Nee joh, dat lijkt te veel op thuisquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef wonderer het volgende:
is dat 24/7 gehijg en gekreun?
Nou, serieus. Sportcentrum.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh? Dan weet jij meer dan ik...
En nu even serieus?
Jahquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een nieuwe bril.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat het al zo zit als je 's ochtends uit je bed komt.
Wel een stoer montuur btw. Wat voor merk/winkel is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Oohh ja, dat is al usage: Waxxer + stress = spam.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo van, je neemt het topic over?
Dat kun je NIET maken tegenover die jongen!!quote:
Ik dacht al dat je aan het oefenen was niet om te podcasten maar om te Fokcastenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja, dat is al usage: Waxxer + stress = spam.
Daar is een bepaalde activiteit. Moet ik eerst een visum bij je komen halen??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:59 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ok... welke dan, en waarom überhaupt in Zeist?
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:01 schreef Waxxer het volgende:
Daar is een bepaalde activiteit. Moet ik eerst een visum bij je komen halen??
Jaaa welkom damessss énnn heeruh, welkommm bij Rangeerterrein FM, jaaaa, dames en heruh, we begggginne natuurlijk met een plaatje, u luisterrrrt naar DJ Strrrrrroekie op Rangeerterrein FM, het énige radiostation waar u mag blijven zitten!! *stampende beats start*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je aan het oefenen was niet om te podcasten maar om te Fokcasten![]()
Je hebt helemaal gelijk, het was harteloos & heel gemeen van me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kun je NIET maken tegenover die jongen!!![]()
Het is een hele mooie bril en hij is net jarg geweest en gevoelig!!!
quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, het was harteloos & heel gemeen van me..
Het spijt me, trs'je, je bril is prachtig. Past heel goed bij je..
Het IS ook een leuke brilquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat kun je NIET maken tegenover die jongen!!![]()
Het is een hele mooie bril en hij is net jarg geweest en gevoelig!!!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]En ik heb net een kaartje besteeeeeeeld
quote:
Het gaat erom of ik wel of niet verslag ga doen van een finalequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:06 schreef Weemz het volgende:
[..]
Geef ik je een geweldige tour door Zeist, of breng je naar de sportschool (welke?)
quote:
Misschien je eigen, wekelijkse rubriek op fokradio? Dan luistert daar ook eens iemand naar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik ga podcasten...
Iedereen van hier nadoen!
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zo, toe maar. Je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Only the good die young.
Ja kom nou zeg hey!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien je eigen, wekelijkse rubriek op fokradio? Dan luistert daar ook eens iemand naar.
[..]
Zo, toe maar. Je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden...![]()
Hoe laat is het nu bij jullie?quote:
Die schuiven naar binnen alsof het niks is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo, dus DM is nu flink hard bezig met knoflookkaasjes eten?.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo, dus DM is nu flink hard bezig met knoflookkaasjes eten?.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Misschien je eigen, wekelijkse rubriek op fokradio? Dan luistert daar ook eens iemand naar.
[..]
Zo, toe maar. Je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden...![]()
Ik heb een aardig linkje voor je: http://www.nifty.org/nift(...)ing-gay-fiction.htmlquote:
En je hebt roze nichterige moneyhungry paardenquote:
Met witte aambeien op een roze kassatoonbankdingestafeltje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hebt roze nichterige moneyhungry paarden
- Jeetje! Wat loop jij moeilijk! Ben je helemaal uitgewoond ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Ik WIST dat je zoiets zou zeggen!
Maar ja, die kijkt een goede film en eet knoflookkaasjes.Samen met iemand.
Enzo.
OF hij is echt op dit moment.... dat je zegt eeehhh.... flink van jeeeehhh....
Myyyy.... preciousssssss.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Ik WIST dat je zoiets zou zeggen!
Maar ja, die kijkt een goede film en eet knoflookkaasjes.Samen met iemand.
Enzo.
OF hij is echt op dit moment.... dat je zegt eeehhh.... flink van jeeeehhh....
In galop!quote:
lees jij op niftyquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een aardig linkje voor je: http://www.nifty.org/nift(...)ing-gay-fiction.html
Leuke tips, goed geschreven..
zo spannend wordt het niet hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa welkom damessss énnn heeruh, welkommm bij Rangeerterrein FM, jaaaa, dames en heruh, we begggginne natuurlijk met een plaatje, u luisterrrrt naar DJ Strrrrrroekie op Rangeerterrein FM, het énige radiostation waar u mag blijven zitten!! *stampende beats start*
quote:Te koop wegens omstandigheden:
SHETLAND PONY
Deze driejarige merrie Shania is een makkelijk handel- en aaibaar dier. Helaas heb ik geen overeenkomst kunnen krijgen binnen de huiselijke sfeer, waardoor het dier weg moet. Daarom zoek ik een goed tehuis voor haar. De nieuwe eigenaar krijgt er het violet velours zadel erbij cadeau, net als de ivoorkleurige rijlaarzen en parelwitte rijbroek. Naast een föhn, een dertiendelige kammenset en een bit dat is ingelegd met werkelijk schitterende semi-diamantjes van hoogwaardig kunststof, krijgt u er dan ook achtenvijftig kilo paardenbrokken bij. Graag alleen serieuze reacties, en zo spoedig mogelijk, naar vlarp@hutmeel.com.
je praat er omheenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat om die tips, niet om de verhalen die daar verder staan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |