Denk het ja, daar hebben we al 6 keer mee in de krant gestaanquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef nanalune het volgende:
hey, over The Girls ofzow?
De nieuwe Meppeler (gratis krantje). Staat een stukje geschiedenis over je band en de website enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waar, welke krant ??
kun je die ff langsbrengen ??
wat moeten ze anders schrijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Denk het ja, daar hebben we al 6 keer mee in de krant gestaan
Van wanneer is 'ie dan??quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:04 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
De nieuwe Meppeler (gratis krantje). Staat een stukje geschiedenis over je band en de website enzo
Moet ik hem door de bus gooien morgenochtend? Best leuk stukje is hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Van wanneer is 'ie dan??
Ik heb hem nog niet, of niet meer
Je druft niet gewoon Ezinge te zeggenquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:53 schreef _mimic het volgende:
achter het station
Ja a.s. zondag in het Unreal Caféquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:12 schreef _mimic het volgende:
Best nog wel veel meppelers. Misschien leuk om eens een meet te houden?
Ohja daar. Ik kom eigenlijk altijd vanaf de andere kant het centrum binnen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef achterhetspoor het volgende:
Vanaf halverwege de Woldstraat de woldstraat in richting de kerk als ik het goed zie. De Woldstraat is die weg die over de Wheem loopt. Genomen vanaf de reparatieturk dus ongeveer.
Haha ik heb het gevonden, leuk om te lezen. Zo meteen even inscannen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:00 schreef -babydoll- het volgende:
he brian je staat weer eens in de krant![]()
Ik woon in het centrum.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Waar woont iedereen btw, ?
Ik Oosterboer!!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ohja daar. Ik kom eigenlijk altijd vanaf de andere kant het centrum binnen.
[..]
Haha ik heb het gevonden, leuk om te lezen. Zo meteen even inscannen.
[..]
Ik woon in het centrum.
edit:
[afbeelding]
Scan-credits gaan naar PICHT.![]()
Die zou ook graag in dit topic posten maar heeft helaas een ban.
quote:
Zijn we zo groot dan ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:28 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je band zo groot was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |