Ga je nog door mijn straatquote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef Djep het volgende:
Nou het is nu in ieder geval opgehouden met hozen...Dan toch zo maar ff proberen.
Laat ik de handdoeken maar klaar leggen.
Dan kan ik je bespiedenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:42 schreef Djep het volgende:
Nee, alleen langs de wold aa
Jij woont toch niet direct langs de wold aa, toch?
Enneh hoezo?
Ik ga zo de stad inquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Svensational het volgende:
Had dan even gezegd dat je al ging lopen.
Ik ken iemand die het heeft gedaan, is echt kutwerkquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:23 schreef PICHT het volgende:
Wie gaan er allemaal vakantiewerk doen in Meppel? Adecco wil mij namelijk bij Lekkerland neerzetten
dictatuur!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:23 schreef PICHT het volgende:
Wie gaan er allemaal vakantiewerk doen in Meppel? Adecco wil mij namelijk bij Lekkerland neerzetten
Ach zo erg zal het toch wel niet zijn?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het heeft gedaan, is echt kutwerk
Beetje de hele dag orders picken
Ze hebben vast en zeker ook een policy dat je ook donderdag moet werken vanwege de donderdag Meppeldagenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:20 schreef Djep het volgende:
[..]
dictatuur!
Je mag niet eens op maandag vrij...........tssssssssssssssssss
ik zou me expres lekker vaak op de maandag ziek melden als ik er moèst werken
en dan vooral ook op vrijdagquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:46 schreef PICHT het volgende:
[..]
Ach zo erg zal het toch wel niet zijn?Ik heb tenslotte ook een jaar bij Wehkamp gewerkt in Dedemsvaart, ook orders picken. Met een karretje rondrijden en items erin mikken. Wat zijn trouwens de gewildste plekken om te werken in Meppel?
Ik heb al eens bij de Frico gewerkt, 10 dagen lang en 1400 euro rijker. Verdient als een tiet! Helaas zijn ze erg bevooroordeeld en MOET je jezelf goed neerzetten de eerste werkdag want anders geven ze je geen kans. Ze vonden me daar maar een slampamper, lompe boerenZe vragen er trouwens MBO niveau voor inpakwerk
Ik vraag me af wat al die oude Polen en Marokkanen voor opleiding hebben
![]()
[..]
Ze hebben vast en zeker ook een policy dat je ook donderdag moet werken vanwege de donderdag Meppeldagen
Baat bij een raised aerobed? Of althans een kloon ervan. Moet je wel electriciteit hebben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:42 schreef Djep het volgende:
Ehh, ja ik wel. Maar degene die met me mee gaat heeft er geen... Zo zit het eigenlijk, en deze persoon wil ivm zijn rug wel een beetje comfortabel liggen. En ik toch eigenlijk ook....
Ik zal t m zeggenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Dan denk ik dat die persoon beter naar een campingzaak kan gaan en iets goeds uitzoeken. Het gemiddelde luchtbed is niet zo fantastisch namelijk, en als hij of zij een goed bed koopt dan geeft dat ook voor volgende keren kamperen geen problemen.
Hmja als het eenmalig is, is het zonde. Maar een verpeste vakantie door rugpijn ook... Het ligt er dus maar net aan hoe erg die klachten zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:00 schreef Djep het volgende:
[..]
Ik zal t m zeggen![]()
Maar ik denk dat hij zoiets heeft van 'voor een keer kamperen doe ik dat niet'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |