Oh wat leuk, ik ga binnenkort meteen eens ff zoekenquote:Op maandag 17 juli 2006 13:04 schreef buzzer het volgende:
Grappig, ik wandel al jaaaaren door Haarlem, maar pas vorige week kwam ik er tijdens een tour met een VVV gids achter dat Malle babbe op de Barteljorisstraat staat.
Da's wel klote trouwens. Keer je terug naar huis, is er eigenlijk niks om naar terug te keren.quote:haarlem -
Een woning aan de Johan van Vlietstraat in Haarlem is donderdagmiddag volledig uitgebrand. Ook de aangrenzende woningen liepen flinke brandschade op. Bij het uitbreken van de brand, die op de eerste verdieping ontstond, waren geen mensen aanwezig in het huis. Wel was in een van de woningen ernaast zeker een kind aanwezig, dat het pand ruim op tijd kon verlaten.
De oorzaak van de brand was donderdagavond nog niet bekend, aldus hoofdofficier van dienst Henk van Munnike.
De eigenaren van het huis kwamen juist 's middags terug van vakantie. Zij arriveerden tijdens de bluswerkzaamheden, en moesten met lede ogen aanzien hoe het vuur hun woning volledig verwoestte.
No Shitquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:36 schreef Archie het volgende:
[..]
Omdat je voldoet aan de "kenmerken"!![]()
Nee dat niet!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef Robar het volgende:
No Shit
Geen uiterlijke kenmerken neem ik aan?
ik hoorde het inderdaad,is het ook echt IN de dekamarkt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:43 schreef AcidTrance het volgende:
Nu is er een flinke brand bij de Dekamarkt op de Gedempte Oude Gracht hij is net opgeschaald naar grote brand, rijden af en aan brandweerwagens. Ook wel flinke rookontwikkeling.
Nee, in leegstaand pand er vlak bij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:44 schreef frenzy2003 het volgende:
ik hoorde het inderdaad,is het ook echt IN de dekamarkt?
dat kraakpand ernaastquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, in leegstaand pand er vlak bij.
quote:haarlem -
De brand in het leegstaande pand aan de Gedempte Oude Gracht 43 is dinsdagmiddag vermoedelijk ontstaan door sloopwerkzaamheden op de zolderverdieping. De brand en de bluswerkzaamheden zorgden vanmiddag voor een verkeerschaos in Haarlem.
Tijdens de sloopwerkzaamheden ontstond een steekvlam op het moment dat een leiding werd doorgeslepen waarop nog gasdruk stond. De politie heeft de precieze toedracht nog in onderzoek. De aannemer die in het aanpalende pand op nr. 41 aan het werk was, is onmiddellijk met de eerste bluswerkzaamheden begonnen. De brandweer klaarde de klus met inzet van groot materieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |