hehehe ik stond dan op die 'parkeerplaats', maar ik heb het nooit als dusdanig beschouwdquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, en ook over een stuk parkeerplaats hoorZe komen aan over de dijk en gaan dan naar beneden de parkeerplaats op. Daar slingeren ze een paar keer en rijden weg via het stukje bos.
De kroeg?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef Robin__ het volgende:
Wat is jullie 'favoriete' plek in Almere? (ik moet er zelf nog eens goed over nadenken)
S.P.A. De Dromedarisquote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:01 schreef Robin__ het volgende:
[snip]
Wat is jullie 'favoriete' plek in Almere? (ik moet er zelf nog eens goed over nadenken)
dromedaris is voor die studenten toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:55 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
S.P.A. De Dromedaris
Verder is Le Baron ondanks de klotebediening prima vertoeven, evenals Anno. Een favoriete plek in Almere zou ik zo gauw niet weten eigenlijk. Er is niet echt een plaats om echt te relaxen. Misschien dat park naast het krankenhaus (geeeen idee hoe dat park heet) met een zonnetje erbij ofzo. Verder blijft mijn balkon in de zon een van mijn favoriete plekken
ja? woar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:58 schreef rrrik het volgende:
Er komt binnenkort weer een leuk zuip-je-rot studentenfeestje aan heb ik vernomen![]()
ik ben opgegroeid in amsterdam en dat was kei tof !quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ziet er wel uit, of je daar je kinderen kan laten opgroeien. beter dan amsterdam en zo.
Jup! Gezellig volk eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:16 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
dromedaris is voor die studenten toch?
nee bedanktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dromedaris, maar moet je lid zijn van de studentenvereniging
dat engine of zo is kutquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:05 schreef niekth het volgende:
[..]
Studenten: ja
Studentenvereniging: nee?
doe eens motiveren?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
dat engine of zo is kut
maar studenten heb ik niks op tegen
je bent er zeker lid vanquote:
Zit er een zichzelf respecterende studentenvereniging in Almere dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:36 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dromedaris, maar moet je lid zijn van de studentenvereniging
ja en ik ben gewoon benieuwd hoe een 'buitenstaander' tegen de studentenvereniging aankijkt en deze visie kan motiverenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:57 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
je bent er zeker lid van
oja de broer van een vriendin van een vriendin van mij (tevens ook de dochter van vrienden van mijn ouders) die is daar lid met een lintje en zulks.
http://www.engine.nl/quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Zit er een zichzelf respecterende studentenvereniging in Almere dan?
nee hij is een beetje nep....... ze gingen zo vragen van WORD AUB LID !!!!! ALS JE NAAR SCHOOL GAAT IN ALMERE EN/OF JE WOONT IN ALMERE MAG JE LID WORDEN !!!! WE HEBBEN WEINIG MEISJES !!! WORD LIDDD !!!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:59 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Zit er een zichzelf respecterende studentenvereniging in Almere dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |