Je bent me voor!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Okay, wie heeft er in Buiten al met paarse winkelmandjes geshopt?
.. dat betekende iets toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:25 schreef Dagonet het volgende:
Okay, wie heeft er in Buiten al met paarse winkelmandjes geshopt?
Nutteloos is het niet, of zou het niet zijn als ze er wat vaker gebruik van mochten maken. Maar je hebt van die mensen die menen dat het in een stad met 180.000 inwoners in het centrum stilletjes moet zijn, geen live muziek want dat is geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:32 schreef Intxaurraga het volgende:
Almeerders. Graag wil ik jullie erop attenderen dat er midden in het centrum, op een plein, een groot 'object' staat. Het 'object' is ongeveer 15 meter hoog en staat op rails, en nog vreemder: het is zover ik kan inschatten volkomen nutteloos.
Moet je eerder in dit topic kijken.quote:Zou de persoon dit dit 'ding' toevallig is verloren of zo, zich willen melden? (ik ben nog op zoek naar een foto)
Grapjas! als ze daar geld aan gaan uitgeven breekt wat mij betreft de pleuris uit! Die mensen bekijken het maar, je gaat niet voor je rust midden in een uitgaans gebied wonen, rot nou op.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zouden alle bewoners die er problemen mee hebben moeten uitkopen en laten verhuizen.
Dat is dus het podium waar we het al eerder over hadden. Het podium zelf is normaal gesproken omhoog zodat je eronderdoor kan.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:03 schreef frankium het volgende:
Ik was vanmiddag even in Almere.
Waarom staat daar altijd zo`n kraan op dat plein. Zo`n rood gevaarte, echt super lelijk.
Ja dat vind ik ook, maar helaas hebben zij de wet aan hun kantquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Grapjas! als ze daar geld aan gaan uitgeven breekt wat mij betreft de pleuris uit! Die mensen bekijken het maar, je gaat niet voor je rust midden in een uitgaans gebied wonen, rot nou op.
quote:Oke oke.. geef ze zo'n grote ton met van die gele schuimrubber oordopjes![]()
Kromslootpark 's ochtends.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:24 schreef Suijk het volgende:
Net het mooiste rondje hardlopen gedaan in Almere.
Rond de Leeghwaterplas, dat kanaal even volgen, langs de sportvelden en weer terug door het verzetsbos. Precies 10 km, perfect!
Het is dan ook nog niet helemaal af, dat scheelt (hoop ik dan). Helaas moeten we nog wel even wachten ook..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:03 schreef frankium het volgende:
Ik was vanmiddag even in Almere.
Waarom staat daar altijd zo`n kraan op dat plein. Zo`n rood gevaarte, echt super lelijk.
En dat nieuwe centrum ziet er niett uit, heel kaal en kil. Ook erg ver lopen steeds en het is niet logisch ingedeeld.![]()
Het rommelde wel meer die avond, maar er was 1 echte klap.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:14 schreef Robin__ het volgende:
Ik heb maar 1 klap gehoord de hele avond.. was dat m of waren er meer? Niet zo dichtbij, wel hard!
Ik heb al eens eerder zoiets gehoord, in Japan of zo...!quote:
]quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:40 schreef Robin__ het volgende:
Dat ding gingen ze toch in stedenwijk dumpen, evenementenveld oid (achter sporthal stedenwijk..
Startpunt van de Avondvierdaagse, terwijl je tot de enkels in de populieren-pluis staatquote:
Plus zit in Seizoenenbuurtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:53 schreef estranged het volgende:
Ik woon in Almere Buiten maar geen flauw idee waar de Plus supermarkt zit...![]()
Als ik naar buiten kijk zie ik de McDonalds en Ranzijnin de winter dan, nu is het alleen groen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |