GMTAquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je bent nu aan het zeggen wat ik meemaak, does nie zo eng!
I know the feelingquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:14 schreef Ang3l het volgende:
God straft idd onmiddelijk als je ineens de MSn hebt van een jongen die je al een tijd kent en die best sexy is en die ineens intersse toont.
Mwjah, alleen is mijn chatgenoot bezet.quote:
Ja nou mijn chatgenoot was alles behalve bezet en de jongen die ik echt wil zit ondergedokenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah, alleen is mijn chatgenoot bezet.
En de jongen die ik ècht leuk vind, tja...die is zo onpeilbaar..![]()
Nee hoor, niels is gewoon best liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens is het gewoon één en dezelfde jongen die zowel Ang3l, CDP als Andyvie aan het lijntje houdt. Want zo'n zijn sexy jongens nou eenmaal..
Nou ja die mensen doen ook gewoon maar hun werkquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ík heb echt een bloedige hekel aan het penetrante hol geblaat van het hele marketing gebeuren.
Het is tegen mij.
mijne heet Andriesquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens is het gewoon één en dezelfde jongen die zowel Ang3l, CDP als Andyvie aan het lijntje houdt. Want zo'n zijn sexy jongens nou eenmaal..
Knevel? Of die hoer uit BB en Temp.island?quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou mijn chatgenoot was alles behalve bezet en de jongen die ik echt wil zit ondergedoken
Niemand doet "gewoon maar diens werk". Ook ik niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja die mensen doen ook gewoon maar hun werk
Ik vind het veel kwalijker dan mensen hun eigen kritische blik vergeten en niet meer nadenken en als lemmingen zich aan zulke commerciële golven overgeven, en daarbij soms hun complete waardigheid uit het oog verliezen
Gelukkig geen van beidenquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knevel? Of die hoer uit BB en Temp.island?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mijn jongen is een film aan het opnemen
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de mijne is ook een film aan het opnemen
Hebben jullie het nou nog niet door?quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens is het gewoon één en dezelfde jongen die zowel Ang3l, CDP als Andyvie aan het lijntje houdt.
Dit is niet voor E'zo volgens mij, tenzij hij gister ook in Naarden aan t opnemen wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:23 schreef Ang3l het volgende:
Hey, de mijne is ook een film aan het opnemenvoor expreszo
quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie het nou nog niet door?.
De mijne was niet aan het filmen hoor. Ik heb met heel iemand anders gechat:)quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hebben jullie het nou nog niet door?.
het zit tussen The OC en Dawson's Creek in..quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:38 schreef wonderer het volgende:
One tree hill zie ik hier steeds reclame voor, is dat wat?
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |