Ik ben ook nog steeds niet echt uitgegaan in deventer en woon hier nu sinds 2 januariquote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:54 schreef Vogue het volgende:
Ik woon sinds mei in Deventer. Noordenbergkwartier hier
Leuk stadje hoor! Komende zaterdag ga ik eens het uitgaansleven verkennen (ben eigenlijk nog maar 1 keer echt uitgeweest in Deventer en toen waren we in een vreselijke tent beland)
Wat is aan te raden? Ik hou van tentjes die een klein beetje alternatief zijn, waar een wat ouder publiek komt (geen scholieren) en waar je lekker kan dansen. Maar waar je ook gezellig aan de bar kan kletsen. De Dikke van Dale vind ik bijv. erg leuk, maar dat is natuurlijk niets om uit te gaan.
Weet iemand wat?
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
midtown voor alternatieve muziek, jonge en oude metalheads voornamelijk
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waar is dat ? ik dacht dt je in deventer alleen maar van die hardcore r&B en frans bauer muziek tenten had.
Klopt, kga er zometeen eens kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ok je komt de brink op vanaf de v en d. zodra de brink verbreed, de eerste keer, dan zit er links de elegast, als het voor de tweede keer verbreed, zit links midtown. midtown zit in een kelder, net zoals elegast (laatste is een volgens mij, daar ben ik namelijk nooit binnen geweest).
Fred en Douwe bedoel je? Dat is zeker wel wat jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:31 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Dat lounge-cafe, is dat nog wat?
het is dat ik niet wist dat hij op tv was, anders had ik mijn oom nog kunnen zien (die was figurant in de filmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Gisteren was de oorlogsfilm A Bridge Too Far weer op tv...
hebben julie daarin de Wilhelminabrug nog gezien![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeftquote:Op zondag 23 juli 2006 20:59 schreef Sylvana het volgende:
Elegast ben ik 1 keer geweest, maar vond het ontzettend smerig daar, en hou er niet van om je jas in een garderobe te moeten doen. Ga dus liever naar Midtown, daar is ook een veel leukere sfeer vind ik
gewoon alles, de banken, de tafels, allemaal spinnenwebben aan de muur, de bar, t zag er gewoon allemaal niet fris uit ( en nee, het hoeft niet spic en span schoon te zijn, maar dit was echt smerig en totaal niet hygienischquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Wat is er smerig in de elegast dan? behalve dan de mannenplee waar jij toch niet heen hoeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |