Helaas is de bioscoop in Cuijk gesloten!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:44 schreef ijsmeis het volgende:
Cuijk
Het enige positieve dat ik kan bedenken aan Cuijk is de bioscoop. Of is die er ook al niet meer?
Kan je dan niet beter een stukje fietsen naar Nijmegenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
Binnenkort in cuijk: ZOMERFEESTEN!
Op het brabantse land kan je beter feesten!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter een stukje fietsen naar Nijmegen?
Wanneer is dat dan?? Kom ik misschien ook wel een keertjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Op het brabantse land kan je beter feesten!
Ze hebben een McDonaldsquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef sanni het volgende:
Nou Timmie omdat je je eigen woonplaats zo promoot lijkt me een bezoekje eens op zijn plaats [afbeelding] Kun je daar na het werk nog een beetje behoorlijk bikken? Zoja, geef eens wat tips of anders laat maar ik kom er zelf wel achter ...
leugens verspreiden en complotheorien bedenken is seker een hobby daar in Cuijk he. Maar zoals jij in de pm tegen mij zei: laatste waarschuwing,geef ik deze ook aan jouw af. Stop met je ge-etter en ruben/spy uit r'dam gelul tegen mij want ik ben het niet en heb er niets mee te maken. Ga je toch lekker door dan wens ik je veel sterkte verder in je leven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:49 schreef tonks het volgende:
Net als dat bezoekje van Nietzman?
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:48 schreef sanni het volgende:
[..]
leugens verspreiden en complotheorien bedenken is seker een hobby daar in Cuijk he. Maar zoals jij in de pm tegen mij zei: laatste waarschuwing,geef ik deze ook aan jouw af. Stop met je ge-etter en ruben/spy uit r'dam gelul tegen mij want ik ben het niet en heb er niets mee te maken. Ga je toch lekker door dan wens ik je veel sterkte verder in je leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |