abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44823775
Zo: woensdag her en der weer wat verzwaard:
Squat: 20 -> 21 kg
Borst: 12,5 -> 13,5 kg
Biceps: 7 -> 7,5 kg

Is iedereen nu inmiddels met #60 bezig?
Ik vind de lunges erg lekker; ik voel ze ook weer echt; achteraf had ik in de vorige release ze wel zwaarder kunnen doen, denk ik.
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_44834796
Ik pump niet meer, doe alleen nog Bodystep & RPM...beiden releases zijn gaaf!!!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_44836474
Dat is niet moeilijk dat die beter zijn dan de laatste pump, vind het zo'n slechte release dat voor nummer 60 echt een schande, ben hem nu al beu en duurt nog even voor er een nieuwe is pffff
pi_44865900
Hoi body-pumpers!!!

Ik ben op zoek naar de pump-dvd's!!
Heeft iemand een tip waar ik deze kan downloaden!?!?
pi_44866267
Als het goed is kan je die nergens downloaden, bodypumpers zijn trots op hun spullen dus zet bijna niemand het op het web
pi_44866334
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef kluivie het volgende:
Als het goed is kan je die nergens downloaden, bodypumpers zijn trots op hun spullen dus zet bijna niemand het op het web
I know!!!

.....dan alles op de sportschool fixen!!
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:37:10 #257
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44866427
Als ik nou ook met Bodypump ga beginnen, ben ik daar dan de enige man?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44866473
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
Natuurlijk niet!!
pi_44866483
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
nee, bodypump is ook gewoon voor mannen, met steps ofzo ben je wel zo'n beetje de enige man ( iig bij mijn sportschool) maar met pump zijn er wel gewoon veel mannen hoor
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:43:27 #260
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44866655
Ik woon pas sinds deze maand in Utrecht en ik heb altijd gehockeyt, nou is het seizoen inmiddels halverwege en ik zoek dus iets om tijdelijk (en misschien langer) te doen totdat ik in het nieuwe hockeyseizoen kan instromen...

Ik dacht aan fitness maar ik denk dat dat er toch niet van komt en bij bodypump doe je oefeningen voor al je spieren en word ik meer geinspireerd doordat je een instructeur hebt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44866947
Bij ons is het bijna 50/50 verdeling ..... en de instructeurs zijn bijna allemaal mannen bij ons dan terwijl er op de kwartaalshops toch veel vrouwen zijn hoor
En ja steppen is meer voor vrouwen sylvana, combat overigens weer niet
pi_44867087
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef kluivie het volgende:
Bij ons is het bijna 50/50 verdeling ..... en de instructeurs zijn bijna allemaal mannen bij ons dan terwijl er op de kwartaalshops toch veel vrouwen zijn hoor
En ja steppen is meer voor vrouwen sylvana, combat overigens weer niet
Ik vind het zwaar chill wanneer er mannen zijn welke mee doen in de les pump!!! Dat motiveert gigantisch..(wanneer ze er goed getraind uitzien dan he!!)......SPIERBALLEN!!
Enne, een man welke pump geeft vind ik zeker ook niet vervelend!! Werkt bij mij motiverender dan een bleurend fatsig wijf welke net in der broekje past
pi_44881069
bij ons geven mannen en vrouwen bodypump, ik ga meestal naar die van Arthur ( net zoals rest van de sportschool ) maar vrouwen die het geven zien er ook niet verkeerd uit
pi_44887391
Jaja sylvana we weten dat je voorkeur naar Arthur gaat hahaha jammer dat hij het zelf ook altijd weet Nee hoor goeie instructeur absoluut!

Goede jaarwisseling en hopelijk wordt de pump volgend jaar leuker dan dit jaar want heb echt geen een echt goede mix gehad
pi_44887878
quote:
Op zondag 31 december 2006 03:15 schreef Sylvana het volgende:
maar vrouwen die het geven zien er ook niet verkeerd uit
Ohw...wil ook naar die sportschool
pi_44888615
Zal je naar deventer moeten miss
pi_44892594
Bij ons op de sportschool zijn er totaal 3 Pump instructors: 2 man (including moi) en 1 vrouw.
Verdeling in de lessen in over het algemeen 60/40 (in het voordeel van de vrouwen).

Hoe zit het met de gem. leeftijd van deelnemers bij jullie in de les? De mannen die ik heb zijn gem. 48 jaar. Jongeren (lees: de mannen, vrouwen lukt over het algemeen wel) krijgen we bijna de les niet in (terwijl ik ze toch vertel dat het goed is voor ze...)
pi_44898792
Nou is hier ook een mix van jong en oud we hebben er van 14 maar ook van half de 50! Echt top soms hoor, heb zelfs al deelnemer gehad van 65 maar is nu afgehaakt vond spinning leuker
pi_44918392
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Nou is hier ook een mix van jong en oud we hebben er van 14 maar ook van half de 50! Echt top soms hoor, heb zelfs al deelnemer gehad van 65 maar is nu afgehaakt vond spinning leuker
ik ben met mn bijna 20 jaar ook wel 1 van de jongsten, meesten zijn in de 30/40 bij ons, maar je hebt ook wel hele oudjes van in de 60 ja Vooral als ik 's ochtends train zijn er daar veel van
pi_45005077
Van de week toch weer met alle goede voornemens begonnen met pump 60 gewoon knallen moesten we en tja we voelen het weer dus gewoon verstand op nul en gaan...

Gisteren ook nog lesje combat gedaan was ook lekker hoor!
pi_45030834
Gister voor de 2e keer deze week gePumped, had gister nog zware benen van de 1e Pump op dinsdag... ben benieuwd hoe het vandaag met de spierpijn zal afglopen.
Krijg wel veel reacties dat deze Pump zwaarder is dan de vorige (met name de Squats en de Lunges)
pi_45037126
Bij mij vallen de benen nu weer al mee eigenlijk, had er gisteren nog wel wat last van, vanaf volgende week kunnen we er weer volle bak tegenaan ben weer fit

Owja ik vind de squats wel meevallen hoor de lunges zijn aardig zwaar maar nog niet om te zeggen van ik ga........
pi_45050289
Gebruik je de step wel?
pi_45055846
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:32 schreef MikelenniuM het volgende:
Gebruik je de step wel?
Ja natuurlijk, trouwens vind ik geen fijne oefening niet omdat het zwaarder is maar heb niet de indruk dat ik stevig sta maar heb al gemerkt dat per step verschillend is dus moet ik ff een "persoonlijke" step zien te krijgen
pi_45067070
De squats vind ik niet zwaarder, de lunges wel. Ik heb wel wat moeten om snel stabiel te staan, maar als dat lukt gaat het ook goed. Deze lunges zijn echt lekker: als je het goed doet (niet te snel omhoog) staan je bovenbenen op het eind echt in brand!

Oha ja: ik heb de step in de middeste stand. Dat doet de instructrice ook en no-way dat ik iets minder doe dan haar...
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
pi_45069712
Hoe bedoel je middelste stand videopac? met 1 blok eronder?
pi_45072553
Wij hebben van die Reebok steps waarbij ik dan dat grijze blok "half" onder de step doe.
Zo dus:

pi_45072694
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef Videopac het volgende:
Wij hebben van die Reebok steps waarbij ik dan dat grijze blok "half" onder de step doe.
Zo dus:

[afbeelding]
ik heb hem altijd gewoon zo zoals op het plaatje staan, maar ik ben ook maar een klein meisje
pi_45087929
wij hebben nog de oude met vier losse blokken eronder zeg maar en de step er boven op!
pi_45091299
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef kluivie het volgende:
wij hebben nog de oude met vier losse blokken eronder zeg maar en de step er boven op!
Die hebben wij ook wel, maar die worden gebruikt voor bodystep, met bodypump gebruikt iedereen die van reebok, en met steps sommigen die met blokken eronder en sommigen die steps van reebok. Alleen voor steps vind ik die van reebok te hoog, met steps gebruik ik die step waar je blokken onder kunt doen, alleen doe ik dat dus niet, gebruik dan alleen de step dus
pi_45113352
Dat is wel erg laag heee sylvana je moet het wel voelen hoor dus blokken eronder
pi_45118172
Aiaiai....vandaag heb ik voor het eerst sinds 4 weken weer gebodypumped. Ik ben 4 weken terug geopereerd en erg ziek geweest van de narcose...

Ik dacht dat ik dood ging op het laatst Het was ook een nieuwe les ( gelukkig, ik was tenminste niet de enige die liep te kloten ) Opzich vond ik het nieteens zo zwaar, maar als de les nog 10minuten langer was geweest, was ik vast flauw gevallen.
Woensdag ga ik weer hahaha Ik wil snel weer fit zijn
pi_45120129
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef kluivie het volgende:
Dat is wel erg laag heee sylvana je moet het wel voelen hoor dus blokken eronder
ik ben maar 1.58 he, dus zonder blokken voel ik het al erg genoeg
pi_45123286
Maakt dat uit dan hoe lang je bent? Nee toch ......... is slecht excuus hoor
pi_45123500
quote:
Op zondag 7 januari 2007 21:29 schreef kluivie het volgende:
Maakt dat uit dan hoe lang je bent? Nee toch ......... is slecht excuus hoor
tuurlijk maakt dat wel uit, als je klein bent is een hoge step gewoon niet te doen, k heb het de eerste les wel geprobeerd met bodystep, om er blokken onder te doen, maar dat ging gewoon echt niet

van de week maar weer es pumpen, al vind ik bp60 ook niet echt wat
pi_45147603
Nee het is niet echt wat maar och alles went, nou ja als ze nu die rug er is van tussenuit gooien dan is het al heel wat en ook ander nummer voor de lunges vind ik ook nogal flauw nummer! Dan komt het wel goed
pi_45154617
Ik snap niet dat jullie deze Pump niks aan vinden. Ok, rug track is idd geen ene h*l aan (beetje errrrug veel van hetzelfde) Maar die squats!! En Pink voor de triceps zijn ook goed! Zo'n rustig nummer aan het begin en dan zooooo'n zware choreo erop.
Voor mij is BP60 toch wel eentje die een paar klassiekers er tussen heeft zitten! (maar zoals altijd, smaken verschillen...)
pi_45170467
Pink voor de triceps is erg goed, idd!! En ook de squats, lunges en schouders kunnen mij bekoren.
Overall geen slechte release.
pi_45172483
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 09:52 schreef Videopac het volgende:
Overall geen slechte release.
psies!
pi_45176127
Nee dat zeg ik ook niet maar rug en lunges vind ik slecht en matig, de rest gaat prima maar geen klassieker hoor die zitten voor mij meer in de 40 series
pi_45233200
40 series ken ik niet, ben pas bij 54 begonnen.
Rug track is idd errrg slecht. Zou m zelfs zonder cues kunnen geven
pi_45239514
Heb al gezien dat er in bodypump 61 weer een rugtrack van Cascade zit, ook een geweldig cooling down in 61 (chasing cars van snowpatrol )
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:01:51 #293
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_45243442
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef kluivie het volgende:
Nee dat zeg ik ook niet maar rug en lunges vind ik slecht en matig, de rest gaat prima maar geen klassieker hoor die zitten voor mij meer in de 40 series
*eens is

ben begonnen bij 42/43 en na 54 is het imho de verkeerde kant opgegaan
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_45258488
Begonnen met 44 ik dus is ietsje later als jou Scighera, trouwens wist niet dat je ook al spinning gaf
pi_45259004
ik heb geen idee bij welke ik precies begonnen heb, het was 5 jaar geleden volgens mij dat ik begon met pump, dus zon 15 pumps geleden, dus rond de 44/45 ofzo ook dan
pi_45275936
44 was met heaven van DJ Sammy dat kunnen de meeste nog wel herinneren of something van lasgo voor de lunges (hoezo zwaar?)
pi_45278325
Wat een ontiegelijke passieve mensen vanochtend in de Bodystep. Totaal niet opletten en alleen maar met elkaar kletsen. De miepjes liepen te klagen over de zware pump...zegt mijn instructrice: ''gelukkig hoef je daarom bij mij in de les alleen een kop koffie te drinken''...

Nieuwe release is al uit in NLD bij de nationale trainers. Lijkt me gaaf om es door zo'n type les te krijgen!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_45293075
De Mixx in Nieuwegein heeft een national trainer die lesgeeft. Ongeveer 3 weken voor de instructor-release wordt de nieuwe les al gegeven.
pi_45309510
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:08 schreef PowerPoes het volgende:
Wat een ontiegelijke passieve mensen vanochtend in de Bodystep. Totaal niet opletten en alleen maar met elkaar kletsen. De miepjes liepen te klagen over de zware pump...zegt mijn instructrice: ''gelukkig hoef je daarom bij mij in de les alleen een kop koffie te drinken''...

Nieuwe release is al uit in NLD bij de nationale trainers. Lijkt me gaaf om es door zo'n type les te krijgen!
Is niet veel anders dan een gewone les hoor.......oke ze zijn leuker omdat er meer mensen staan dat wel zeker tijdens een kwartaal met 200 man/vrouw pumpen dat is kicken
pi_45319903
Misschien al beetje vroeg maar hier dan al wat nummers voor 61

warmup: ?
Squats: Milk Inc - walk on water
Borst: Pink - I'm not dead
Rug: Cascade - Miracle
triceps: Justin timberlake - sexyback
biceps: Audioslave - ?
Lunges: Beatfreakz - ?
Schouders: ?
Buik: Beyonce - Dejavu
coolingdown: Snow patrol - chasing cars