quote:
Supertollquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef cerror het volgende:
Ah, meppelers!
Zo je hebt niets teveel gezegd over hoe dicht je bij de pabo woont. Dat lijkt me nou nog eens echt relaxt, zo dicht bij je studie wonen.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef cerror het volgende:
Ah, meppelers!
Waar zit de wold aa?quote:
Oooh dat kutstroompje.quote:
Wat lief!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
welterusten, Meppel
dat zegt mijn vader altijd 'savonds als hij de voordeur op slot doet!
Welk nummerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb er gewoont
Wat een reclamequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef _mimic het volgende:
Wat gewellig, dit topic
En the Girls komen misschien op DMD ja! Ik heb het een en ander contact met de organisatie via een paar klanten van me (Spijkerman verhuurbedrijf)..
Even afwachten dus!
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef _mimic het volgende:
Wat gewellig, dit topic
En the Girls komen misschien op DMD ja! Ik heb het een en ander contact met de organisatie via een paar klanten van me (Spijkerman verhuurbedrijf)..
Even afwachten dus!
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?
Ik gok op donderdagquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?
Nee dat klopt,quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef _mimic het volgende:
[..]
Reclame? Nee hoor, ik zeg niet dat ik een webdesign/hosting bedrijf heb.. toch?
Ja dat bedoelde ik dus; welk thema denk je dat het beste is. Ik vind het zelf nogal specifieke thema's namelijk en als The Girls lijken op andere bands waarin ze met het artikel vergeleken worden, kan ik geen link leggen naar een van de DMD's.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.
Is dat in die flat, of niet?quote:
http://www.the-girls.nl bedoel je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee dat klopt,
Opzich wel reclame voor 'The Girls'![]()
Dat dacht ik zelf ook al. Schieves is altijd anders dan de rest van DMD, de kans is dus groot dat het daar gaat gebeuren, dacht je niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus; welk thema denk je dat het beste is. Ik vind het zelf nogal specifieke thema's namelijk en als The Girls lijken op andere bands waarin ze met het artikel vergeleken worden, kan ik geen link leggen naar een van de DMD's.
Tja je zal het toch eerder via Harry zelf moeten regelen dan denk ik. Spijkerman heeft met de bands niet zoveel te makenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |