En was 't gezellig??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar heb ik bier mee gedronken gister.
Aghja, straks moet je een half uurtje rijden voor je goedkope tafelquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:00 schreef Pleun het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee dat ie dichtgaat. Pasgeleden heb ik er voor 7,50 een grenen salontafel weggehaald. Afgeschuurd en opgeschilderd en nu heb ik een geweldige tafel die niemand anders heeft.
Ja, best welquote:
Kom maar hoor!!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:47 schreef Furia het volgende:
*Ruinerwold meldt
Mag ik ook bij jullie horen?
OMG, dat ik nog zo diep kon zinken
oej,, daar moet even over vergaderd wordenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:47 schreef Furia het volgende:
*Ruinerwold meldt
Mag ik ook bij jullie horen?
OMG, dat ik nog zo diep kon zinken
Welke nieuwe meppelers?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:53 schreef Duncan-Death het volgende:
Wie de neuk zijn al die nieuwe Meppelers?
Een rustige thuissituatie is 'veel inloop van het een of ander'?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:26 schreef Djep het volgende:
Ik zoek trouwens in Meppel of in de nabije omgeving van Meppel nog een betrouwbare en ervaren hondenoppas die zelf een rustige thuissituatie heeft. Ik doel dan op kinderen of veel inloop van het een of ander. Iemand een idee? Het gaat om één hond.
Unreal Café morgen middagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
Nog mensen naar de Lord vanavond?
Ik heb 't net geprobeerd, maar de hond wilde niet mee. Na wat overleg ging ze wel mee, maar na 50 meter was ik en hond doorweekt en mijn paraplu stuk.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Djep het volgende:
Ik ga straks honden uitlaten in dit pokkeweer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |