Nou vertel..waarom?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:12 schreef Kindervriend het volgende:
Den Bosch. Duh.
Wacht dan ook, nu gebeurt het niet meerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:15 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wachten op de eerste die Noord-Holland roept omdat ze Amsterdam zo leuk vinden...
Ach ja..Ik neem aan dat iedereen het wel begrijptquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Isabeau het volgende:
Er staat 'welke provincie heeft de mooiste hoofdstad' en vervolgens komt er een rijtje plaatsen
Ik heb trouwens geen idee, ik vind zowel Groningen als Maastricht erg mooi.
Mooi. 1-0 voor de Kindervriend. Kóóóm maar, kom maar, kom maar. Ik heb een snoepje voor je.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:22 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee..ik snap ook niet waarom ik zo stom doe om toch in te gaan op jou kut opmerkingen
Ik begrijp het wel maar het ziet er wel een beetje lomp uit zoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ach ja..Ik neem aan dat iedereen het wel begrijpt
Zal aangepast worden door een modjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel maar het ziet er wel een beetje lomp uit zomaak er dan van "wat is de mooiste provinciehoofdstad"
Ja ik.quote:
TT jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik.
Dit weekend zal weer blijken waarom
Ik heb nog nooit zo'n saaie en lelijke stad gezien....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:11 schreef Arton het volgende:
Haarlem is een mooie stad, omdat je er leuk kan winkelen en het relatief veilig is en schoon.
Erg overtuigend. Gelukkig zijn er bijna geen steden met een kankerdrukke winkelstraat vol standaard winkels van de bekende ketens.quote:
Daar zullen veel mensen wel een reden voor hebbenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:29 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Zijn jullie wel in alle provinciehoofdsteden geweest?
![]()
ik niet i.i.g.
Rotterdam, waar is Rotterdam. Hihihihi. Slecht.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:31 schreef Zyggie het volgende:
Amsterdam, waar is Amsterdam. Bwhehehehe. Matig.
Waarom zou Amsterdam er bij moeten staan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:31 schreef Zyggie het volgende:
Amsterdam, waar is Amsterdam. Bwhehehehe. Matig.
dan ben je waarschijnlijk alleen in Schalkwijk geweest. Haarlem heeft nog prachtige hofjes die nog intact zijn, prachtige musea (teyklers en rans Hals) prachtige kerken (de beide Bavo's), leuke winkelstraat, gezellig marklplein (Grote Markt), je kunt prachtig varen over het Spaarne, mooi stadspark (Haarlemmer Hout), redelijk goed openbaar vervoer (hoewel dat in het verleden veel beter was) en een mooi stationquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:21 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n saaie en lelijke stad gezien....
Ik kan mij hier volledig bij aansluiten..... Haarlem heeft veel ingredienten om als beste "provinciehoofdstad" door te gaan.quote:dan ben je waarschijnlijk alleen in Schalkwijk geweest. Haarlem heeft nog prachtige hofjes die nog intact zijn, prachtige musea (teyklers en rans Hals) prachtige kerken (de beide Bavo's), leuke winkelstraat, gezellig marklplein (Grote Markt), je kunt prachtig varen over het Spaarne, mooi stadspark (Haarlemmer Hout), redelijk goed openbaar vervoer (hoewel dat in het verleden veel beter was) en een mooi station
Haarlem saai en lelijk, neuh, niet als je er oog voor hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |