Nou.... Ik ben hier geboren en getogen en zat hier zelfs op de Hogeschool.. Maar nu wil ik naar de Universiteit.. Dus ga op kamers in utrecht of nijmegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Jij gaat er nooit meer weg hè Kluupkluup
nouja er wonen 2 normale mensen, mijn stagebegeleider en Hatsjepoets wat een kut naam heb je sanquote:
bemoei je er dan ook niet meequote:
doe ik welquote:
quote:
huur of koop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef scarefreak het volgende:
Ik probeer al tijden een huisje te krijgen
dan moet het wel lukken, alhoewel er op dit moment in Deventer wel erg veel mensen op zoek zijn naar een huur woning en het aanbod magertjes is omdat Hornwerk plat gegooid is en de rivierenwijk ook tegen de vlakte gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef scarefreak het volgende:
Eerst nog even huren, ik sta nu 3 jaar ingeschreven, en heb opzich een redelijk aantal punten, al ee keer kijkdag gehad maar dat was prut
Fred en Douwe is zeker een aanrader ja, erg relaxed zitten daar en erg gezelligquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
Del Mar is idd ook heerlijk ja met die loungebanken achterinquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Deventer is van oorsprong een Hanzenstad wat veel arbeiders trekt, dit zie je terug aan het relatief grote aantal volksbuurten in Deventer helaas brengt dit relatief veel criminaliteit met zich mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik woon nu ruim een jaar op kamers in Deventer en het bevalt me primaErg gezellige stad, worden veel dingen georganiseerd ( al is het wel elk jaar precies het zelfde) en leuke mensen. Al heb je ook wel erg veel aparte types in Deventer en is het een beetje jammer dat de criminaliteit zo hoog is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |