de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partijquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ben vorig jaar wel geweest! Leuke sfeerquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nog iemand die naar de Zwarte Cross toegaat?
Ik ook op zondagquote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de zondag ben ik waarschijnlijk wel van de partij![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
daarom staat er op het kaartje ook /liemersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:10 schreef Adelante het volgende:
Zevenaar en Montferland behoren toch tot de Liemers, dus geen 8erhook?
tijd voor een inburgering dusquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:39 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
ik heb me altijd al afgevraagd waar dat nou ligt
ik dacht eerst dat "alle" boeren uit een achterhoek kwamen of zo![]()
Ik kan de OP niet meer bijwerkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
Woei. Ik wil ook in het lijstje! Ik woon in Neede![]()
![]()
![]()
Ik ben bij zowel Daklozen, de UIftse kermis (de pol) als op Huntenpop te vindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
Het is anders ook behoorlijk irritant als je veel mensen helpt er er vrij weinig voor terugziet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:45 schreef sooty het volgende:
Ik mag ze niet zo die Achterhoekers. Ben er zelf geboren maar op tijd vertrokken. Typisch aan een Achterhoeker (geldt trouwens ook voor Tukkers) is de voor-wat-hoort-wat en niets-voor-niets mentaliteit. Ze helpen graag, maar owee als je niet op tijd iets terugdoet.
neequote:Op zondag 25 juni 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Pascal, geen broertje van Denise toch?
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:58 schreef pascalheister het volgende:
he een plaatsgenoot dat zie je niet vaak
Huntenpop ben ik dit jaar ook wel te vinden denk ik
Nog van de partij op de Ulftse kermis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |