Dat is uber jaquote:
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is uber ja.
Toen ik 10 was gingen we erheen. Toen hadden ze van die draken, ik was bang.
Dat is prachtig inderdaad. Druk, mooi gezicht. Groots.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje in het centrum gewerkt. Keek mn ogen uit tijdens dat festival.
voor deze keer wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:04 schreef maikelsp het volgende:
Gemeente Deventer ook goed? DIEPENVEEN
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree.quote:
Afgelopen jaar waren ze nummer 5quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Kluupkluup het volgende:
Deventer was trouwens weer genomineerd voor 'evenementenstad van het jaar'..
Over 2 weken 'Deventer op stelten'.. En wie is er nou niet een keer naar het Dickensfestijn, 'Op Den Berghe' of de grootste boekenmarkt van Europa geweest
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Kom je er vaak? Ik ben er laatst even geweest, was toch gratis entree..
Veel allachtonen etc.
Ook vind ik er de vrouwen wat tegenvallen.![]()
Hmm, de vorige keer waren het er aardig watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
want?quote:
voor jou is er een ander topicquote:
Tot uw dienst.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:52 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik *eis* van je Messenga dat je de OP aanpast.. 'pauperstad'![]()
Nou.... Ik ben hier geboren en getogen en zat hier zelfs op de Hogeschool.. Maar nu wil ik naar de Universiteit.. Dus ga op kamers in utrecht of nijmegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:09 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Jij gaat er nooit meer weg hè Kluupkluup
nouja er wonen 2 normale mensen, mijn stagebegeleider en Hatsjepoets wat een kut naam heb je sanquote:
bemoei je er dan ook niet meequote:
doe ik welquote:
quote:
huur of koop?quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:52 schreef scarefreak het volgende:
Ik probeer al tijden een huisje te krijgen
dan moet het wel lukken, alhoewel er op dit moment in Deventer wel erg veel mensen op zoek zijn naar een huur woning en het aanbod magertjes is omdat Hornwerk plat gegooid is en de rivierenwijk ook tegen de vlakte gaat.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:03 schreef scarefreak het volgende:
Eerst nog even huren, ik sta nu 3 jaar ingeschreven, en heb opzich een redelijk aantal punten, al ee keer kijkdag gehad maar dat was prut
Fred en Douwe is zeker een aanrader ja, erg relaxed zitten daar en erg gezelligquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Haha.. In de Joffer komen juist geen allochtonen.. Ik denk dat je je vergist met de Luxor..
Nieuw cafe EN aanrader is Fred&Douwe Loungecafe (samenwerkingsverband Heineken/Egberts)
Del Mar is idd ook heerlijk ja met die loungebanken achterinquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Deventer is van oorsprong een Hanzenstad wat veel arbeiders trekt, dit zie je terug aan het relatief grote aantal volksbuurten in Deventer helaas brengt dit relatief veel criminaliteit met zich mee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
Ik woon nu ruim een jaar op kamers in Deventer en het bevalt me primaErg gezellige stad, worden veel dingen georganiseerd ( al is het wel elk jaar precies het zelfde) en leuke mensen. Al heb je ook wel erg veel aparte types in Deventer en is het een beetje jammer dat de criminaliteit zo hoog is
Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:32 schreef scarefreak het volgende:
Fred en Douwe, wat is dat nou precies
Ik ga nog wel eens naar Del Mar, daar kan je lekker relaxt zitten achterin, en daarnaast zit fred en douwe, en ik vraag me nou elke keer af wat ik me daarbij moet voorstellen
Dan heb ik je vast wel eens gezien in de Muppies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:49 schreef Messenga het volgende:
Jahaa, deze stad verdient ook een topic.
-Blaat-
Ik ga er vrij vaak heen in het weekend. Ben altijd wel te vinden in Café Murphy's of de Luxor.
-Blaat-
Meer mensen die er ook wel eens komen?![]()
Ik woon zelf overigens in Bathmen, dat terzijde.
Wel in Murphysquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)quote:
Geen pasje, nog geen 18quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Joffer bier voor een euro (als je pasje hebt)
quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:08 schreef Woldo het volgende:
Niet daar kijken, maar ben er vanavond wel.
Haha kan ookquote:
Huis van de Stad vind ik wel goed in de omgeving passen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voorstellen hoeft niet, maar je kan er koffie (douwe) en bier (fred) krijgen, nouja kopen dan.
Ik ben er vrijdag na de wedstrijd geweest, maar toen hing er iets te hoog John/Rebecca sfeertje
Thans hot in Deventer, de keuze voor een nieuw stadskantoor
http://www.destentor.nl/extra/stadskantoordeventer/
![]()
ikke! Met me huisgenootjes samenquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef scarefreak het volgende:
Nog meer mensen die vanavond voetbal gaan kijken in de Joffer?
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamenquote:
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Hopen dat het niet te druk wordt, met EK werd het ook steeds drukker namate ze verder kwamen
Wil ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze hebben 2 schermen toch, 1 buiten en 1 binnen? Hopen dat het droog is en er een stel buiten gaat zitten kijken dan
Nouja, als het al te druk is ga ik wel gewoon weer naar huis, woon er 1 minuut vandaan
Ga verhuizen danquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:55 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wil ik ook
Ik moet elke keer als ik naar Deventer wil 10 km fietsen.
Waar woon je ergens dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ga verhuizen danHier in de straat komen regelmatig kamers vrij
![]()
Als je op de Brink langs de rechterkant van het Historisch Museum loopt, doorloopt tot aan de tapasbar in de Polstraat en dan de straat rechtsquote:
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zekerquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
wie zit er dan ook in Holten op schoolquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, en dan elke dag naar Holten fietsen zeker.
Ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wie zit er dan ook in Holten op school
Is dat alleen voor studenten?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
ja, dat is alleen voor studenten jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Is dat alleen voor studenten?
M'n broer zoekt nog goedkope woonruimte in Deventer.
Hij studeert niet meer.
ok, jammer.quote:
Ik woon van af mijn tweede in Deventer en ik kots echt op de Rivierenwijk het knutteldorp Keizerslanden en al het andere wat eigenlijk rond om de stad zitquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:38 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Deventer is van oorsprong een Hanzenstad wat veel arbeiders trekt, dit zie je terug aan het relatief grote aantal volksbuurten in Deventer helaas brengt dit relatief veel criminaliteit met zich mee.
De laatste jaren is er wel veel veranderd en ook de criminaliteit flink gedaalt.
Je ziet dit ook terug in bijvoorbeeld Zutphen en Kampen.
Ik vind juist de volksbuurten een deel van de charme van Deventer, hierdoor heb je veel gevarieerde inwoners in Deventer. Van dikke tatoo boys tot stijlvolle oude vrouwtjes.
Als je bijvoorbeeld in Apeldoorn gaat kijken zijn de inwoners daar maar saai in mijn ogen.
Hetzelfde geldt eigenlijk voor de binnenstad die voor een groot deel uit oude gebouwen bestaat, kijk voor de grap eens in de stad naar de prachtige gevels die veel winkels nog hebben boven hun reclameborden.
Vertel!quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef Sylvana het volgende:
ik ging vandaag hier in Deventer op vmbo-school een enquete houden over muziekstijl en drugsgebruik, wat een stel kleuters zeg
*Klein Douwel.. Het kleinste wijkje van Deventerquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:10 schreef Canisfire het volgende:
*Meldt ik woon op blauwenoord
ik studeer dus SPH en moest een onderzoek doen naar het verband tussen muziekstijl en drugsgebruik onder vmbo-scholieren. Nou had ik van te voren al wel verwacht dat er nog niet echt een verband op die leeftijd was, omdat de meesten dan alleen nog maar geblowed hebben en geen andere drugs gebruiken nog. Maar goed, ik had dus enquete gevraagd met 10 meerkeuzevragen en dan bij elke vraag ook nog gezegd of er 1 of meerdere antwoorden aangekruisd mochten worden. maar echt iedereen die kruiste dus waar je maar 1 antwoord mocht geven meerdere antwoorden aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:14 schreef Eveli het volgende:
[..]
Vertel!(Ookal heb ik wel een idee, het blijft leuk om te horen
)
ja, geen dus, dat bedoelde ik, dat ik hem niet heb kunnen gebruiken omdat er niet gescoord werdquote:
Ohh zoquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, geen dus, dat bedoelde ik, dat ik hem niet heb kunnen gebruiken omdat er niet gescoord werd
tuurlijk had ik hem wel mee, ik zat vanavond al in me oranje t-shirt en met me juicharm aan thuisquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ohh zoIk dacht dat je em niet meehad.
Haha vetquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tuurlijk had ik hem wel mee, ik zat vanavond al in me oranje t-shirt en met me juicharm aan thuisEn de hond hadden we ook een oranje Nederlands Elftal vestje aangetrokken
![]()
die heb ik de tweede helft wel gehoord hoor * nog steeds pijn aan me oren heeft*quote:Op donderdag 22 juni 2006 07:01 schreef scarefreak het volgende:
Dan heb je wel wat gemist, voor de wedstrijd werden er in de joffer fluitjes en opblaashoedjes uitgedeeld, niemand deed die autobanden op, maar fluitjes waren goed te horen
En dan mogen we kiezen uit 5 lelijke opties. Moet je de minst lelijke kiezen. Deventer heeft geen meerjarenplan voor architectuur, planologie en verkeerskunde. Echt zonde. De stad had zoveel mooier kunnen zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:47 schreef lurf_doctor het volgende:
Thans hot in Deventer, de keuze voor een nieuw stadskantoor
http://www.destentor.nl/extra/stadskantoordeventer/
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |