daarom stoppen er ook alleen maar stoptreinenquote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dan staat het nog niet in contrast (4x meer stations) en 4x 70.000 is bijna 300.000 en daar zit Almere nog lang niet op.
Station Parkwijk is misschien een beetje druk in de spits maar de rest van de dag kom je er bijna niemand tegen.![]()
Hoogst irritant.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:57 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
daarom stoppen er ook alleen maar stoptreinen
Maar als ze eenmaal zover zijn dan bouwt het lastig, zo'n station, je kan ze beter meteen neerzetten. De planning is namelijk wel rond de 300.000 inwoners te halen.quote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dan staat het nog niet in contrast (4x meer stations) en 4x 70.000 is bijna 300.000 en daar zit Almere nog lang niet op.
Station Parkwijk is misschien een beetje druk in de spits maar de rest van de dag kom je er bijna niemand tegen.![]()
Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar als ze eenmaal zover zijn dan bouwt het lastig, zo'n station, je kan ze beter meteen neerzetten. De planning is namelijk wel rond de 300.000 inwoners te halen.
Het lijkt me toch heel normaal dat zoiets hier besproken wordt, of zijn studentenverenigingen het enige waar je over mee kunt praten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Zou het ook nog kunnen gaan over Almere ipv 'jaloerse' reacties over stations in heel Nederland?
Je zou toch ook eens in een profiel van iemand kunnen kijken en sommige reacties kunnen onthouden om te weten dat ik inmiddels wel 2 keer een studentenperiode zou kunnen hebben gehad. Dream on.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het lijkt me toch heel normaal dat zoiets hier besproken wordt, of zijn studentenverenigingen het enige waar je over mee kunt praten.![]()
Blijkbaar ziet de NS en de staat er heil in, anders zouden ze er toch echt niet zoveel stations plaatsen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.
Het is daar ook zo lekker geregeld. Alleen maar goed dat ze het in Almere goed proberen aan te pakken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen ja, maar een veel drukkere stad als Utrecht heeft nog minder stations. Voor ieder ietwat overgroeid stadsdeel een station te plaatsen vind ik toch zwaar overdreven.
Er komt er zelfs nog 1 bij...Almere Poort. En wat is er mis met een goed geregeld OV? Eindelijk een stad die wel rekening houdt met de toekomst gaan mensen nog zeiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Triathlon natuurlijk, vast wel weer een music below the sea, verder geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:27 schreef Misanthropist het volgende:
Gaat er eigenlijk nog wat leuks gebeuren in Almere deze zomer?
stukje onderwerpswitching praat je dan over
Uiteraard Free Festivalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Triathlon natuurlijk, vast wel weer een music below the sea, verder geen idee eigenlijk
Ha! Daar ga ik weer naartoe!quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:24 schreef rrrik het volgende:
[..]
Uiteraard Free FestivalEn het Haven Bierfestival
![]()
Popmuziekbuurt?quote:
Slechter openbaar vervoer, als je door omstandigheden opeens je autootje weg moet doen, denk ik...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
best relaxed als ik kindertjes krijg dat almere. maar ik zou misschien eerder gaan voor dorpjes dichter bij amsterdam.
Ah, maar de helft van Muziekwijk bestaat uit componistenquote:Op woensdag 19 juli 2006 12:56 schreef Driverrrr het volgende:
[..]
componistenvlakbij de popmuziekstraten
Weerwater, Noorderplassen... Maar dat bedoel je vast niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:34 schreef Misanthropist het volgende:
Heeft Almere eigenlijk een buitenzwembad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |