Ik wil nergens dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
kzou er nog niet dood gevonden willen worden
Staat er toch ook: ex-Helmonderquote:
Uit de praktijk blijkt dat er voldoende mensen zijn die hier dood gevonden willen wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
kzou er nog niet dood gevonden willen worden
Dan heb je iig een drukke baan..iedere 5 minuten internet uitschakelenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik bedien daar het knopje waarop staat internet aan/uit
valt wel mee, mijn collega drukt op het aan knopje, en ik op het uitknopje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan heb je iig een drukke baan..iedere 5 minuten internet uitschakelen![]()
Dan bellen jullie zeker veelquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:08 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
valt wel mee, mijn collega drukt op het aan knopje, en ik op het uitknopje.
en als we het niet snappen bellen we gewoon onze eigen helpdesk op
Dan heeft je collega van de priority telecom afdeling vast ook op het knopje gedrukt en probeert ie nu de helpdesk te mailenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee, de telefoon doet het vaak niet.
Ow, was jij dat?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben ook wel eens in Helmond geweest.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:20 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig is er meer in Hellimunt
Helmond Sport
ja want die kennen we nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het enige positieve aan Helmond is een filmpje met ongeveer dezelfde naam.
Zoek maar eens naar Hellmond.
met dubbel l ookquote:
Daar heb ik ook op school gezetenquote:
Ik heb ook op het ROC/MTS gezeten, maar dan op de Hortsedijk (tijdelijk onderkomen i.v.m. de nieuwbouw).quote:
Dat plaatje komt dan ook van een site waar de Hellmond-filmpjes opstaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met dubbel l ook
tis zowiezo een kutslogan....maarja..PR en helmond gaan niet goed samen.
Burgemeester die het wapen van Helmond wil vervangen voor een H![]()
Ikke en Montagui natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:25 schreef ArTiC het volgende:
...he created the Helmonder
Met een ex-Helmonder als mod hier kan deze stad toch niet achter blijven, whehehe
Genoeg Helmonders op fok toch? Herald? Semtex? Blueman? Wie nog meer?
't Hout ook. Eigen station!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:52 schreef Angelcakes het volgende:
Ik kom regelmatig in Brouwhuis en daar is het volgens mij wel goed wonen hoor
Ik ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:44 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik heb ook op het ROC/MTS gezeten, maar dan op de Hortsedijk (tijdelijk onderkomen i.v.m. de nieuwbouw).
Rare lui die leraren van het MTS![]()
Ik woon op de grens van Centrum en Noordquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef Gia het volgende:
Centrum, Noord zou niet mijn keuze zijn.
Jawel, mooi wordt het wel, maar het wordt daar toch ook wel gekscherend klein-Marokko genoemd....quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:03 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Ik woon op de grens van Centrum en Noord![]()
Centrum zijn ze wel helemaal aan het opkrikken, Zonnekwartier wordt echt mooi!
Ben er geboren, heb er ook gewoond. Niks mis mee, maar ik wil daar niet wonen.quote:
Hortsedijk is toch t zelfde? een tijd geleden met de grond gelijkgemaakt, en groeit nu gras.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:49 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik ook.
Ohnee, ik heb voornamelijk op de Steenovenweg gezeten.
Maar wel ook een ROC/IT-er hier.
Precies!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:12 schreef Gia het volgende:
Stippunt, ut Hout, Brouwhuis, Dierdonk, De Rijpel, Brandevoort. Allemaal prima wonen, toch?
Centrum, West en Noord zou niet mijn keuze zijn.
quote:Op maandag 3 juli 2006 00:46 schreef Juup© het volgende:
Heej overloper
Blijf jij even fijn hier dan, ipv in ons mooie Eindhoven Topic.
![]()
Wij hebben de gelukkige voortrekkerspositie dat we niet in dit jammerlijke subforum moetenquote:Op maandag 3 juli 2006 00:58 schreef Killer_Mom het volgende:
Eindhoven staat er niet in, maar dat kan ook wel kloppen want Eindhoven is zo goed dat ze het niet eens durven te vermelden.
jij bent off topic, dit topic gaat niet over de lelijkste stad,
kun je er ook wonen
dat is de reden waarom je er niet post, niet posten is niet afgaan.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij hebben de gelukkige voortrekkerspositie dat we niet in dit jammerlijke subforum moeten.
Hoi ArTiC.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |