en kijk ook hoeveel van die flessen mensen in hun karetjes laden bij de super markten als echt iedereen 2 a 3 treetjes aan het laden is dan is het wel duidelijk dat je niet uit de kraan moet drinken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef ETA het volgende:
Niet het de beste indicator, maar opvallend vaak correct. Als er maar paar merken flessen water zijn, dan is het kraanwater wel safe. Als er 10+ merken flessen water staan, dan is het wat minder te vertrouwen. Lang niet altijd waar, maar let maar es op![]()
Als er überhaupt al een winkel is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef k_man het volgende:
In ontwikkelingslanden gaat dat toch niet op. Meedere merken water in de winkel is luxe.
Ik denk dat je hierin vrij uniek zult zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ook heb ik rechtstreeks uit de Nijl gedronken in Egypte, zonder problemen.
"Vanaf" welke landen? Zou de Nederlandse grens maar aanhouden. In Rome kun je btw wel drinken uit de fontijntjes op straat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef Flyga het volgende:
Vanaf welke landen moet je gaan oppassen met het drinkwater? Laatst hoorde ik van iemand dat er al diaree ontstond na het drinken van water uit Brussel! Was dit door het water of gewoon wat darmprobleempjes?
Iemand die rechtstreeks uit de Nijl drinkt zonder ziek te worden wil ik niet aanraken. Er moet een rede zijn voor zo'n resistentiequote:
Meestal gaat het bij het niet kunnen drinken van kraanwater niet zozeer om hoe vies het water uit de kraan komt, maar om hoeveel chloor gebruikt wordt om het schoon te krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:09 schreef Dizzee het volgende:
Singapore dan? Dat is toch één van de schoonste steden ter wereld. (heb ik me laten vertellen)
Och meestal kan dat niet zo'n kwaad hoor. Het is allemaal een kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:04 schreef korenwolfje het volgende:
Volgens mij moet je het ook niet in frankrijk proberen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |