We spelen dus zondag?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:52 schreef Vlarp het volgende:
0 - 0
Nah ja, gelijkspel is wel terecht. Nederland en Argentinië waren erg aan elkaar gewaagd
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ook niet oorspronkelijk?
Zo'n veel voorkomende naam is 't niet.
Kan k het niet weer ontwijkenquote:
Het zag er op zich wel leuk uit.. maar es kijken als ik eraan denk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het zit tussen The OC en Dawson's Creek in..
s4 begint in sept dus je zal wel de re-runs van s3 krijgen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het zag er op zich wel leuk uit.. maar es kijken als ik eraan denk.
Hoi Erikquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Avond.
Zomer is altijd reruns hier... nou ja, in nederland ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
s4 begint in sept dus je zal wel de re-runs van s3 krijgen.
Ik ben nu met s1 bezig op DVD dus
ik vind musicals wel erg leukquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn er nog andere grote musicalfans ben een grote musicalshare platform aan het vormen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:18 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vind musicals wel erg leuk
heb alleen maar de cd van elisabeth en rent op de hardeschijf..
Vanished komt naast PB hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zomer is altijd reruns hier... nou ja, in nederland ook
Er zijn nu al reclames voor de opvolger van Prison Break, Vanished, en een serie over een gijzeling. Die komen pas in september of zo.
Ik wil weten wanneer s3 van House begint!! AAH!
We hebben maar een beperkt kabelpakket, volgens mij zit NBC daar niet tussen. Fox wel gelukkig.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vanished komt naast PB hoor
En ik wil ook Heroes wel gaan volgen.
Je moet maandag maar eens naar Treasure Hunters (NBC) kijken, kvond t leuk.
En vanaaf en morgen So You Think You Can Dance op FOX!
haai onderzoekertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:23 schreef Manias het volgende:
haaaaaaaaaaaaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |