en ik denk dus ook VWO 5. Dat waren 2001 en 2002 als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:53 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Rhederlaag dus?
Btw, Litso, zat jij op het CLA? Want ik zat bij Webforce in de klas op de middelbare.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |