abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:28:19 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40044233
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Ik woon sinds mei in Deventer. Noordenbergkwartier hier

Leuk stadje hoor! Komende zaterdag ga ik eens het uitgaansleven verkennen (ben eigenlijk nog maar 1 keer echt uitgeweest in Deventer en toen waren we in een vreselijke tent beland )

Wat is aan te raden? Ik hou van tentjes die een klein beetje alternatief zijn, waar een wat ouder publiek komt (geen scholieren) en waar je lekker kan dansen. Maar waar je ook gezellig aan de bar kan kletsen. De Dikke van Dale vind ik bijv. erg leuk, maar dat is natuurlijk niets om uit te gaan.

Weet iemand wat?
Ik ben ook nog steeds niet echt uitgegaan in deventer en woon hier nu sinds 2 januari Moet ik echt binnenkort maar eens doen als ik het vriendinnetje mee kan slepen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_40045260
De heks is wel leuk, Elegast voor jong publiek en alternatieve muziek, de boemel voor haring-in-een-ton gevoel met wat ouder publiek, Persé met dansvloer en wanhopige 30-ers. Meer?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_40045375
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:58:58 #254
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_40046670
Joffer voor studenten, publiek wordt helaas steeds jonger. Murphy's voor aangeschoten jeugd, veel buitenlanders, agressief sfeertje (goedkoop bier), Luxor voor nog meer buitenlanders en jonge sletjes..
pi_40056816
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_40057253
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40057847
edit
  vrijdag 21 juli 2006 @ 21:01:30 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40057952
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
Klopt, kga er zometeen eens kijken
pi_40059566
eerst al Deventer op Stelten gemist en nou weer zomerfeest, niet echt leuk. Aan het begin van de avond wel wat mensen gezien die aan het oefenen waren en zag er al erg leuk uit
pi_40063413
Heb mittown niet kunnen vinden die shop wel.

wie van jullie gaat daar wel eens ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_40063461
als je met je rug naar de shop staat en dan iets doorloopt dan zie je links een trappetje naar beneden en daar zit midtown, dus echt niet moeilijk te vinden In Maya zit ik niet zoveel, ik ga altijd naar Bulls Eye
pi_40063497
ik was ook in bulls eye vandaag.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
  zaterdag 22 juli 2006 @ 01:53:45 #263
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40065385
Ik heb op het terrasje voor de happy days gezeten, net achter die bar die buiten stond. Lekker relaxed naar het laatste optreden gekeken en nog een hele slechte poging gedaan tot dansen voor het podium
pi_40072006
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien

pi_40073931
jup, dat was bij mij bekend dat daarin de Wilhelminabrug te zien is
pi_40083479
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40084943
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
Fred en Douwe bedoel je? Dat is zeker wel wat ja
pi_40088704
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien

[afbeelding]

[afbeelding]
het is dat ik niet wist dat hij op tv was, anders had ik mijn oom nog kunnen zien (die was figurant in de film )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_40111681
Gisteren een mini-kroegentocht gedaan. Eerst naar Fred en Douwe, maar daar was het erg druk, dus toen ernaast op het terras gaan zitten (café del Mar), vervolgens met wat vrienden naar de Elegast (leuke muziek, maar mijn vrienden vonden het te alternatief) en daarna beland in de Persee (was een beetje een tegenvaller qua publiek).

Al met al een leuk avondje gehad
pi_40111799
Del Mar is idd ook erg relaxed ja, zeker die banken achterin
  zondag 23 juli 2006 @ 20:57:40 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_40112684
Gister ook naar de Elegast geweest, wel leuk cafe inderdaad
pi_40112745
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
pi_40114713
quote:
Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_40119534
quote:
Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
gewoon alles, de banken, de tafels, allemaal spinnenwebben aan de muur, de bar, t zag er gewoon allemaal niet fris uit ( en nee, het hoeft niet spic en span schoon te zijn, maar dit was echt smerig en totaal niet hygienisch )
pi_40124180
Wat raar Ik vond het nergens smerig en de spinnewebben zijn me niet opgevallen. Het toilet vond ik ook niet vies. Je kreeg alleen hele kleine glaasjes wijn, das dan wel weer jammer. En ik vind zo'n kaartsysteem toch echt niet handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')