Ik dacht dat doesburg net niet bij de achterhoek hoorde....tussen doesburg en drempt stond een tijd gelede een bord met daar op "hier begint de achterhoek"quote:Op zondag 13 mei 2007 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
De achterhoek, voor diegene die niet weten waar het ligt.
[afbeelding]
Bint de Greut Achterhoekquote:Op zondag 13 mei 2007 22:47 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat doesburg net niet bij de achterhoek hoorde....tussen doesburg en drempt stond een tijd gelede een bord met daar op "hier begint de achterhoek"
Kom misschien wel ff langs, mijn zus woont in w'wijk.quote:
Wij hebben al een baaldag aangevraagd bij de knvb omdat we anders te laat op het bierfeest zouden komen.quote:
Ik heb de maandag maar vrijgenomen. Vorige jaren niet gedaan en stug zondagavond nog in de trein terug naar huis (tegenwoordig Den Haag). Tot Arnhem zitten er nog wel meer dronken toetertjes maar daarna ben ik het enige dronken gansje en werken beviel toch nooit zo op maandagquote:Op vrijdag 5 september 2008 12:46 schreef -Willempie- het volgende:
Wij hebben al een baaldag aangevraagd bij de knvb omdat we anders te laat op het bierfeest zouden komen.![]()
Grolsch!
Slecht nieuws ik ga verhuizen naar Brabant, Oosterhout welteverstaan. Ik kom over een paar jaartjes zeker weer terug naar d'n Achterhook.quote:
grensgevalletjequote:Op zondag 7 september 2008 17:30 schreef Geerd het volgende:
lochem telt ook nog mee?
Grote kans van welquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
nog mensen die naar de oktoberfeesten gaan op 12 oktober?
Ik ben er bij!quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
ik ook!quote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
nee denk het niet, dan is vriendin jarigquote:Op maandag 22 september 2008 20:45 schreef pascalheister het volgende:
Mwaoh, vorig jaar was de tent groter dan ooit en zondags bomvol, dat kwam mede door het optreden van Jan Smit. Maar toen was er al minder belangstelling voor de vrij-en zaterdag. Dit jaar zijn er voor de zondag sowieso geen grote namen, is het animo kleiner dwz een kleinere tent en vrijdag en zaterdag helemaal niks.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:32 schreef gateway het volgende:
[..]
naar wat ik gehoord heb wordt het elk jaar kleiner daar bij de radstake....
volgend weekend naar opal lounge of tigerlilly?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:59 schreef Californium het volgende:
Hey valt Didam ook nog onder de achterhoekBen part-time Didamer, studeert en woont doordeweeks in Nijmegen, en nu een jaartje in Edinburgh
Zo lang woon ik er nog nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:39 schreef Wellwater-Conspiracy het volgende:
[..]
volgend weekend naar opal lounge of tigerlilly?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:35 schreef Californium het volgende:
Bijna een jaar na mijn laatste post... wat een kick
tijd vliegtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:35 schreef Californium het volgende:
Bijna een jaar na mijn laatste post... wat een kick
Zeker! En kermis uiteraardquote:Op zondag 6 september 2009 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
Volgend weekend bloemencorso Lichtenvoorde!
Die kermis begint zondag na de corso toch? Vorig jaar geweest was wel gezellig!quote:
Zeker! Zondag, maandag en ook dinsdag ofzo? (Ik ben iig zeker van zondag en maandag..)quote:Op maandag 7 september 2009 13:22 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Die kermis begint zondag na de corso toch? Vorig jaar geweest was wel gezellig!
ja, at 'r moar bier isquote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zeker! Zondag, maandag en ook dinsdag ofzo? (Ik ben iig zeker van zondag en maandag..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |