I know!!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:33 schreef kluivie het volgende:
Als het goed is kan je die nergens downloaden, bodypumpers zijn trots op hun spullen dus zet bijna niemand het op het web
Natuurlijk niet!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
Als ik nou ook met Bodypump ga beginnen, ben ik daar dan de enige man?
nee, bodypump is ook gewoon voor mannen, met steps ofzo ben je wel zo'n beetje de enige man ( iig bij mijn sportschool) maar met pump zijn er wel gewoon veel mannen hoorquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
Als ik nou ook met Bodypump ga beginnen, ben ik daar dan de enige man?
Ik vind het zwaar chill wanneer er mannen zijn welke mee doen in de les pump!!! Dat motiveert gigantisch..(wanneer ze er goed getraind uitzien dan he!!)......SPIERBALLEN!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:52 schreef kluivie het volgende:
Bij ons is het bijna 50/50 verdeling ..... en de instructeurs zijn bijna allemaal mannen bij ons dan terwijl er op de kwartaalshops toch veel vrouwen zijn hoor
En ja steppen is meer voor vrouwen sylvana, combat overigens weer niet
Ohw...wil ook naar die sportschoolquote:Op zondag 31 december 2006 03:15 schreef Sylvana het volgende:
maar vrouwen die het geven zien er ook niet verkeerd uit
ik ben met mn bijna 20 jaar ook wel 1 van de jongsten, meesten zijn in de 30/40 bij ons, maar je hebt ook wel hele oudjes van in de 60 jaquote:Op zondag 31 december 2006 18:48 schreef kluivie het volgende:
Nou is hier ook een mix van jong en oud we hebben er van 14 maar ook van half de 50! Echt top soms hoor, heb zelfs al deelnemer gehad van 65 maar is nu afgehaakt vond spinning leuker![]()
Ja natuurlijk, trouwens vind ik geen fijne oefening niet omdat het zwaarder is maar heb niet de indruk dat ik stevig sta maar heb al gemerkt dat per step verschillend is dus moet ik ff een "persoonlijke" step zien te krijgenquote:
ik heb hem altijd gewoon zo zoals op het plaatje staan, maar ik ben ook maar een klein meisjequote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:13 schreef Videopac het volgende:
Wij hebben van die Reebok steps waarbij ik dan dat grijze blok "half" onder de step doe.
Zo dus:
[afbeelding]
Die hebben wij ook wel, maar die worden gebruikt voor bodystep, met bodypump gebruikt iedereen die van reebok, en met steps sommigen die met blokken eronder en sommigen die steps van reebok. Alleen voor steps vind ik die van reebok te hoog, met steps gebruik ik die step waar je blokken onder kunt doen, alleen doe ik dat dus niet, gebruik dan alleen de step dusquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:03 schreef kluivie het volgende:
wij hebben nog de oude met vier losse blokken eronder zeg maar en de step er boven op!
ik ben maar 1.58 he, dus zonder blokken voel ik het al erg genoegquote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef kluivie het volgende:
Dat is wel erg laag heee sylvana je moet het wel voelen hoor dus blokken eronder
tuurlijk maakt dat wel uit, als je klein bent is een hoge step gewoon niet te doen, k heb het de eerste les wel geprobeerd met bodystep, om er blokken onder te doen, maar dat ging gewoon echt nietquote:Op zondag 7 januari 2007 21:29 schreef kluivie het volgende:
Maakt dat uit dan hoe lang je bent? Nee toch ......... is slecht excuus hoor
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:52 schreef Videopac het volgende:
Overall geen slechte release.
*eens isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:56 schreef kluivie het volgende:
Nee dat zeg ik ook niet maar rug en lunges vind ik slecht en matig, de rest gaat prima maar geen klassieker hoor die zitten voor mij meer in de 40 series
Is niet veel anders dan een gewone les hoor.......oke ze zijn leuker omdat er meer mensen staan dat wel zeker tijdens een kwartaal met 200 man/vrouw pumpen dat is kickenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:08 schreef PowerPoes het volgende:
Wat een ontiegelijke passieve mensen vanochtend in de Bodystep. Totaal niet opletten en alleen maar met elkaar kletsen. De miepjes liepen te klagen over de zware pump...zegt mijn instructrice: ''gelukkig hoef je daarom bij mij in de les alleen een kop koffie te drinken''...![]()
Nieuwe release is al uit in NLD bij de nationale trainers. Lijkt me gaaf om es door zo'n type les te krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |