Thanks.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ja, eensch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef TeChNo2 het volgende:
zo te zien is er ook geen enkele reden het langer dan niks (0) te laten groeien ziet er toch hartstikke goed uit zo.
Ik zou het nu ook absoluut niet meer doen. Maar toen paste het bij me.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:06 schreef TeChNo2 het volgende:
je hoofd kaal scheren is nou eens duidelijk een mannen/jongens ding... houden jullie (v) het nou maar bij andere lichaamsdelen
Foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik kreeg complimentjes over mijn schedel toen ik kaal was, dus het was blijkbaar wel mooi.
Mja, en het aait ook heel lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Er gaat niks boven een man met een kale kopVan dat zachte gemilimeterde haar
![]()
Mits het je staat that is...
Kan met een tondeuse ook, alleen glimt het dan gelukkig niet...quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
Kaal en niet glimmend... da's 't mooistquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef Noisekick het volgende:
Met scheermesje ziet er te vies glad en gelikt uit![]()
quote:
Juist!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Kindervriend het volgende:
En dan niet overal precies even kort, maar een 'model' er in, voor zover dat kan met zulk kort haar.
Ach ja, 't is vooral m'n moeke hoor. 't Zelfde verhaal als ik zo nu en dan een pet draag: "Zet dat ding toch af jongen! Je lijkt wel een gabber!".quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:52 schreef eL. het volgende:
Lekkere omgeving heb je dan, van het type stempelkussen ?
Ik heb toch best wat tendy en dure kennissen om me heen en die vinden het allemaal prima staan. Nota bene een stel nichten uit de categorie 'trendy' vinden het super, oh ja, het zijn kappers, wsl bekende kappers, maar ik let nooit op kappers. Niet dat die kennissen het beter kunnen weten dan jouw omgeving, maar 'lowlife' zegt eigenlijk wel een hoop over dat soort mensen hè ?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |