De dierenarts op de Kempenaar schijnt goed te zijn, wat ik heb begrepen van familie die huisdieren hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:02 schreef Raissa het volgende:
Iemand ervaring met de dierenartsen hier in Lelystad? Wie is een aan- en wie is een afrader?
Dat is ook weer iets overdrevenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:02 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders had het de grootte moeten hebben van 2 voetbalvelden.
Voor het veilige afwikkellen van het verkeer mag de bocht niet te scherp zijn, dus ik denk dat 2 voetbalvelden mischien nog wel klein is.quote:
Tja in Nederlandse begrippen "veilig" kan je alvast Lelystad ombouwen tot 1 grote rotonde danquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Voor het veilige afwikkellen van het verkeer mag de bocht niet te scherp zijn, dus ik denk dat 2 voetbalvelden mischien nog wel klein is.
70 kilometer per uur moet dan ook nog veilig zijn voor het vrachtverkeer.![]()
Daar zit wat in.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:40 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Tja in Nederlandse begrippen "veilig" kan je alvast Lelystad ombouwen tot 1 grote rotonde dan![]()
Gastquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:32 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik woon verdomme al bijna 27 jaar in Lelystad. En heb 20 jaar gewoond in de Griend, dus ik weet echt wel waar ik het over heb. Ik heb jarenlang OPA gelopen in de Boswijk, en dat waren ook alleen deze wijken. Vraag het anders maar na bij de gemeente.![]()
/edit:
Hmm... Ik zie nu op de site van de gemeente dat je wel gelijk hebt. In ieder geval weet ik 100% zeker dat dit nooit altijd zo geweest is, maar ik neem mijn woorden terug.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Heb ook op de SGL gezeten.. Pauperschool haha, was wel lachen verder hoor
, ben zelf woonachtig in de Punter en vind Lelystad wel relaxt om te wonen, al is het uitgaan wel wat minder. Maarja, als je genoeg andere dingen te doen hebt boeit dat je ook niet meer
..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef Echo99 het volgende:
[..]
GastIk liep OPA in de Boswijk. Ken ik je?
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik liep OPA in de Beukenhof, Rozengaard, Scheren en Hofstede tot een paar jaar geleden
Ik ga vanavond zoeken...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
![]()
Dikke kans. Het papier werd eerst met 6 aanhangers van OPA () opgehaald, en geleegd in zeecontainers bij die school in de Horst, en stond er een zeecontainer op het stuk waar nu de Lidl in de Tjalk staat voor mensen die graag papier kwijt wilden uit andere wijken. Later werd dit met 2 kraakperswagens van Dusseldorf opgehaald. Doen ze bij mijn weten nog steeds. Al het geld wat hiermee verdiend werd, ging naar de kerkbouw, en de mensen die het papier ophalen, zijn ook lid van deze kerk.
Tip: Ben 26, ben doof/slechthorend en woon in de Schoener. Mijn vader is overigens jarenlang coördinator van dit project geweest. Succes met zoeken in het smoelenboek van de kerk.
Exakwa... de korfbalvereniging.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.
Vandaar dat ik waarschijnlijk in de war raakte met dat de Boswijk alleen de Zoom, Horst, Kamp, Wold en Griend is, want daar haalden wij altijd papier op, en noemden dat de Boswijk.
Ik word gek. Van den Akker tot van Zijl. Heb je niet kunnen vindenquote:Op maandag 14 augustus 2006 23:53 schreef Xebber het volgende:
[..]
![]()
Dikke kans. Het papier werd eerst met 6 aanhangers van OPA () opgehaald, en geleegd in zeecontainers bij die school in de Horst, en stond er een zeecontainer op het stuk waar nu de Lidl in de Tjalk staat voor mensen die graag papier kwijt wilden uit andere wijken. Later werd dit met 2 kraakperswagens van Dusseldorf opgehaald. Doen ze bij mijn weten nog steeds. Al het geld wat hiermee verdiend werd, ging naar de kerkbouw, en de mensen die het papier ophalen, zijn ook lid van deze kerk.
Tip: Ben 26, ben doof/slechthorend en woon in de Schoener. Mijn vader is overigens jarenlang coördinator van dit project geweest. Succes met zoeken in het smoelenboek van de kerk.
Gevonden. Onder de H...quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:59 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd voor welke stichting/groep/whatever je dat deed.
Vandaar dat ik waarschijnlijk in de war raakte met dat de Boswijk alleen de Zoom, Horst, Kamp, Wold en Griend is, want daar haalden wij altijd papier op, en noemden dat de Boswijk.
Hehehe, nee, gelukkig niet.. Wat een groot ding was dat zeg....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:39 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Gevonden! Met een schommel in je achtertuin.![]()
Staat ie er nog?
Bingo! En dan de R.B. van die familiequote:
Kennen wij elkaar ook?quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik mijn avatar vanuit kerkelijk oogpunt toch maar eens moet veranderen
Ik doe niet aan msnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 03:33 schreef Xebber het volgende:
[..]
Bingo! En dan de R.B. van die familie
Ja. Ik weet het... Kom niet meer in de kerk, maar dat heeft zo zijn redenen. En ik zou ook graag met kerkgenoten hierover willen praten! Tip: MIjn MSN staat in mijn profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |