inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Weerwater, Noorderplassen... Maar dat bedoel je vast niet.
Ik was laatst weer bij de Noorderplassen, maar wat een smerige meur slaat daar vanaf...![]()
bedoel je die pakhuis-achtige gevels?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Woon 14 jaartjes in Almere en het bevalt prima. Het valt me wel op dat er veel ordinaire mensen door de stad slenteren met allemaal dezelfde chagrijnige porum. Veel geblondeerd en zonnebankbruin volk is dat vooral.
Ben gisteravond een stukje gaan fietsen en toen kwam ik in de Stripheldenbuurt terecht, echt een hele leuke en originele wijk is dat. Vooral ook de straatnamen; Tante Pollewopstraat, Paulus de Boskabouterplantsoen en Eppostraat. Dat enorme gebouw met appartementen en hofjes, ben even de straatnaam kwijt, lijkt me echt super om te wonen.
dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 22:45 schreef VeX- het volgende:
Nog steeds niet hoor.
Almere Buiten heeft een minibuitenzwembad van 1,5 m2 oidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft Almere eigenlijk een buitenzwembad?
Daarentegen kan je geen meter struikelen zonder een gracht of meer bijna.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Almere Buiten heeft een minibuitenzwembad van 1,5 m2 oid
Linkermuisknop en dan even bij eigenschappen kijken.. de link even in een nieuwe window kopieren en daarna doen de foto's het wel (mogelijk nog even met rechtermuisknop kiezen voor afbeelding weergeven)(vraag me niet waarom... bug?)quote:
Volgens mij zit er een middelbare school in Buiten en veel nieuwbouw daar dus wat dan aangaat... hoe kindvriendelijk wil je het hebbenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
Wij zijn een doorsnee gezin met 2 kinderen ( 10 en 13)
Wij gaan vanuit Zeeland (Westdorpe) verhuizen naar Almere
i.v.m. mijn werk.
Een geschikt huis krijgen daar valt wel mee.
Waar het ons om gaat is de ligging.
Wat belangrijk is voor ons zijn de scholen.
Onze beide kinderen moeten naar een middelbare school (havo)
en de reistijd moet binnen de perken blijven.
En het moet een kind vriendelijk omgeving zijn.
Wie kan ons een beetje op weg helpen.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja
Je bent met de bus sowieso binnen het half uur van het ene eind naar het andere binnen Almere dus het blijft prima binnen de perken wat dat betreft.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
i.v.m. mijn werk.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja
In Almere hebben we negersquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:44 schreef Thonie het volgende:
Hallo allemaal,
i.v.m. mijn werk.
Alvast bedankt
Thonie en Sonja
Nope, jij wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al ondergestroomde tunneltjes tegengekomen?
Station oostvaardersquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:07 schreef Dagonet het volgende:
Iemand al ondergestroomde tunneltjes tegengekomen?
Lachen.. hetgeen jij quote is gepost op de 14e en hetgeen je meldt is van de 16e.. gisteravond dus. Toen ik rond half 6 naar huis reed vond ik het al behoorlijk zwart in de lucht boven Buiten. Ik nog blij dat ik daar niet heen hoefdequote:
het scheen iig gigantisch gehageld te hebben in buiten. in stad heb ik niets gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lachen.. hetgeen jij quote is gepost op de 14e en hetgeen je meldt is van de 16e.. gisteravond dus. Toen ik rond half 6 naar huis reed vond ik het al behoorlijk zwart in de lucht boven Buiten. Ik nog blij dat ik daar niet heen hoefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |