Dat is ook heel gaaf!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef thatsme het volgende:
ik kom uit de omgeving.. doe er vooral boodschappen
Je moet dan ook niet slapen maar stappenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:02 schreef Pleun het volgende:
Ja gadverdamme! Heel de stad vergeven van de toeristen zodat je er niet meer door kunt en de hele avond die klote muziek keihard zodat je niet kunt slapen!![]()
![]()
hehe ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef crackhead het volgende:
Meppel. Ik kwam daar wel eens in de Lord.
Ze komen er weer aan! Ik heb dit evenement vorig jaar voor het eerst meegemaakt. Erg leuk, vooral omdat er zo veel verschillende dingen te doen zijn. Hebben ze trouwens elk jaar dezelfde thema's? Ik herinner me vrijwel alle dagen die dit jaar op het programma staan nog van vorig jaar. Circus en straattheater vond ik toen erg leuk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef achterhetspoor het volgende:D
o
n
d
e
r
d
a
g
M
e
p
p
e
l
d
a
g
.
Ja die thema's lijken meestal wel redelijk op elkaar en ach het stelt niet heel veel voor maar het pleinenfestival 's avonds is vaak wel erg gezellig. En als het een beetje lekker weer is kan je je op zo'n dag prima in Meppel vermaken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ze komen er weer aan! Ik heb dit evenement vorig jaar voor het eerst meegemaakt. Erg leuk, vooral omdat er zo veel verschillende dingen te doen zijn. Hebben ze trouwens elk jaar dezelfde thema's? Ik herinner me vrijwel alle dagen die dit jaar op het programma staan nog van vorig jaar. Circus en straattheater vond ik toen erg leuk.
In meppel mag je op vrijdag in de zomer een kater hebbenquote:Die Donderdag Meppeldag-man is trouwens erg apart.
Ik vind het lawaai ook wel een beetje irritant als ik bijvoorbeeld zelf de volgende dag moet werken (tja het is toch gewoon weer vrijdag de dag erna), maar over het algemeen vond ik het vorig jaar vooral leuk.
is het ook niet vanwege de ballonnen leuk voor de kinderen maar verder.quote:Oh hebben jullie die optocht aan het eind ook gezien? Daar vond ik nou eens echt niks aan!
Dat is zeker. Het gaat meer om de sfeer dan om de onderwerpen. Maar goed, ik vind het toch wel leuk dat theater op straat. Daarvoor ga ik wel de straat op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:08 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Ja die thema's lijken meestal wel redelijk op elkaar en ach het stelt niet heel veel voor maar het pleinenfestival 's avonds is vaak wel erg gezellig. En als het een beetje lekker weer is kan je je op zo'n dag prima in Meppel vermaken.
[..]
Ook als je de volgende dag bij oudjes moet gaan schoonmaken?quote:In meppel mag je op vrijdag in de zomer een kater hebben.
Haha ach ook die oudjes zijn ooit jong geweestquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is zeker. Het gaat meer om de sfeer dan om de onderwerpen. Maar goed, ik vind het toch wel leuk dat theater op straat. Daarvoor ga ik wel de straat op.
[..]
Ook als je de volgende dag bij oudjes moet gaan schoonmaken?
Supertollquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:34 schreef cerror het volgende:
Meppel ist krieg.
Wel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
Trouwens, Meppel heeft stadsrechten.
Emmen heeft ze niet gevonden helaas.quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Wel?
Hmm, die geven ze tegenwoordig ook zowat overal bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |