Leuk geprobeerd. Homoquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:51 schreef Echo99 het volgende:
Even ontopic blijven allemaal he!
[afbeelding]
Homo's mogen geen lid zijn van de kerk. Of zo.quote:
Het was een grapjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:43 schreef Xebber het volgende:
[..]
Homo's mogen geen lid zijn van de kerk. Of zo.![]()
quote:[ Bericht 9% gewijzigd door Echo99 op 24-08-2006 17:47 (Ik was Xebbers favo smilie vergeten) ]
Ik ben niet thuis.... dus ik zie het vanavond wel....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef enlightenedwizza het volgende:
al mensen last van ondergelopen kelders, autos, opblaaspoppen?
komt met bakken uit de hemel
Ik kom net mijn bed uit gerold, en het zonnetje schijntquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef enlightenedwizza het volgende:
Huh? Werk in het centrum van lelystad en hier is het droogquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef enlightenedwizza het volgende:
Als je werkt, wat doe je dan op Fok!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Huh? Werk in het centrum van lelystad en hier is het droog![]()
Je vroeg waar werk je. Toen typte ik de internetsite in. Toen zei ik:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef Xebber het volgende:
En gisteren zei je me nog dat je niet in Lelystad werkte in dat bepaalde kantoor!
Net gedaan! Twee mensen met een uitkering een top hypotheek aangesmeerd met een zwaar risicovolle beleggingsconstructie met geleend geld.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ga wat mensen een hypotheek aansmeren of zo
Huh? Werk in Amstel van Amsterdam en hier is het natquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:54 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Huh? Werk in het centrum van lelystad en hier is het droog![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:50 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Huh? Werk in Amstel van Amsterdam en hier is het nat
Ik heb nooit gezegt dat ik nu in Lely zit![]()
Vanaf hier geloofde ik je al niet meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Net gedaan! Twee mensen met een uitkering een top hypotheek.
Terechtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:35 schreef Raissa het volgende:
[..]
Vanaf hier geloofde ik je al niet meer
Jawel, het regent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:56 schreef Xebber het volgende:
Lelystad is gewoon saai, d'r gebeurt hier geen hol
Scherp!quote:
Het is bagger uurtje in ONZ. Doe je meequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:58 schreef Xebber het volgende:
[..]
Scherp!![]()
Alleen heb ik d'r niets aan.![]()
McDonaldsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef Raissa het volgende:
Ga dit weekend hier maar eens ergens uit eten... Iemand tips? Ik heb overigens geen zin om te moeten reserveren.
Burger KIngquote:
I know. Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
wel lekker maar niet echt speciaal hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |